Taas vappu selvinpäin
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suututtaa?
Kun ei aina jaksaisi olla selvinpäin. Välillä olisi kiva juhlia ja pitää hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suututtaa?
Kun ei aina jaksaisi olla selvinpäin. Välillä olisi kiva juhlia ja pitää hauskaa.
Mikä on syy olla selvinpäin? Mikseii selvinpäinkin voisi olla hauska? Töissä jossain vappuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suututtaa?
Mikset juhli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suututtaa?
Mikä on syy olla selvinpäin? Mikseii selvinpäinkin voisi olla hauska? Töissä jossain vappuna?
Syy selvinpäin oloon on lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suututtaa?
Ja lasten kanssa selvin päin ei ole hauskaa? Onnea vaan lapsillesi, olet loistava äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suututtaa?
Ja lasten kanssa selvin päin ei ole hauskaa? Onnea vaan lapsillesi, olet loistava äiti.
Eiköhän aloittaja ole lastensa kanssa jatkuvasti vapaa-ajallaan. Haluaisi varmaan välillä jotain muutakin. Onko lasten isä kuvioissa? Olettaen että olet nainen.
Lopeta ruikuttaminen ja mene töihin. Niin meidän muidenkin on tehtävä.
Mies on ilmeisesti toipunut kuolemantaudistaan, kun sä jaksat taas keskittyä (vappu)valittamiseen.
Etsi joku lasten vapputapahtuma jonne voitte mennä lasten kanssa riehumaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lähteä ryyppäämään niin ei sitä mikään lasten vapputapahtuma korvaa. Onneksi itse pääsen yhtenä päivänä vetäseen kännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lähteä ryyppäämään niin ei sitä mikään lasten vapputapahtuma korvaa. Onneksi itse pääsen yhtenä päivänä vetäseen kännit.
Ei korvaa, mutta katkaisee arjen ja tuo juhlan tuntua. Lapset jos jotkut osaavat juhlia :)
Sama täällä. Viimeksi olen ollut kännissä vappuna vuonna 2006. Ai että vituttaako? Mutta kun ei ole kavereita niin ei ole kavereita :( N28
Mäki oon. Tuo kaveri vatsassa ei tykkää viinaksista.
No hei. Nyt vähän positiivisuutta.
Mies kuitenkin taas puhuu sulle (ainakin siitä päätellen, että on käskenyt sua ryhtymään laihdutuskuurille).
Ja talon kosteusvaurioiden korjauskin on lähtenyt käyntiin (ainakin siitä päätellen, että mies on taas poissa 12-tuntisia päiviä "rakennushommissa").
Kyllä kai sä siis voit yhden vapun viettää siman voimin. :)
Aikuisena olen ollut selvinpäin vain 2 vappua kun olin raskaana.
Aina menee pari lasia kuoharia ja vappulounaalla ruokajuomat. Miten lapset estää normaalin alkoholinkäytön juhlissa? Örvellys ja sikahumala on eri asia.
Vappuaatto menee meilläkin selvinpäin.
Perjantaina otetaan perinteiset saunaoluset ja lauantaina muuten vaan, sunnuntaina ei enää jaksa.
Silloin juodaan vissyä ja omatekoista simaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se suututtaa?
Tarvitseeko vetää noin draamaksi?
Vaikka kuinka olisi lapsia, niin eiköhän suurin osa ihmisistä kaipaa välillä ihan jotain muutakin ja aikaa ilman lapsia. Ei se tarkoita, että olisi lapset hylkäämässä tai heidän kanssaan olisi hauskaa, jos yhden illan tahtoo tehdä jotain muuta.
Onko selvänä olemisessa jotain vikaa? Mä olen koko elämäni selvin päin, ja ihan vapaaehtoisesti.