KUKA PITÄÄ JUTTA GUSTAFSBERGIÄ ROOLIMALLINA?
Ihmettelen! Todella ihmettelen, miksi roolimalliksi on nyt nostettu Jutta Gustafsberg?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Onko luomu?
HEI! EI TOD.
No niinpä, kauempana ei voisi olla mun naisihanteesta, Jutta on miehekäs ja puolikalju.
Jutta on mun mielestä kauneusta kaunein! Aina hymyilee. On sekä sisäistä. että ulkoista kauneutta .
No onhan sillä hyviäkin puolia. Poliisin opinnot (Eli ihmiset kunnioittavat. Pitää kai olla nuhteeton? Mulla oli aikoinaan pomo, joka kehui joka sivulauseessa, kuinka miehensä on poliisi), yksityisyrittäjänä jo vuosia pärjännyt, eli ihan hyvin toimeentuleva taitaa olla. Esimerkillinen puoliso oli jo Petteri Jussilan kanssa naimisissa ollessaan. Ei mitään seksiskandaalijuttuja tms.
Huolehtii ulkonäöstään, pitää ilmeisesti pojastaankin huolta, eikä erityisemmin revittele häntä julkisuudessa. Kurinalainen ja eteenpäin pyrkivä.
Suhteet eivät näytä ilmeisesti onnistuvan. Maria Veitolan ohjelmasta sain ainakin suht kivan kuvan hänestä. Vaikutti sydämelliseltä ja tervejärkiseltä naiselta. Jos tuntisin henk.koht, niin tietäisin totuuden, mutta tämä näin pintaraapaisuna. En ole kaikkia lehtijuttuja lukenut, joten on voinut "pahat teot" mennä ohi.
Mä en näkis kauneuta vain ulkosena kysymyksenä. Vaan jokainen ihminen on kaunis.
Voisi kai niitä huonompiakin roolimalleja olla. Reipas ja iloinen ja omassa lajissaan ihan menestynyt. Liikunnallinen ja terveet elintavat omaava. En millään tavalla fanita mutta ei minua se häiritsekään jos joku häntä tahtoo roolimallinaan pitää.
Ei valittamista. Mix yhest naisest kirjotetaan??! Mixei esim. Cheek? Onx aito? Onx luomu??
yx poril kirjoitti:
Ei valittamista. Mix yhest naisest kirjotetaan??! Mixei esim. Cheek? Onx aito? Onx luomu??
Hyvä pointti!!
Missä Juttaa on hehkutettu roolimallina?
Onnistuu ainakin antamaan positiivisen ja valoisan vaikutelman itsestään. Ei ole tuonut lastaan julkisuuteen ja siitä voisi moni turhempi julkkis kyllä ottaa mallia.
Maria Veitola vei homma väärään suuntaa!
Miksi naistenlehdet ym. kirjoittaa niistä Jutan entisistä ternimaitokapseli hommista bisnes nimellä vaikka kysessä oli huijaus. Miksi ei voida kirjoittaa totuutta?
Vierailija kirjoitti:
No onhan sillä hyviäkin puolia. Poliisin opinnot (Eli ihmiset kunnioittavat. Pitää kai olla nuhteeton? Mulla oli aikoinaan pomo, joka kehui joka sivulauseessa, kuinka miehensä on poliisi), yksityisyrittäjänä jo vuosia pärjännyt, eli ihan hyvin toimeentuleva taitaa olla. Esimerkillinen puoliso oli jo Petteri Jussilan kanssa naimisissa ollessaan. Ei mitään seksiskandaalijuttuja tms.
Huolehtii ulkonäöstään, pitää ilmeisesti pojastaankin huolta, eikä erityisemmin revittele häntä julkisuudessa. Kurinalainen ja eteenpäin pyrkivä.
Suhteet eivät näytä ilmeisesti onnistuvan. Maria Veitolan ohjelmasta sain ainakin suht kivan kuvan hänestä. Vaikutti sydämelliseltä ja tervejärkiseltä naiselta. Jos tuntisin henk.koht, niin tietäisin totuuden, mutta tämä näin pintaraapaisuna. En ole kaikkia lehtijuttuja lukenut, joten on voinut "pahat teot" mennä ohi.
Tykkää jännämiehistä: ternimaito Jussila, joku nobody swat-ukko, newöhööd bodari-hemmo ja nyt viimeisenä partaturpa jostain tosi-tv shöwstä
Vierailija kirjoitti:
Miksi naistenlehdet ym. kirjoittaa niistä Jutan entisistä ternimaitokapseli hommista bisnes nimellä vaikka kysessä oli huijaus. Miksi ei voida kirjoittaa totuutta?
Ei se mikään huijaus ollut, nehän möi...ternimaitokapseleita. Samaa verkostomarkkinointi-töhnää kuin kaikki muutkin.
Mites Juttasbergin omat kaffekone-businekset jotka kuivui äkkiä kasaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään huijaus ollut, nehän möi...ternimaitokapseleita. Samaa verkostomarkkinointi-töhnää kuin kaikki muutkin.
Mites Juttasbergin omat kaffekone-businekset jotka kuivui äkkiä kasaan.
Mutta niistä kapseleistahan ei löytynyt juuri ollenkaan sitä aitoa ternimaitoa ja sen tv-ohjelman jälkeen missä se sanottiin se koko huijaus kuivui kasaan ja kapselien myynti käytännössä romahti täysin.
Onko luomu?