Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te kauniit naiset ette saa pidettyä miehiänne uskollisina?

Vierailija
27.04.2017 |

Vaikka olette kauniita ja hoikkia monelle tulee ero ja mies lähtee toisen naisen matkaan. Missä vika?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mutta kyllä mun mies on tuossa ihan tyytyväisenä pysynyt. Ikinä en ole ymmärtänyt että miksi naiset päästävät itsensä niin rumiksi parisuhteissa. Ostaa vaan kivoja vaatteita verkkareiden sijasta, ei mätä paskaa ja hyötyliikuntaa mahdollisemman paljon (olen hyvin pysynyt 165/53 mitoissa näin) ja panostaa siihen meikkiin ja hiuksiin sen vartin aamulla. 🙄 Ei oo hankalaa, ja kyllä, mies pysyy uskollisena. Mut mä valitsin hyvän miehen. Kusipäisiä en tiedä.

Vierailija
2/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on huonoitsetuntoisia ja "kostaa" naisille etukäteen, kun ajattelee naisen helposti pettävän tai olevan vain ylempitasoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei muista, että se on myös luonne joka ratkaisee. 

Vierailija
4/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että yksikään ero liittyy puolison ulkonäköön.

Vierailija
5/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös kauniita naisia, jotka pettää ja siitä tulee ero.

Vierailija
6/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies piti mua kauniina (kasvot, hoikkuus, sopiva pituus 170 cm), silti piti mennä exänsä luo yöksi. Hänen exänsä on lyhyt ja pullea, jolla oli sentin pakkelikerros naamassaan. Ex-mieheni sanoi seurusteluaikana, että vaikka olisi naimisissa miss maailman kanssa, silti hän haluaisi muita naisia. Oli kyllä avioliiton ajan uskollinen, kuten minäkin (kotoa töihin ja takaisin, ei selittämättömiä menoja).

Vierailija
7/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä me halutaan se mies kiertoon, niin emme joudu itse pahiksiksi, syypäiksi eroon?

Vierailija
8/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas harvinaisen idiootti aloitus.tässä aloituksessa ulkoistetaan miehen uskottomuus naisen harteille. En voi uskoa mitä just luin.

Vierailija
9/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä sillä on onko hoikka? Luuletteko te oikeasti että sen takia mies pysyy uskollisena.. herätkää nyt herranjumala..Kyllä siinä nyt muut asiat painaa kun hoikkuus ja ulkonäkö...

Vierailija
10/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissäni ne ns. kauniit eronneet naiset ovat aivan hel*tin hankalia luonteiltaan.

Yksi luulee (ja sanookin) olevansa maailman paras kaikessa, puhuu jatkuvasti itsestään ja tekemisistään, pomottaa miestään kuin lasta ja käskee kaikessa.

Muut kauniit ja eronneet -joukossa ovat: epävakaa persoonallisuus,  perfektionisti, narsisti, alkkis ja yksi jollakin tavalla todella heikko itsetunnoltaan.

Vierailija
11/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla naisilla on useimmiten komeat miehet. Komea mies löytää helposti naisseuraa halutessaan. Joillekin naisille varattu mies on jopa kiinnostavampi, kuin vapaa.

Vierailija
12/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies piti mua kauniina (kasvot, hoikkuus, sopiva pituus 170 cm), silti piti mennä exänsä luo yöksi. Hänen exänsä on lyhyt ja pullea, jolla oli sentin pakkelikerros naamassaan. Ex-mieheni sanoi seurusteluaikana, että vaikka olisi naimisissa miss maailman kanssa, silti hän haluaisi muita naisia. Oli kyllä avioliiton ajan uskollinen, kuten minäkin (kotoa töihin ja takaisin, ei selittämättömiä menoja).

Exäni piti mua fiksumpana kuin edellistä exäänsä, josta käytti näitä sanoja "ei mikään ruudinkeksijä". Ja loppujen lopuksi viihtyi mun kanssa kolme kertaa pitempään (15 vuotta) kuin sen toisen kanssa. Eli kyllä siinä muukin painoi kuin ulkonäkö.

Vierailija
13/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun tehtävä. Mies valitsee ihan itse tekemisensä.

Vierailija
14/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kysyt täällä jotain kauniilta naisilta,  kun ei kauniit naiset käy keskustelupalstoilla. Eikä ne edes tiedosta olevansa kauniita - ei ne edes ymmärtäisi vastata tällaisiin kysymyksiin.

Tiesittekö muuten, että kauniit naiset eivät käy koskaan kakalla?

Vierailija
15/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenenkään tehtävä pitää toista uskollisena, kyllä se on ihan omalla vastuulla kullakin mitä itse tekee elämässään.

Nuorempana kauniina naisena huomasin kerääväni pelimiehiä ympärilleni, haksahdin pariin ja otin opikseni. Nyt aviossa jo 10 vuotta luotettavan miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän