Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen naisen vartaloa aikuinen mies 35+ saa katsoa ihaillen eikä se ole enää pervoa?

Vierailija
26.04.2017 |

18 on aikuisuuden raja mutta onko se sama kuin ympäristön hyväksyntä. Jos vaikka töissä kävelee 19-v kesäharjoittelija peppu keinuen ohi voinko katsoa olematta pervertikko?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole julkisilla paikoilla sopivaa tuijotella sillä silmällä siten, että kohde tai muut ihmiset huomaavat. Varsinkin nuorelle tytölle perään läähättäminen voi olla ahdistavaa ja pelottavaakin. Eivät aikuiset, normaalit miehet niin tietenkään teekään, vaikka sattuisivat panemaan merkille viehättävän ulkonäön.

Vierailija
22/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson kaikkia himoiten, viimekesänä katoin et namnam parii herkkupeppuu minishortseissa. Mut sitte ku pääsin lähemmäs nii oliki jotai kouluikäsiä kakaroita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat katsoa nelikymppisiä ihan isomman luvan kanssa 😁

Vierailija
24/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 35v ja kyllä nuoria tulee katseltua.. arviolta nuorimmat ehkä 15v? Mitä sitten? Olen miettinyt jos jostain saisi 16-vuotiaan panopuuksi. 

Sun ikänen onkin kuumaa kamaa puolet nuorempien teinien keskuudessa. Tai sitten ei. 

Vierailija
25/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keski-ikäiset miehet pokaavat noita 16-vuotiaita? Minulla on rahaa muttei naista, voisin ostaa tuollaisen pariksi kuukaudeksi. Onko joku tietty keskustelupalsta?

Vierailija
26/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16v saa pannakin kunhan et ole sen opettaja etkä maksa siitä joten peput ovat vapaata riistaa

Joo, mut sen 16-vuotiaan pitää haluta sitä, eikä vaan sen vastapuolen sitä 16-vuotiasta. Aika harva tyttö haluaa laittaa kulahtanutta keski-ikästä miestä. Sori.

Paskat. Kyllä niitä on paljonkin jotka tahtovat vähän kokeneempaa miestä. Ja testailla vähän omaa viehätysvoimaansa. Miehet varmaan jarruttelee enemmän kuin 16v tytöt, koska se ei ole hyväksyttävää keski-ikäisen nussia teiniä.

"vähän" kokeneempi on eri asia kuin keski-ikäinen setä. Kun olin 17, niin jo kolmekymppiset oli mun mielestäni ikäloppuja.

Vierailija
27/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva tyttö haluaa laittaa kulahtanutta keski-ikästä miestä. Sori.

monilla tytöillä on daddy-fetissi

Vierailija
28/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlaa kirpputori k18

Vierailija
29/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva tyttö haluaa laittaa kulahtanutta keski-ikästä miestä. Sori.

monilla tytöillä on daddy-fetissi

Mä en tunne yhtäkään. Mihin perustat väitteesi?

Vierailija
30/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään vanhempaa miestä joka harrastaa 16-vuotiaita? Vinkkejä? Kutsuuko ne sinua isukiksi?

Vierailija
31/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

35+ = 64-vuotias

Vierailija
32/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+50v ois sopiva tai vanhempi, jos yrittää muita on saastainen setämies väijymässä !

Vierailija
33/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 35v ja kyllä nuoria tulee katseltua.. arviolta nuorimmat ehkä 15v? Mitä sitten? Olen miettinyt jos jostain saisi 16-vuotiaan panopuuksi. 

Et ole oikeasti mies.

Terveisin m43 ja oikea

Vierailija
34/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Setämies-korttia' on jo näköjään  väläytelty...

Milloinkas keskustelun raiteet kääntyvät taas siihen tuttuun suuntaansa täällä ?

Vierailija
35/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet taas nolaamassa itseään.

Vierailija
36/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ihailla vain hänen luonnettaan. Työharjoittelijat pitää jättää rauhaan, kesätyöntekijät erityisesti. Voi vahingoittaa työelämään sopeutumista.

Vierailija
37/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikeasti mies.

Terveisin m43 ja oikea

Nämä provot ovat niin tylsiä jo. Saisivat keksiä uusia.

Vierailija
38/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän esiinnyt miehenä. Sairasta.

Vierailija
39/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun naisella on katsottava vartalo niin varmasti katson ihaillen, ja täysin iästä riippumatta, olen kai sitten tosi pervo, jonkun sekoboltsin mielestä.

Vierailija
40/43 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän esiinnyt miehenä. Sairasta.

En ole koskaan esiintynyt täällä miehenä eikä tää ketju tee poikkeusta. Miehet täällä ei ota vastuuta mistään. Typerimpien yksilöiden tekemisetkin yritetään vierittää naisten vastuulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän