Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko Tampereen Eurojackpot-voittajat todella hyvissä työpaikoissa?

Vierailija
26.04.2017 |

Tietääkö joku, ovatko 29 miljoonaa voittaneet tamperelaiset kenties lakimiehiä, aivokirurgeja tai pelastavatko lapsia Afrikassa? Mitenkään muuten ei voi selittää, että he aikovat jatkaa työssään. Voi vittujen kevät, jos selviää heidän painavan kolmea vuoroa jossain varastolla, tehtaalla tai siivoavan.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miten yksioikoinen ihminen voi olla? Itse keksisin todellakin tekemistä tuolla rahasummalla. En heräisi joka aamu paskaduuniin.

Vierailija
2/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Sä voitat 29 miljoonaa etkä tee sillä mitään. Tai jonkun ulkomaanmatkaan. Miksi tällainen ihminen ylipäätään sitten lottoaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole jokaisen ihmisen oma asia, mitä rahoillaan tekee. Kaikki eivät halua pröystäillä taloilla ja autoilla, vaan tyytyvät ihan normimenoon. Ehkä nämäkin voittajat myöhemmin ajattelevat toisin.

Vierailija
4/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse voittaisin 29 miljoonaa niin käyttäisin vähintään jonkun ehkä 600000€ urheiluautoon. Miljoonia asuntoon ym

Matkustelisin ja harrastaisin loputtomasti enkä koskaan astuisi jalallani töihin.

Vierailija
5/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta, en miettis hetkeekään lähdenkö duunista vittuun vai en. Mikä näitä oikein vaivaa? Kai jos on samaa duunia puskenut 20 vuotta, ei osaa edes kuvitella muuta.

Vierailija
6/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tulla yllätyksenä joillekin, mutta aika iso osa ihmisistä nauttii töissä käymisestä ja muiden ihmisten kanssa tekemisissä olemisesta. Miksi lottovoittajan pitäisi erakoitua jonnekin "nauttimaan" rahoistaan? Itse ainakin jatkaisin töissä.

Vierailija
7/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse voittaisin 29 miljoonaa niin käyttäisin vähintään jonkun ehkä 600000€ urheiluautoon. Miljoonia asuntoon ym

Matkustelisin ja harrastaisin loputtomasti enkä koskaan astuisi jalallani töihin.

Vittu 29 miljoonaa. Ihan prosentin korolla eläisi kivasti. Ei tarvitsisi olla mikään sijoittajaguru. Jo ajatus, että menisin töihin tuo summa tilillä, on täysin absurdi. Ei tuollaista summaa edes pysty tuhlaamaan, jos ihan normaalin leveästi elelee.

Vierailija
8/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi tulla yllätyksenä joillekin, mutta aika iso osa ihmisistä nauttii töissä käymisestä ja muiden ihmisten kanssa tekemisissä olemisesta. Miksi lottovoittajan pitäisi erakoitua jonnekin "nauttimaan" rahoistaan? Itse ainakin jatkaisin töissä.

Haista vittu. Mikä onkaan työsi?

Vierailija
9/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelupalstalla arvuuteltiin, että olisi isä+äiti sekä heidän aikuinen lapsi, jotka asuu samassa taloudessa.

Jossakin haastattelussa oli ollut,että ko. kuponki olisi ollut kaapissa ja tätä vahdittu kukin vuorollaan. Kuka ottaa kavereita kotiin tuota varten? Ei kukaan.

Vierailija
10/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole heitän oma ongelmans, jos jatkavat töitä. ei siinä paljoa työllisyys paranisi, jos he lopettaisivat työn teon.

Vierailija
11/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat vaikka lääkäreitä niin työ on usein mielenkiintoista ja antaa haasteita, eikä moni sitä tee pelkästään hyvän palkan takia, joten ymmärrän halun jatkaa uralla, jos taas ovat duunareita vaikka roskakuski ja siivooja niin olisi todella omituista että haluaisivat edelleen jatkaa raatamista eli veikkaan, että ovat koulutettua väkeä hyvissä asemissa ja raha tulee rahan luo, näin se vain menee.

Vierailija
12/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän töiden lopettaminen mitään erakoitumista tarkoita! Tai tosi mielikuvitukseton ja tylsä ihminen saa olla, jos  ei keksi töiden tilalle mitään mielekästä tekemistä. Varsinkin kun talouspuolelta ei ole enää rajoitteita. 

Kyllä mullakin on ollut hyviä työpaikkoja, joissa on ollut mukava käydä (olen ihan vaan tavis maisteri, enkä pelasta päivittäin ihmiskuntaa). Mutta ei ne työkaverit sentään perhettä ja ystäviä voita! Tietysti jos on muuten yksinäinen, ei ystäviä, ei perhettä tai eron partaalla huonossa suhteessa...

Vierailija
13/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen hyvä tilanne, jos jokaisella on työ missä viihtyy noin hyvin, ymmärrän kyllä. Jos on vähänkin pienemmissä firmoissa töissä, niin tossa kohtaa olis silti vähintäänkin fiksua luopua omasta palkasta ja vaikka sopia pomon kanssa, että se jaetaan muiden työntekijöiden kesken palkankorotuksena. Tosin tuo "autoja emme osta kun tampereella ei sovi leveillä" -asenne alkoi ärsyttää välittömästi.

Itse tossa kohtaa harjoittaisin varmasti monenmoista liiketoimintaa, ilman stressiä kannattavuudesta.

Vierailija
14/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa jatkavat työelämässä. Kunhan sanoivat ihmisiä hämätäkseen, ettei vaan kukaan tajua heidän voittaneen. Sehän noiden suurin pelko tuntuu olevam.

Vierailija
15/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keskustelupalstalla arvuuteltiin, että olisi isä+äiti sekä heidän aikuinen lapsi, jotka asuu samassa taloudessa.

Jossakin haastattelussa oli ollut,että ko. kuponki olisi ollut kaapissa ja tätä vahdittu kukin vuorollaan. Kuka ottaa kavereita kotiin tuota varten? Ei kukaan.

Eri talouksissa olivat

"Veikkaus kertoo, että aamulla porukan jäsen soitti tositetta hallussa pitäneelle henkilölle uudestaan, sillä nyt oli tullut tieto siitä, että voitto lappu oli pelattu Lielahden K-citymarketissa Tampereella. Porukan kolmas jäsen sai odotella tietoa voitosta vielä tunnin kauemmin, sillä hänen puhelimestaan oli akku loppunut. Lopulta lauantaiaamuna tieto saavutti myös hänet."

Vierailija
16/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olispa siinä aika moinen epäluottamus jos pariskunnan (avioparin?) tai vanhempien ja lapsen pitäisi ottaa porukkalotto sen sijaan että ihan vaan yhteisellä tositteella pelaavat.

No joo mut selvisi se jo toisaalla että eivät ole saman talouden jäseniä.

Vierailija
17/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai sitä niistä siisteistä sisähommista voi nauttiakin, joissa pidetään kivoja palavereja ja välillä sometellaan, tai tehdään jotain muuta mukavaa, mutta melko pomminvarmaa on se, että yksikään betoniraudoittaja, siivooja, tai liukuhihnatyöntekijä ei kyllä jää työtään tekemään sen jälkeen, jos liki 30 milliä tilille helähtää, ei ainakaan yksikään tervepäinen. 

Minusta on sangen syvältä rektuumista se, että palkkatyössä olevat jättipottien voittajat jäävät työelämään voittojensa jälkeen, kun voisivat antaa työpaikkansa niitä oikeasti tarvitseville työttömille. Jos sitten voittonsa jälkeen on hirveä hinku työelämään, niin silloinhan lottovoittaja voisi työhimoonsa perustaa oman yrityksen.

Pitäisi saada lakiin pykälä, että miljoonia voittavien olisi luovuttava palkkatyöstään työttömien hyväksi.

Vierailija
18/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin jatkaisin töissä. En ehkä enää tosin kokopäiväisenä. Rakastan työtäni!

Vierailija
19/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin jatkaisin töissä. En ehkä enää tosin kokopäiväisenä. Rakastan työtäni!

Kerro mikä työ.

Vierailija
20/47 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ootkin tommonen itsekäs, hedonistinen minä-minä-paska. Veisit tosta noin vaan sen duunin joltain, joka sitä oikeasti elannokseen tarvitsisi.