Kuka uskaltaa enää mennä Thai- tai Kiinalaiseen ravintolaan
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005186703.html
Syöpää aiheuttavaa kiellettyä maustetta myyty itämaisen ruoan erikoisliikkeessä.
Valiteytavasti kiinalaiset, thai ja intialaiset raflat hakee raaka-aineet juuri noista kaupoista.
En ikinä enää astu thairavintolaan
Kommentit (19)
Kysyin kerran kiinalaisessa ravintolassa tarjoilijalta että mitäruoassa on, niin se toi keittiöstä kastikepurkin jossa oli vaan kiinalaista tekstiä.
Se olikin vika kerta kun olin etnisessä raflassa
Harva tavallinen suomalainen thai- tai kinkkiruokkaa suuhunsa lappaa päivittäin tai edes viikoittain.
Tuttavapiirin lekurit on jo vuosia sanoneet että eivät käy etnisissä ravintoloissa juuri tuon myrkkyriskin takia.
Kiinassahan on elintarvikkeissa kenkälankkia ja ties mitä, melamiinia maidossa jne...jopa kuolemia myrkylliseen ruokaan
Huh, huh. Valvonta saisi olla tarkempaa.
Kiinalainen on saatanan hyvää... Pitäisiköhän vähentää käyntikertoja.
Hain just currykanaa kun en jaksanu tehdä ruokaa ja oli niin perkuleen hyvää että taidan hakea huomenna lisää. Niin ja muksutkin ahmi niin kovalla herkulla ettei meinannu jäädä mulle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Harva tavallinen suomalainen thai- tai kinkkiruokkaa suuhunsa lappaa päivittäin tai edes viikoittain.
Jos jossakin ns suomalaista ruokaa valmistavassa raflassa käytettäs myrkyllisiä mausteita niin boikottiin joutus rafla
Vierailija kirjoitti:
Kiinalainen on saatanan hyvää... Pitäisiköhän vähentää käyntikertoja.
Pari vuotta sitten söin kiinalaisessa buffassa, js sen jälkeen tuli kuin myrkytetty olotila, mut ei ollu oksennustauti. Oireita kesti 3kk.
Ihan kuin raskauspahoinvoinnin oireet oli.
Tätä on globalisaatio.
Kiitos globalistit
Olisikin varaa syödä edes kiinalaisessa tai Raxissa, vaan ei enää kiitos Sipilän hallituksen. Kokkaan itse sitten. Eineksiinkään kun ei ole enää rahaa.
Olisi kyllä kiva tietää minkä merkkisiä ja mistä nuo mausteet ovat, ainakin itse olen käyttänyt paljon etnisiä mausteita ruoanlaitossa.
Joopa joo...ei vaikuta yhtään. Mä tykkäään aasialaisesta ruuasta ja meen jatkossakin syömään sitä.
Harvalla suomalaisella veronmaksajalla linee vo-kin tarjoama viiden ruoan päivittäinen ateria lähes ilmaiseksi. Siitäkin vähennetään vain ilmaiseksi annettua käteistä käpälään kielteistä päätöstä odotellessa.
Ne käyttää aina niitä glutamaatteja. Sen takia niiden ruoka on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
.
En ikinä enää astu thairavintolaan
No, elä astu 🏅🏅🏅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jossakin ns suomalaista ruokaa valmistavassa raflassa käytettäs myrkyllisiä mausteita niin boikottiin joutus rafla
Kuten esim kanelia? http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/joulun-mausteissa-vaijyy-vaara/343…
Työttömälle tai sossun asiakkaille todetaan vain, että elintarvikekulut sisältyvät annettuun rahaan. Sillä summalla käytännössä tee itse.
Vierailija kirjoitti:
Tätä on globalisaatio.
Kiitos globalistit
Tätä on paskat viestit.
Kiitos Vierailija
Hysteriaa!!!!