KUKA PITÄÄ JUTTA GUSTAFSBERGIÄ ROOLIMALLINA?
Ihmettelen! Todella ihmettelen, miksi roolimalliksi on nyt nostettu Jutta Gustafsberg?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Missä Juttaa on hehkutettu roolimallina?
Onnistuu ainakin antamaan positiivisen ja valoisan vaikutelman itsestään. Ei ole tuonut lastaan julkisuuteen ja siitä voisi moni turhempi julkkis kyllä ottaa mallia.
Just näin!!!
Ja Juha Rouvisellakin on omia lapsia. Tää on hyvä ja toivotan onnea uusioperheelle!!!
En ymmärrä. Monet pitää lastaan sisällä koko talven ja sitten kevään myötä ilmestyvät pihoille. Kyllä lapsi tarvitsee ulkoilmaa myös talvella.
Hey, Maria Veitola on luomu! Danny ei tod. i! ...
Hyvillä mielillä minä olen häntä seurannut ja cheekistäkin olen kuunnellut ainakin radiosta kun ajelen autolla kesällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan sillä hyviäkin puolia. Poliisin opinnot (Eli ihmiset kunnioittavat. Pitää kai olla nuhteeton? Mulla oli aikoinaan pomo, joka kehui joka sivulauseessa, kuinka miehensä on poliisi), yksityisyrittäjänä jo vuosia pärjännyt, eli ihan hyvin toimeentuleva taitaa olla. Esimerkillinen puoliso oli jo Petteri Jussilan kanssa naimisissa ollessaan. Ei mitään seksiskandaalijuttuja tms.
Huolehtii ulkonäöstään, pitää ilmeisesti pojastaankin huolta, eikä erityisemmin revittele häntä julkisuudessa. Kurinalainen ja eteenpäin pyrkivä.
Suhteet eivät näytä ilmeisesti onnistuvan. Maria Veitolan ohjelmasta sain ainakin suht kivan kuvan hänestä. Vaikutti sydämelliseltä ja tervejärkiseltä naiselta. Jos tuntisin henk.koht, niin tietäisin totuuden, mutta tämä näin pintaraapaisuna. En ole kaikkia lehtijuttuja lukenut, joten on voinut "pahat teot" mennä ohi.
Tykkää jännämiehistä: ternimaito Jussila, joku nobody swat-ukko, newöhööd bodari-hemmo ja nyt viimeisenä partaturpa jostain tosi-tv shöwstä
Näin näyttäisi olevan :) Kohtalokas heikkous Jutalla...
Dänyn heila on nuori ja luomu, joojoojahahhaah
Vierailija kirjoitti:
Jutta ON hyvä roolimalli!
Miks tarttee H U U T A A ??
Hey, aju, Jutan tuntee k kaikki!!
Jutta on opportunisti, se nyt kai kaikille on selvää?
Vierailija kirjoitti:
Cheek = Newer HÖÖRF!
HEY, SE ON HÖÖRD - EIKÄ HÖÖRF!!
Anitaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek = Newer HÖÖRF!
Miksi tarvisee Anita aina huutaa???!!!
Vierailija kirjoitti:
Anitaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cheek = Newer HÖÖRF!
Miksi tarvisee Anita aina huutaa???!!!
Itse sä HUUDAT
https://hymy.fi/uutiset/jutan-laihdutusohjelmaan-osallistunut-pudotti-4…
Katjan kroppa vedettiin aivan liian tyhjäksi siinä Jutan ohjelmassa. Onkohan Katja Ferm saanut mitään hyvitystä tuosta jälkikäteen kun hänelle tuli terveyden kanssa ongelmia tuon ohjelman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
https://hymy.fi/uutiset/jutan-laihdutusohjelmaan-osallistunut-pudotti-4…
Katjan kroppa vedettiin aivan liian tyhjäksi siinä Jutan ohjelmassa. Onkohan Katja Ferm saanut mitään hyvitystä tuosta jälkikäteen kun hänelle tuli terveyden kanssa ongelmia tuon ohjelman jälkeen.
Onko se sitten Katjan vai Jutan vika? Jutta repsautti Katjan? Mitä?
Voipi olla, ettet sinäkään ihan vastaa Jutan miesihannetta. Mutta taisikin olla kyse roolimalliudesta. Miksi ohuthiuksinen nainen ei voi olla roolimalli? Nyt ei ajatella peniksellä.