Löytö! Sinkkivoide auttaa heti haiseviin tissinalusiin
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttaa pesu.
No älä! Mutta pesun jälkeen sinkkivoiteella pysyy ihan hajuttomina ainakin seuraavaan pesuun eli 24h. Jos siis on lemahteluun taipuva rintava ihminen, kuten
Ap
Kyllähän sinkki kuivattaa ihoa, ennen sinkkipastaa käytettiin finnejäkin kuivattamaan. Eikä se vissiin ole haitallistakaan, kun sitä vauvoillekin käytetään.
Mulla kuivattaa liikaa, nahka lähtee.
Mitään sinkkivoidetta ei tarvitse, jos peseytyy ja vaihtaa rintaliivit puhtaisiin päivittäin. Tältä palstalta olen oppinut, että moni pitää samoja rintaliivejä pesemättä päällään ainakin viikon. Siihen kun lisää vielä sinkkivoiteen, niin aikamoinen hankaava tahna on liivien kaarituissa viikon pääteeksi.
TILAA ODOTTAJAN UUTISKIRJE JA OSALLISTU ARVONTAAN
TILAA ODOTTAJAN UUTISKIRJE JA OSALLISTU ARVONTAAN
Saat kerran viikossa parhaat juttumme raskaudesta ja synnytyksestä, ja voit voittaa Pää edellä uutuuskirjan!
Minkä merkkinen sinkkivoide ja mistä ostettu?
Vierailija kirjoitti:
Mitään sinkkivoidetta ei tarvitse, jos peseytyy ja vaihtaa rintaliivit puhtaisiin päivittäin. Tältä palstalta olen oppinut, että moni pitää samoja rintaliivejä pesemättä päällään ainakin viikon. Siihen kun lisää vielä sinkkivoiteen, niin aikamoinen hankaava tahna on liivien kaarituissa viikon pääteeksi.
En käytä liivejä ollenkaan, koska ne ahdistavat (juujuu, siitä the Oikeasta Koosta huolimatta) ja peseydyn päivittäin.
Sinkkivoide = todella toimiva niksi pitää rinnanaluset raikkaina, ja vaikutus kestäää...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitan kasseihin talkkia aamuisin. Ei ole niin marinoituneet kun pääsee töistä.
Olen koittanut laittaa joskus talkkia kainaloihin, mutta se pölyää niin pahasti että joka paikka onkin sitten talkissa. Miten saat laitettua talkin tasaisesti ja pölyämättä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkinen sinkkivoide ja mistä ostettu?
3 euron Ainu, saa vaikka Prismoista ja Citymarketeista. Hankaan ensiksi kämmenten välissä ja lätkin sitten kohdilleen, tulee tasainen ohut kerros.
Ap
Sinkkivoide tai talkki ja liinakangaskaistaleet liivien alareunojen alle, pysyy liivitkin siistimpänä.
Terveisin luomurintainen isotissiatoopikko
Minulla on myös aivan järkyttävästi hikoavat tissinaluset. :O Olen kokeillut talkkia ja dödöä, mutta ei mitään apua. Talkki on vielä surkeampi, ei käytännössä pidättele hikoilua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan kasseihin talkkia aamuisin. Ei ole niin marinoituneet kun pääsee töistä.
Olen koittanut laittaa joskus talkkia kainaloihin, mutta se pölyää niin pahasti että joka paikka onkin sitten talkissa. Miten saat laitettua talkin tasaisesti ja pölyämättä?
En oo kassitalkittaja, mutta talkkiin kannattaa suhtautua varauksella. On tutkimuksia sen yhteydestä syöpiin iholla käytettynä. Yhteyttä on löytynyt.
Saati sitten hengitettynä, kun yrittää tupsutella niihin esim niihin kasseihin hyvän satsin.
Itselläni talkki ei edes estänyt hajua läheskään sinkkivoiteen veroisesti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla onkin a-kupin pystärit.
Toivottavasti sulla kuitenkin on muita avuja.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkivoide tai talkki ja liinakangaskaistaleet liivien alareunojen alle, pysyy liivitkin siistimpänä.
Terveisin luomurintainen isotissiatoopikko
Mitä kangasta käytät tähän tarkoitukseen?
T. Hikoilija
Enpäs ole tajunnut kokeilla vaikka minulla sinkkivoidetta onkin. Olen käyttänyt sitä kasvojen iho-ongelmiin (menestyksekkäästi). Juuri vasta hoksasin ostaa talkkia tähän rintojenalushikoiluun, mutta sen käyttö on tosiaan varsinkin tuolla alueella käytännössä vähän hankalaa. Saati jos siitä voi sitten olla ihan jotain terveydellistä haittaakin... Laitanpas sinkkivoiteen kokeiluun.
Mulla auttaa pesu.