Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätään tähän ketjuun esimerkkejä tekopyhyydestä, kaksinaismoralismista jne.

Vierailija
26.04.2017 |

Poliitikot, julkisuuden henkilöt, kaikki ovat vapaata riistaa, mutta pitäkää viestit kuitenkin asiallisina ja sääntöjen mukaisina!

Aloitan toteamalla, että Leonardo DiCaprio voisi hankkiutua eroon yksityiskoneistaan, muuttaa normaalikokoiseen asuntoon ja lakata vuokraamasta jahteja ennen kuin alkaa saarnaamaan muille ilmastonmuutoksesta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vapaaehtoisesti lapsettomat"

Näiden prinsessojen tsekeskeisyys ja narsistinen egoismi kiedottuna "Minä olen hyvä ihminen ja teen ylikansoittuvalle maailmalle palveluksen!" -asenteeseen.

Vierailija
2/9 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimmy Savile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen leikkauksista kitisijät.

Luulitteko saavanne ilmaista rahaa loputtomiin? Pohja se on säkissä kuin säkissä. Nyt tekin joudutte ottamaan vastuun omasta elämästänne kuten muut aikuiset.

Vierailija
4/9 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetään itse ja erotaan vuosien pettämisen jälkeen puolisosta. Sitten aikojen päästä ko. henkilö kritisoi kovaan ääneen muita, jotka eroavat. Mm. eräs tuttava erosi miehestään, koska tämä joi paljon. Eron jälkeen hän löysi uuden miehen. Tästä tämä yksi (eräs läheiseni siis) alkoi ihan höyrähtäneen spekuloinnin, että ihan varmaan petti sen uuden miehen kanssa jo ennen avioeroansa... Muitakin vastaavia tarinoita on.

Onko tällainen merkki jostain mielensairaudesta? Jotenkin projisoidaan omia virheitä muihin ja haukutaan muita?

Vierailija
5/9 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne laihdutus ja terveysohjelmien vetäjät jotka ovat itse vetäneet steroideja ym. kemikaaleja ja esittävät niin terveyden perikuvaa, sekä kehuvat olevansa henkisesti niin vahvoja, vaikka ovat joutuneet ottamaan silikonit ja monet muut leikkaukset kun eivät ole itseensä muuten tarpeeksi luottaneet.

Vierailija
6/9 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood

Tämä vasemmiston propagandakoneisto tuottaa elokuvia, joissa nuoret liberaalit ja vähemmistöjen edustajat ovat aina hyviä tyyppejä ja konservatiiviset valkoiset miehet ovat aina pahoja, korruptoituneet poliitikot ovat aina oikeistolaisia eivät koskaan vasemmistolaisia, suuryritykset ovat kuin rikollisjärjestöjä ja rikkaat valkoihoiset miehet ovat 90% kaiken pahan takana ym.

Ja samaan aikaan tasa-arvoa ja vasemmistoideologiaa saarnaava Hollywood on itse räikeän nepotistinen instituutio. Sen sijaan että etsittäisiin oikeasti lahjakkaita näyttelijöitä välittämättä sosioekonomisesta asemasta, rikkaat Hollywood-näyttelijät, -ohjaajat yms. tunkevat elokuviin omaa jälkikasvuaan ja sukulaisiaan.

Vierailija
7/9 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen

Vierailija
8/9 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terveydestä huolestuneet", jotka haukkuvat mielin määrin ylipainoisia mutteivät sano sanaakaan tupakoitsijoista, huumeiden käyttäjistä yms.

Vierailija
9/9 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka tuomitsevat kannabiksen käytön jyrkästi, vaikka nämä tuomitsijat itse vetävät räkäkännit joka viikonloppu.

Luokallani ammattikoulun aikuispuolella oli tämmöisiä ihmisiä. Luokkani pissaliisat haukkuivat ja kiusasivat luokkalaistani poikaa, koska tämä joskus poltteli. Sanoivat, että pilaa terveyden. Heillä itsellään ei ollut elämässään muuta sisältöä kuin dokaaminen, sillä joka viikko koulussa puhuttiin vain siitä, mitä tapahtui edellisenä viikonloppuna baarissa ja mistä pieraistaan rahaa seuraavan viikonlopun baarireissulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan