Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyvätkö miehet tuntemaan fyysistä vetovoimaa ja kemiaa?

Vierailija
27.04.2017 |

Kun täällä usein valitetaan sitä että nainen ei tunne kemiaa ja siksi mies ei kiinnosta mutta mies olisi kovinkin kiinnostunut. Miksi miehet eivät voi tajuta että jos kemia puuttuu niin silloin ei pysty mitään suhdettakaan aloittamaan?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet on luoto tuntemaan kemiaa lähes kaikkiin naisiin, naiset vain niihin parhaimpiin miehiin. Siksi miehet ei erittele kuin niin rumat naiset että oksettaa ja muut.

Seksuaalinen vetovoima ja rakkaus ovat kaksi eri asiaa.

Rakkaudessa on jotakin tuttua, turvallista, jotakin minkä kokee voivansa jakaa, luottamusta, ihminen johon voi tukeutua, ihminne jonka kanssa voi jakaa elämänsä, ihminen jonka kanssa viihtyy, ihminen joka rakastaa sinua sellaisena kuin olet.

Minä usko että tuo seksuaalinen vetovoima nousee esille monesti juurikin siitä syystä, että elämme niin suorituskeskeisessä maailmassa, ettei ihmisillä ole aikaa ajatella asioita sen syvemmin.

Naisen ja miehen yksi ero on siinä, että nainen yleisesti ajattelee tunteella ja mies järjellä. En ole sovinisti, mutta näin se vain tavallisesti on.

Siinä on yksi syy miksi Auervaara kykeni pokaamaan niin monta naista.

Vierailija
22/23 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiaa on olemassa ja ainakin minä tunnen sitä joskus todella voimakkaasti. Kyseessä ei ole ainakaan minulla ole mikään ulkonäköjuttu, eli naisen ei tarvitse olla mikään kaunotar. En osaa sanoa mikä synnyttää tämän kemian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kemia ole aina molemminpuolista? Miten voi tuntea yksipuolisesti kemiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi