Mies soitti, ettei aio enää tulla kotiin...
Tunnusti, että kuvioissa on toinen nainen. Aikoo jättää minut ja 2v tyttäremme. Olen ihan shokissa :( Mies oli humalassa mutta pelkään että on tosissaan ja jättää nyt meidät. Mitä mä teen?!?
Kommentit (38)
Soita äidillesi tai luottoystäville: pyydä luoksesi jos mahdollista.
Hyvää tässä on se, että miehen petturuus paljastui ja jahkailuihin ei tarvitse voimavaroja tuhlata.
Sinulla on taaperon hoidossa ja huolenpidosta johtuen aivan tarpeeksi vastuita: siis nyt itketään, vaan muistetaan aikuisen vastuut ja velvollisuudet eli tuleen ei jäädä makaamaan eli huomenna tarvittavat apuvoimat ja palvelut etsintään; sinä selviät kyllä ja löydät itsellesi voimaa ja viisautta kuin ihmeenkaupalla😇
Olet sydämellä ja rukoilen Jeesuksen nimessä sinun ja lapsesi ja miehesi puolesta: tapahtukoon Jumalan hyvä tahto nyt. Lohdutuksen ja rohkaisun Henki vahvistaa ja vie eteenpäin eli löydät tien ulos umpikujasta.❤väsyneille väkeä ja voimattomalle voimaa❤
äitix4mummix2 kirjoitti:
Hyvää tässä on se, että miehen petturuus paljastui ja jahkailuihin ei tarvitse voimavaroja tuhlata.
Sinulla on taaperon hoidossa ja huolenpidosta johtuen aivan tarpeeksi vastuita: siis nyt itketään, vaan muistetaan aikuisen vastuut ja velvollisuudet eli tuleen ei jäädä makaamaan eli huomenna tarvittavat apuvoimat ja palvelut etsintään; sinä selviät kyllä ja löydät itsellesi voimaa ja viisautta kuin ihmeenkaupalla😇
Olet sydämellä ja rukoilen Jeesuksen nimessä sinun ja lapsesi ja miehesi puolesta: tapahtukoon Jumalan hyvä tahto nyt. Lohdutuksen ja rohkaisun Henki vahvistaa ja vie eteenpäin eli löydät tien ulos umpikujasta.❤väsyneille väkeä ja voimattomalle voimaa❤
Kiitos. Äiti tuli luokseni. Ap
Vierailija kirjoitti:
äitix4mummix2 kirjoitti:
Kiitos. Äiti tuli luokseni. Ap
Hyvä juttu! Ihana huomata, että täällä oli uskovainen ihminen, joka välitti ja minä myös olken ja rukoilin jo puolesdtanne sydämen pohjasta, aidosti.
2-vuotiaan isä keskellä viikkoa ryyppäämässsä toisen naisen luona? Ei olisi tuollaisella enää mitään asiaa mun elämään, vaikka ryömisi anteeksi pyydellen, kun krapulasta selviää.
Tuttu miestyyppi.
Tämä on se narsisti:
vihaa kaikkia naisia ja elämän suurin intohimo on juosta naisten perässä, soitella naisille,
kosiskella, vannoa ja vakuutella naisille vaikka mitä kostaaksen näille sen, ettei omassa elämässä ole muuta sisältöä.
Varo lapsesi isää.
Hän on jossain vaiheessa taatusti tulossa takaisin kotiin. Hän vannoo rakkauttaa ja matelee edessäsi. Jos otat hänet takaisin, hän on samantien kylmä, etäinen ja määräilevä. Jos et huoli häntä enää, alkaa uhkailu: hän omistaa asuntonne, hän haluaa nyt heti kaikki huonekalut ja rahasi,
vauva on hänen ja hän haluaa yksinhuoltajuuden.
Itseltäni meni 7 vuotta, työpaikka, lapsen onnellinen vauva-aika ja uusi auto, ennenkuin sain narsistiäijän pois elämästäni.
Nyt mies ei näe lasta, on vähänväliä sairaalassa bipoläärisen mielisairauden takia,
minä olen vihdoin vapaa ja lapseni yksinhuoltaja.
Koeta pärjätä!
(toivottavasti äitisi ei käännä sinulle selkäänsä, kuten omani teki).
Ap, olosi helpottuu ajan kanssa. Koska asia tuli puun takaa, tarvitset enemmän aikaa asian sisäistämiseen. Epätodellinen olo johtuu siitä.
Voimia vaikeaan hetkeen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Soitat nyt luottoihmisille
Joo! Hyvä idea en oliskaan itse keksinyt tuota. Kannattaa todellakin soittaa pankkiin ja kysellä lainaa.
Lähtikö se ukko lopullisesti? Jos vaan käväisi vieraissa.
Ei ole valitettavasti sairasta pilaa. Tiedän muutamankin pariskunnan, missä perheessä on säännöllinen seksielämä, mutta mies kuorii ekstraa toisaalla. Sitä luulee, että kaikki on hyvin, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole valitettavasti sairasta pilaa. Tiedän muutamankin pariskunnan, missä perheessä on säännöllinen seksielämä, mutta mies kuorii ekstraa toisaalla. Sitä luulee, että kaikki on hyvin, mutta...
Tämän tiedät mistä? Etkä huomaa kertoa petetylle osapuolelle arvelujasi?
On miehiä, jotka eivät osaa vain olla häntäheikkeilemättä, vaikka on miten onnellinen parisuhde ja makaroniloorat pöytään kannettuna. Hellyyttä ja seksiä riittää. Silti pitää katsastaa aina muita ja riskeerata siten oma vakaa elämänsä. Nimittäin se vaimo ei välttämättä katselekaan tuollaista KUN jää kiinni. Ajan kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset puhuvat kavereidensa kanssa. Itsekin olen ollut vuosia joskus toinen nainen. Vaimolle tuli myöskin järkytyksenä, että niin rehdillä ja luotettavalla perheellisellä olikin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset puhuvat kavereidensa kanssa. Itsekin olen ollut vuosia joskus toinen nainen. Vaimolle tuli myöskin järkytyksenä, että niin rehdillä ja luotettavalla perheellisellä olikin toinen.
Oletpa hyvä ihminen. Kaverit tietävät aina kaiken, kyllä.
No jos niitä kakkosia vielä näkee, niin kyllä. Epävirallisesti treffeillä illanvietoissa. Osa ei edes salaile kaveripiiriltä.
Monesti nuo alkavat työpaikkaromansseina, tai mies valehtelee olevansa sinkku.
Ehkä se on vaan yksi suuri virhe. Mikä on miehesi alkoholin käytön tilanne muuten? Ettei vaan olisi sekoillut humalassa ainoastaan... Näin kävi nimittäin itselleni ja sydän on edelleen särkynyt siitä mitä tein elämäni rakkaudelle useita vuosia sitten. Elämäni suurin virhe.
Hyi Saatana millaisia kusipäitä täällä kirjoittelee👊