Lopetan aloitteiden tekemisen naisille ja ryhdyn selibaattiin
Olen tavallinen mies, en mikään komistus. Testimielessä ja tasa-arvonkin lopetan tuon kokonaan. Tasa-arvohan lähtee meistä miehistä myös, pienistä teoista se alkaa, jos me haluamme muutosta. Lisäksi aion pitää vuoden kestävän selibaatin.
Tiedän ei kukaan yhtä miestä kaipaa, mutta tämä on minun panokseni vallitsevaan tilaan nykysuomessa ja jos meno ei muutu jää selibaatti pysyväksi. Jostain se on aloitettava.
Kommentit (31)
Mitä vastaan tämä protesti? Oon osallistunu tähän jo vuoden, ois kiva tietää miksi?
Sitä en osaa arvioida, kyllä ihmiset on tykänneet seurastani. Joten ehkä joku voi jäädä kaipaamaan.
Mulla kuudes vuosi menossa. Tein sinä aikana väitöskirjan ja sain kovapalkkaisen duunin ulkomailta. Naisen kanssa asuessa en saanut mitään aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastaan tämä protesti? Oon osallistunu tähän jo vuoden, ois kiva tietää miksi?
Miesten ala-arvoinen kohtelu, se on syy.
Voi tätä miesten uhriutumista. Siinähän oot selibaatissa, KETÄÄN ei kiinnosta :D
En tajua mikä miesten kasvatuksessa on niin pielessä, että joka toinen kuvittelee pelkän olemassaolonsa olevan lahja maailman kaikille naisille, ja että hänen selibaattinsa aiheuttaa kansallisen hätätilan!
Liittynee jotenkin siihen, että se ettei mies saa seksiä on miehen mielestä naisen vika ( "minähän olen lahja, LAHJA te ymmärtämättömät vaginatelineet!") eikä toki ihan miehen itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä miesten uhriutumista. Siinähän oot selibaatissa, KETÄÄN ei kiinnosta :D
Se onkin oma henkilökohtainen protesti, teen sen itseni takia ja minua kiinnostaa, se saa minut hyvälle tuulelle ja voimaan paremmin. Se on riittävä syy.
Millä tavalla koet tilanteen naisten tapailun suhteen olevan epätasa-arvoinen ja kuinka uskot edistäväsi tilanteen tasa-arvoistumista testilläsi?
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä miesten kasvatuksessa on niin pielessä, että joka toinen kuvittelee pelkän olemassaolonsa olevan lahja maailman kaikille naisille, ja että hänen selibaattinsa aiheuttaa kansallisen hätätilan!
Liittynee jotenkin siihen, että se ettei mies saa seksiä on miehen mielestä naisen vika ( "minähän olen lahja, LAHJA te ymmärtämättömät vaginatelineet!") eikä toki ihan miehen itsensä.
Kuka niin kuvittelee, en minä ainakaan. Teen tuon omista itsekkäistä syistä ja minut se saa voimaan paremmin joka on riittävä syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ala-arvoinen kohtelu, se on syy.
Kuinka miehiä kohdellaan ala-arvoisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin oma henkilökohtainen protesti, teen sen itseni takia ja minua kiinnostaa, se saa minut hyvälle tuulelle ja voimaan paremmin. Se on riittävä syy.
Okei. Eli protestoit itseäsi vastaan? Vähän erikoista mutta jos koet että se on hyvä niin mikäpä minä olen sitä arvostelemaan. Oikeassa olet.
Eli olet selibaatissa, vaikka joku nainen tekisi aloitteen?
Lopetatko vain aloitteiden teon vai päteekö selibaattisi myös siinä tapauksessa että nainen tulee tekemään aloitteen seksiin?
Sukkapiirin Martta 75 v jää kaipaamaan.
Ei vainkaan, pysyypähän Martankin vagina puhtaampana, kun sinne ei tarvitse tunkea jonkun eläkeläisen viime lauantain saunassa hutaisten pestyä bakteerijuustoterskaa
Vierailija kirjoitti:
Lopetatko vain aloitteiden teon vai päteekö selibaattisi myös siinä tapauksessa että nainen tulee tekemään aloitteen seksiin?
Jos nainen tekee aloitteen, homma raukeaa. Itse en niitä tee koska olen kyllästynyt siihen kohteluun joka on täysin ala-arvoista liian monta kertaa. En odota, että kukaan tekee aloitetta joten tiedossa on siis pitkä tauko naisista, tuon ajan tulen täyttämään muilla harrastuksilla ja asioilla.
Tervetuloa joukkoon. Tässä on omat hyvät puolensa. Enemmän vapauksia, vähemmän stressiä. Haittapuolena ettei pesää heru mistään.
M
Mikä selibaatti se on, jos antaa kaikille jotka keksii kysyä.
Voi ei! Miten me naiset nyt pärjätään? Ihan kauheeta kun et tee enää aloitteita, kun eihän me niitä voida itsekään tehdä. Ja miten sä sit pärjäät rassu koko vuoddn ilman?
Vierailija kirjoitti:
Mikä selibaatti se on, jos antaa kaikille jotka keksii kysyä.
Tavis keski-ikäiselle suomalaismiehelle joka ei juokse baareissa hokemassa iskulauseita se on de facto selibaatti.
M
Arveletko monenkin jäävän kaipaamaan?