Mies sanoi eilen että haisen pahalle.
Täytynee siis mennä pesulle. Suihkussakäyminen vain on jotenkin haaste minulle. Yleensä vain pesen pikaisesti hiukset ja saatan vain huuhtaista ihon. Nyt täytynee ottaa itseään niskasta kiinni ja hangata pesuaineen kera. En vain tykkää suihkuista.
Kommentit (28)
Saunaan tai hankinkylpyamme. Lämmin vesi rentouttaa ihanasti
Laita kylppäriin lisää lämpöä, hanki paksuja pyyhkeitä, käytä kahta pyyhettä suihkussa (hiuksille ja vartalolle), käytä kylpytossuja ja kylpytakkia, vähennä ilmastointia suihkun ajaksi ja laita päälle vasta jälkeenpäin? Itse teen lisäksi kylppäriin sellaisen trooppisen lämmön laskemalla aluksi hyvin lämmintä vettä, joka sitten höyrystyy ja lämmittää kylppäriä. Ei tunnu niin kylmältä veti suihkun jälkeen. Tavalliseen huoneilmaan vasta, kun olet vähän kuivunut. Nämä ei ole niitä kaikkein ekologisimpia neuvoja, mutta vähentää kylmän tunnetta suihkussa ja sen jälkeen.
Kaikki aina sanoo, että suihkun jälkeen on raikas olo, mutta mulla on kyllä vain nihkeä ja inhottava.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vaan tuntuu että siellä lämpimän veden alla kroppa puutuu lisää.. (niskat ym.ihan jumissa). Ja suihkun jälkeen tulee kamalan kylmä. -ap
Opettele peseytymään ja mene hierojalle joka voi hieroa niskan ja yläselän auki.
Ala käymään joka aamu kunnon juoksulenkillä niin että hikoilet kuin sika. Johan alkaa lenkin jälkeen suihku maistumaan.
Ja mene töihin. Kotona makoilu laiskistaa ihan joka asiassa.