Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun miestä ei kiinnosta seksi

Vierailija
27.04.2017 |

Taas kaksi viikkoa ilman.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut ulkomaalaisen miehen. Minä otin ja on peitto heilunut siitä lähtien monta kertaa viikossa.

suomalaiset miehet on lihavia, kaljaa kittaavia vätyksiä.

Mun mieheni on hoikka ja absolutisti. AP

Niin mutta se on Suomalainen. Siinä vika.

Miten sukunimi vaikuttaa halukkuuteen? 

Vierailija
22/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan enää ikinä koske suomalaiseen "mieheen". Kittaavat vain kaljaa, syövät roskaruokaa ja hakkaavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehellesi että se on nyt avoin suhde ja lähdet hakemaan seksiä muualta. Miehen oma vika. 

Vierailija
24/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ole ollut seksiä 2,5 vuoteen. Ei mitään muutakaan fyysistä läheisyyttä. Mies ei puhu, ei pussaa. Nyt sitten ero tulossa. Kun miehelle saisi sanottua sen.

Vierailija
25/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt teet kärpäsestä härkäsen. Voissitko joskus vaan ottaa itse aloitteen et hei tänään tehdään tätä ei ne miehetkään jaksa ylettömiin samaa saatanan rallia. Lähetyssaarnaaja on out useimmille. Mun mies haluaa koko ajan minä en halua mur hj ja bj useimmiten on riittänyt. Ei se seksi ole sitä että vain toinen saa se on myös hellyyttä ja yms. Oletkos kysynyt mitä miehesi haluaisi seksissä. Se entinen kipinä puuttuu se mikä silloin joskus antoi pontta teidän suhteelle. Yllätä joku päivä pistämällä lapsukaiset hoitoon ja varaamalla aikaa teille kahdelle. Ja opettele vaik uusia tekniikoita tai yllätystä proonleffoja seuraamalla.

Vierailija
26/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi tervettä miestä aina kiinnostaa.

Syitä kiinnostuksen puutteeseen ovat: 1) ikävä ihminen 2) kilot 3) hygienia.

Vierailija
27/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies testosteroni-testeihin.

Vierailija
28/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi tervettä miestä aina kiinnostaa.

Syitä kiinnostuksen puutteeseen ovat: 1) ikävä ihminen 2) kilot 3) hygienia.

Höpön löpön. Haluttomuuden syyt ovat yleensä siinä haluttomassa itsessään, ei kumppanissa. Oli kyseessä sitten haluton mies tai haluton nainen. Tuo väitteesi on rasittavaa syyllistämistä, jolla ei ole todellisuuspohjaa. Tuota hoetaan vain siksi, että on helpompi etsiä syitä itsen ulkopuolelta kuin itsestä. Koska muuten pitäisi olla valmis työstään itsessään vaikeita asioita.

Vierailija
29/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ottanut ulkomaalaisen miehen. Minä otin ja on peitto heilunut siitä lähtien monta kertaa viikossa.

suomalaiset miehet on lihavia, kaljaa kittaavia vätyksiä.

Mulla on ollut suomivätysten lisäksi reipas saksalainen ja reipas venäläinen, jotka molemmat olleet hirveitä seksinpihtaajia. Suomivätyksiltä sai munaa aina, kun halusi. :D

Vierailija
30/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

me suomalaiset miehet olemme seksuaalisesti aika passiivisia, jos et sitä aiemmin tiennyt. Emme halua seksiä niin usein kuin te naiset.

Siitä syystä minäkin aion etsiä kumppanini ulkomailta, ulkomaalaiset naiset kun eivät yleensä ole niin sekauaalisesti aktiivisia kuin suominaiset.

Vierailija
31/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pitäisi kahden viikon taukoa vielä erityisen huolestuttavana.

Vierailija
32/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä sitten ehdotellaan ja herätellään vuoron perään. Kumpikin vuorollaan meinaa olla väsyneempi ja stressaantuneempi. Sitten vaan toista koittaa päästää vähän helpommalla ja yöllä sinnikkäästi herätellään, aina se on mukavaa ollut kun toisen saa vaan liikkeelle. Semmosta elämä on.

Oho. Pariskunta jossa molemmat ehdottelee, rasti seinään.

Vierailija
33/33 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan enää ikinä koske suomalaiseen "mieheen". Kittaavat vain kaljaa, syövät roskaruokaa ja hakkaavat. 

Muistuttavat siis ihan liikaa suomalaista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi