Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette ratkaisseet eteisessä olevan tavara kaaoksen?

Vierailija
26.04.2017 |

Millaisia kenkäsäilytysjärjestelmiä tms teillä on? Olen kyllästynyt kaaokseen ja haluaisin kaikki tavarat piiloon.

Kommentit (6)

1/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eteisessä kaksi kiinteää kaappia (toinen siivouskaappina ja toisessa tanko vaatteille eli pidän siinä takkeja). Sitten mulla on valkoinen Ikean Kallax hylly, jossa on 8 koloa laatikoille. Alalaatikoissa kengät ja ylälaatikoissa sitten muita eteistavaroita. 

Vierailija
2/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavara kaaos hoituu pois lumi lapiolla, jäte säkeillä ja roska autolla. Tai kokeile siivous palvelua! Tai yhdys sana oppi tunteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammutan liiat valot.

Vierailija
4/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan minieteinen. Siinä on avonaulakko hattuhyllyllä (tila niin ahdas että umpinaiset kaapit olisivat epäkäytännölliset), sen alla kenkähylly jossa 3 hyllyä ja korkea ja kapea lipasto asusteille (hanskat yms). Esillä on vaan kunkin vuodenajan vaatteet, muut on säilötty vaatehuoneeseen. Myös harvemmin käytettävät vaatteet (esim. minun korkokenkäni) ovat vaatehuoneessa vaikka periaatteessa kuuluisivatkin vaikka kesävaatteisiin.

Vierailija
5/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi torista ilmasia/halpoja ikean expedit-hyllyköitä ja laitat niitä vierekkäin ja päällekkäin muutaman ja kulmaraudoilla seinään kiinni..sitten alimpiin laitat kuramaton palasia johon saa kengät ja ylimpiin hommaat halpoja koreja. Niitäkin löyty ikeasta sellasia rottinkisen näkösiä kasaan taitettavia. Nimeä en tiedä, koska nuokin hankittiin torin kautta. Toimiva ja ihan siisti kokonaisuus🙂

Vierailija
6/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuovikaapit, joissa säilytetään täsmälleen vain kauden aktiivikäytössä olevia vaatteita (esim. lähinnä juhlakäytössä olevat villakangastakit talvellakin vaatehuoneessa, korkokengät laatikossa makuuhuoneessa jne). Ainakin 4-5 kertaa vuodessa vekslaan kamat läpi talvi-kylmä välikausi-lämmin välikausi-kesä-lämmin välikausi-kylmä välikausi-talvi. Ulkovaatteita kohtuudella, lapsen kaikki asusteet menevät yhteen muovikoriin, omani toiseen, miehen kolmanteen jne. Lapsella ihan maksimissaan kolmet ulkovaatteet (haalari, ehkä varahaalari ja siistimpi asu). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän