Raskaana ja mies kannattaa aborttia minä en
Poikaystäväni kanssa puolivuotta tietoisesti ilman mitään ehkäisyä ollaan harrastettu seksiä. Nyt pääsi käymään sellainen homma, että olen raskaana hänelle. Kerroin hänelle asiasta ja hän oli heti abortin kannalla. Hän kiristää abortilla ja meinaa jättää, jos en niin tee. Koko ajan puhuu itsestään kuinka hänen elämä menisi pilalle. Ei voisi kuulemma elää asian kanssa. Pää ei kestäisi. Itse haluaisin pitää lapsen, koska minulla on muutenkin huono mahdollisuus saada lapsia.
Olen ymmärtänyt tämän puolivuotta että yritämme lasta. Itselleni "yllätys" oli iloinen. En halua aborttia, vaikka tuntuu kamalalta poikaystävän painostus aborttiin. Onko teille käynyt vastaavaa? Poikaystäväni on todella lapsellinen. Molemmat olemme yli 20. Tarvitsen vertaistukea sitten vaikka täältä.
Jdjdhhddk
Kommentit (26)
Kannattaa lähteä jos itse haluat lapsen. Itsellä meni kortsu rikki parisen vuotta sitten ja silloinen mies oli sitämieltä että jos raskaaksi tulen, vaihtoehdot on abortti tai ero. Raskaana en ollut ja vähän aikaa yritettiin jatkaa yhdessä mutta ei siitä enää mitään tullut.
Nykyisen mieheni kanssa oli heti selvää että perhe perustetaan ja lapsi saa tulla jos ehkäisy olisi pettänyt. Nyt ihan suunnitellusti raskaana tälle miehelle joka on innolla odotuksessa mukana :)
Epätoivoiskee kirjoitti:
Poikaystäväni kanssa puolivuotta tietoisesti ilman mitään ehkäisyä ollaan harrastettu seksiä. Nyt pääsi käymään sellainen homma, että olen raskaana hänelle. Kerroin hänelle asiasta ja hän oli heti abortin kannalla. Hän kiristää abortilla ja meinaa jättää, jos en niin tee. Koko ajan puhuu itsestään kuinka hänen elämä menisi pilalle. Ei voisi kuulemma elää asian kanssa. Pää ei kestäisi. Itse haluaisin pitää lapsen, koska minulla on muutenkin huono mahdollisuus saada lapsia.
Olen ymmärtänyt tämän puolivuotta että yritämme lasta. Itselleni "yllätys" oli iloinen. En halua aborttia, vaikka tuntuu kamalalta poikaystävän painostus aborttiin. Onko teille käynyt vastaavaa? Poikaystäväni on todella lapsellinen. Molemmat olemme yli 20. Tarvitsen vertaistukea sitten vaikka täältä.
Itse en haluaisi lasta ihmisen kanssa joka ei kanssani lasta halua.Eli tekisin abortin ja laittaisin miehenkin vaihtoon.
Et tietenkään tee aborttia. Pyydä apua läheisiltäsi, kuten perheenjäseniltä tai ystäviltä. Jos sinulla ei ole läheisiä, niin ammattilaisilta.
Tämä on nyt vähän eri, koska teimme lapsen tarkoituksella. Mutta juuri kun olin kuullut että olen raskaana, kaksi viikkoa ennen häitä, mies jäi kiinni minun pettämisestä.
Mietin silloin että teen abortin ja perun häät. Muistan miten istuin autossa täristen ja itkien ja yritin tehdä päätöstä abortista. En pystynyt. Päätin että lapsi tulee ja häät pidetään, mies oli katuva ja lupasi kuun taivaalta jos annan anteeksi.
Häitä kadun, lasta en. Olisi pitänyt vaan perua ne häät mutta pitää vauva. No, nyt olen yh kun ei se mies tapojaan muuttanut, mutta minulla on maailman ihanin ja rakkain lapsi.
Minkä ihmen takia oleette olleet ilman ehkäisyä jos ei ole todellista aikomusta avioitua ja olla perhe? Muka että ei ole ollut oikein mahdollisuutta tulla raskaaksi!!?? Hah, hah. Miksi? Tulitpahan kuitenkin. Vastuutonta touhua kaikenkaikkiaan.
Joko kommunikointinne on todella heikkoa tai mies on muuttanut mielensä. Muuten en voi ymmärtää sitä, että sinun mielestä lapsi on odotettu. Oletteko puhuneet lapsen hankkimisesta?