Kylläpä tuli hyvä aamupala-smoothie!
Mikä on teidän suosikki?
Mä laitoin nyt puolikkaan avokadon, 1 banaanim, desin kauramaitoa ja 2 tl mantelijauhetta.
Niin hyvää! Paksua, kermaista ja niin hyvä maku!!! Kuin vanukasta söisi.
T. Herkkuperse av-mamma joka yrittää syödä terveellisesti
Kommentit (11)
Mä laitan kermarahkaa, sokeroimattomia pakastepuolukoita ja kermaa. Nam. Karppaan. Paino on pudonnut jo 16 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan kermarahkaa, sokeroimattomia pakastepuolukoita ja kermaa. Nam. Karppaan. Paino on pudonnut jo 16 kiloa.
Kyllä mullakin paino putoaisi 16 kg (tosin sitten olisin jo liian laiha) jos tuota pitäisi syödä herkkuna :D. Joskus täällä karppi kertoi jälkiruoastaan joka oli smetanaan sekoitettuja puolukoita ja olen varma siitä että tuolla herkkuvalikoimalla kyllä taatusti laihtuu :D.
Hyi kuulostaa hirveältä. Voin vaan kuvitella minkälaisen koostumuksen toi avokaado tuo siihen. PTHYI!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullakin paino putoaisi 16 kg (tosin sitten olisin jo liian laiha) jos tuota pitäisi syödä herkkuna :D. Joskus täällä karppi kertoi jälkiruoastaan joka oli smetanaan sekoitettuja puolukoita ja olen varma siitä että tuolla herkkuvalikoimalla kyllä taatusti laihtuu :D.
Heh :D . Karppaaminen muuttaa makuaistia siten, että pelkkä kermakin maistuu suussa makealta. Vadelmat jo suunnilleen ällömakeilta. Eli nyt karpatessa tuo puolukkasmoothie ilman lisättyä sokeria maistuu yhtä makealta kuin ennen karppausta mansikkasmoothie lisätyllä sokerilla.
Nami!
Mä tykkään rahka+mansikka+rypälemehu.
Aika paljon kaloreita tulee tosta yhdestä smoothiesta heti aamusta..
Minä laitoin chia-siemeniä, pellavansiemeniä, banaania, päärynää, pinaattia, mustikoita ja hamppurouhetta. Terveellistä ja hyvää :)
Mun suosikkismoothie tulee näin: banaania, pakastemangoa ja ananasmehua :)
Toinen kestosuosikki: rahkaa tai jugurttia, banaania, mustikoita ja mansikoita <3
Puolukastakin saa hyvää, esimerkiksi näin: rahkaa, maitoa, puolukoita, hunajaa ja kaurahiutaleita. Jos voisin, niin eläisin pelkillä smoothieilla! :D
N15 kirjoitti:
Aika paljon kaloreita tulee tosta yhdestä smoothiesta heti aamusta..
Aamullahan ne kalorit kannattaa syödä, niin on koko päivä aikaa kuluttaa ne pois? Iltaa kohti sitten kevyemmin.
1 pökäle shaisee, desi virtsaa ja muutama vatkaus skermaa sekaan, a'vot!!
Kuulostaa ihanalta!