Löytö! Sinkkivoide auttaa heti haiseviin tissinalusiin
Kommentit (53)
Ap:n ja muiden ihratisujen aluset haisee kananmuna-aromille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan kasseihin talkkia aamuisin. Ei ole niin marinoituneet kun pääsee töistä.
Olen koittanut laittaa joskus talkkia kainaloihin, mutta se pölyää niin pahasti että joka paikka onkin sitten talkissa. Miten saat laitettua talkin tasaisesti ja pölyämättä?
Isolla poskipunan/irtopuuterin laittoon tarkoitetulla siveltimellä onnistuu. Ja itsekin olen talkkikohun jälkeen käyttänyt perunajauhoja.
Olen kuullut hyvää Luonkosin voidedeodorantista tähän vaivaan. Kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän tälläisiin keskusteluihin sekaantuvat ne joilla ei ole tissejä ja /tai eivät hikoile tissien alta?
En tiedä muista, mutta minä puutun tissittömänä koska tiedän jotain asiasta. Kannattaisi olla yläosattomissa selällään niin että iho saisi olla "ilmakylvyssä" päivittäin jos on taipumusta ihon hautumiseen. Lisäksi jos löytyy vanhoja ohueksi menneitä lakanoita tai vastaavaa, niin niitä voisi leikata sopiviksi palasiksi ja jos rintojen alla on ihorikkoa niin nämä kangaspalat kannattaisi keittää ja sitten kuivattaa jotta bakteerien määrä olisi ihan minimissään ettei aiheuta tulehduksia. Nämä toimivat hyvin rintaliivien ja rintojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Talkkia on lasten vaippaihottumaankin tarjolla. Onko vaarallista touhua kun sanoit, että syöpääkin on tullut. Onko tietolähdettä saatavissa? Itse kyllä käytin rasvaa vauvalle (Bebanthenia).
Lehdissä on ollut kirjoituksia jenkeissä käydyistä oikeustaisteluista, kun talkki oli aiheuttanut todistetusti syöpää. Kuluttaja voitti oikeudessa. Yhteys talkin ja syövän välillä pystyttiin todistamaan. Sitä en tiedä koskiko vain yhtä talkkimerkkiä ja onko koostumusta muutettu myöhemmin.
Käsidesilläkin pysyy hajut poissa.
Hyi, joku päästään keksinyt tuollaisen ongelman
Vierailija kirjoitti:
Hyi, joku päästään keksinyt tuollaisen ongelman
Todellinen ongelma monelle.
Mä laitan Doven dödöä, iho ei kuivu ja toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ja muiden ihratisujen aluset haisee kananmuna-aromille.
Ei kun sä haiset, tissihiki ei haise millekään kananmunalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on talkkipurkissa perunajauhoja.
Mutta triple-dry merkkistä apteekin dödöä suhaisen kesällä kun tissinaluset hikoaa.
Ja sitten tulet tänne itkemään rintasyöpääsi.
Kuka hullu laittaa alumiinidödöä suoraan rintoihin??
Kyllä se tupakointi esim. paljon isompi syöpäriski on.
Miksiköhän tälläisiin keskusteluihin sekaantuvat ne joilla ei ole tissejä ja /tai eivät hikoile tissien alta?