Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytö! Sinkkivoide auttaa heti haiseviin tissinalusiin

Vierailija
26.04.2017 |

Jes. Freesi taas.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoiluahan se ei varsinaisesti poista, mutta pahan hajun!

Ap

Vierailija
22/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on talkkipurkissa perunajauhoja.

Mutta triple-dry merkkistä apteekin dödöä suhaisen kesällä kun tissinaluset hikoaa.

Vierailija
24/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yök!

No yök takaisin! On ihan luonnollista että tissit hikoilevat varsinkin sieltä alta. Itse olen isorintainen, joten ei siis mikään ihme että hikoilen. Joidenkin mielestä naiset eivät saisi puhua avoimesti kiusallisista vaivoista, pitäisi vaan olla hiljaa.... Inhoan tällaista ajattelutapaa jossa naiseudesta tehdään este. Puhun mistä haluan eikä kukaan voi estää minua! 

Vierailija
25/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on talkkipurkissa perunajauhoja.

Mutta triple-dry merkkistä apteekin dödöä suhaisen kesällä kun tissinaluset hikoaa.

Ja sitten tulet tänne itkemään rintasyöpääsi.

Kuka hullu laittaa alumiinidödöä suoraan rintoihin??

Vierailija
26/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen levitellyt aina suihkun jälkeen Erisanin alumiinitonta deodoranttia rintojen alle. Se sisältää sinkkiä. Auttaa hajuun. :)

Vierailija
27/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on talkit, perusdödöt, triple dryt..... eikä mikään ole auttanut voimakkaaseen tissinalushikoiluun. Pitää vielä kokeilla tuota ap.n mainitsemaa sinkkivoidetta jos siitä olisi jotain apua tähän. 

Vierailija
28/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talkkia on lasten vaippaihottumaankin tarjolla.  Onko vaarallista touhua kun sanoit, että syöpääkin on tullut.  Onko tietolähdettä saatavissa?  Itse kyllä käytin rasvaa vauvalle (Bebanthenia).

Vierailija
29/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talkkia on lasten vaippaihottumaankin tarjolla.  Onko vaarallista touhua kun sanoit, että syöpääkin on tullut.  Onko tietolähdettä saatavissa?  Itse kyllä käytin rasvaa vauvalle (Bebanthenia).

Tässä on aika informatiivinen linkki, englanniksi tosin. Kiistanalaisia tutkimuksia ja oikeusjuttuja talkinvalmistajia kohtaan - itse en ottaisi riskiä, kuin korvaaviakin tuotteita löytyy.

https://www.google.fi/amp/m.huffpost.com/us/entry/us_57eadaf7e4b082aad9…

Vierailija
30/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 (yksi) amerikkalainen nainen keksi väittää, että kun hän laittoi alapäähänsä talkkia, niin hänen sairastamansa munasarjasyöpä aiheutui talkista. Sai vielä hirmu korvaukset.

Kun ottaa huomioon, millaisen määrän ihmiset talkkia käyttävät varsinkin Amerikassa pitääkseen taipeet kuivana, niin ei kovin vakavasti otettava pelko ole.

Vierailija
31/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaihriksethän ei kuulemma haise, edes kesähelteillä.

Vierailija
32/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan kasseihin talkkia aamuisin. Ei ole niin marinoituneet kun pääsee töistä.

Olen koittanut laittaa joskus talkkia kainaloihin, mutta se pölyää niin pahasti että joka paikka onkin sitten talkissa. Miten saat laitettua talkin tasaisesti ja pölyämättä? 

Suihkun jälkeen. Kuivattelen vähän aikaa, sitten talkkia kasseihin ja kohti uusia pettymyksiä.

Onpa hyvä että miehetkin näkevät vaivaa ulkonäkönsä ja hygieniansa eteen! Ex-mieheni nauroi lukuisille dödö- ja talkkikokeiluilleni. Oma haarovälinsäkin lemahti aina päivän päätteeksi...... 

Vierailija
33/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 (yksi) amerikkalainen nainen keksi väittää, että kun hän laittoi alapäähänsä talkkia, niin hänen sairastamansa munasarjasyöpä aiheutui talkista. Sai vielä hirmu korvaukset.

Kun ottaa huomioon, millaisen määrän ihmiset talkkia käyttävät varsinkin Amerikassa pitääkseen taipeet kuivana, niin ei kovin vakavasti otettava pelko ole.

Yksikö vain? Väärin!

Kysymys on TUHANSISTA naisista, jotka ovat käyttäneet talkkia vuosikymmeniä ja sairastuneet munasarjasyöpään.

"But Johnson & Johnson, the company that makes the leading baby powder, has been in the news lately for an alarming reason: Several lawsuits allege that decades-long use of the product has contributed to ovarian cancer in thousands of women."

En ottaisi riskiä.

Ap

Vierailija
34/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikö vain? Väärin!

Kysymys on TUHANSISTA naisista, jotka ovat käyttäneet talkkia vuosikymmeniä ja sairastuneet munasarjasyöpään.

"But Johnson & Johnson, the company that makes the leading baby powder, has been in the news lately for an alarming reason: Several lawsuits allege that decades-long use of the product has contributed to ovarian cancer in thousands of women."

En ottaisi riskiä.

Ap

Kiitos valaisevasta linkistä! Olen käyttänyt talkkia silloin tällöin mutta nyt purkki lentää roskikseen. Sinkkivoide on näköjään edelleen turvallinen käyttää.

-voimakkaasti tisseistä hikoileva

Vierailija
35/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikö vain? Väärin!

En ottaisi riskiä.

Ap

No miksiköhän sitten pitää käydä gynellä, jos koko syöpä olisi noin helppo estää, vai onko joku ihan ilman talkkia tai sen kanssa ilman talkin vaikutusta sairastunut. Tuskin se talkki ihon ja kudosten ja rasvan läpi sinne munasarjoihin menee, ei kannattaisi pöllyttää ihan emättimeen saakka.

Niin ja kurkumasta on löydetty syöpää aiheuttavaa lisäainetta ja luomukurkkumasta kasvinsuojeluaineita. Lopetetaanko kaikki itämaisten ruokien syöminen tähän päivään? Lähde päivän Hesari.

Vierailija
36/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Onneksi mulla ei ole mitään riipparilötkötissejä. Enpä arvannut, että niistä on tuollaista "iloa". Kannattaisiko ennemminkin laihduttaa, jos on niin läski, että kaikki aluset ja vakoset ja läskimakkaranvälit haisee, eikä sivellä niihin haisevaisiin mitään sinkkivoiteita?

Vierailija
37/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun luomutissikoko on E kuten kim kardashianin silikonitissien koko. Pelottaa toi kesä taas: miehet kuolaa perässä. Tässä taas joku nuori jannu maiskutti suutaan ohimennessään ja tissejä töllöttäessään.

Vierailija
38/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Onneksi mulla ei ole mitään riipparilötkötissejä. Enpä arvannut, että niistä on tuollaista "iloa". Kannattaisiko ennemminkin laihduttaa, jos on niin läski, että kaikki aluset ja vakoset ja läskimakkaranvälit haisee, eikä sivellä niihin haisevaisiin mitään sinkkivoiteita?

Kuules kaikilla tissit ei pienene vaikka miten paljon laihduttaisi! Minulla on isot luomutissit. Mitä sitten vaikka vähän roikkuukin? Tällainen olen ja oppinut monien vuosien jälkeen rakastamaan itseäni. 

Vierailija
39/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on isommat rinnat kuin toisilla.  Mieluummin kokoa kuitenkin kuin että ei rintoja ollenkaan.  Kyllä reilut rinnat ovat niin naisellisennäköiset.  Toki kun olisi sopivankokoiset niin se olisi kaikkein parasta.

Vierailija
40/53 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikö vain? Väärin!

En ottaisi riskiä.

Ap

Kiitos valaisevasta linkistä! Olen käyttänyt talkkia silloin tällöin mutta nyt purkki lentää roskikseen. Sinkkivoide on näköjään edelleen turvallinen käyttää.

Meneekö se sieltä tisseistäkin munasarjoihin? Entäs vauvat, vauvojen pyllyjähän on talkittu innokkasti vuosikymmeniä ja lääkärit suosittelevat esim. hikoilevat jalat talkitsemaan?

Eiköhän siitä talkitsemisesta varoiteta, jos oikeaa tutkimustulosta saadaan aikaiseksi. Nämä ovat vielä sillä tasolla, että isoisä söi ruisleipää ikänsä ja kuoli syöpään, johtopäätös ruisleipä aiheuttaa syöpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme