Mies soitti, ettei aio enää tulla kotiin...
Tunnusti, että kuvioissa on toinen nainen. Aikoo jättää minut ja 2v tyttäremme. Olen ihan shokissa :( Mies oli humalassa mutta pelkään että on tosissaan ja jättää nyt meidät. Mitä mä teen?!?
Kommentit (38)
Hei!
Ehkäpä et tommoisella sialla mitään teekkään. Ansaitset tyttäresi kanssa paremman elämän.
Tsemppiä.
Elämä koettelee ajoittain, mutta myös vahvistaa.
Vedät kännit, menet baariin ja bongaat sieltä ensimmäisen vastaantulevan ukon itsellesi ja tulet tästä tietysti heti raskaaksikin. Näin ne muutkin yh:t toimii. Opit kyllä nopsaan kuvion.
No vaadit ensiksi että eroon pyrkivä ukko ottaa vastuulleen siittämänsä lapsen.
Itse alat maistella huoletonta tinderi-elämää.
En mä vaan saa näitä kyyneleitä lakkaamaan... Ap
Järkkäät oman ja tytön elämän ja soitat nyt äidille ja ystäville
Miksi muut naiset kannustavat jätettyä naista antamaan lapsensakin pois?
Vierailija kirjoitti:
provoooo...
Joo, kukaan perheellinen mies ei koskaan ole lähtenyt toisen naisen matkaan.. eiku...
Vierailija kirjoitti:
Järkkäät oman ja tytön elämän ja soitat nyt äidille ja ystäville
Jos joku ehtisi, en mä halua olla yksin nyt. Tuli ihan puun takaa, meillä oli kaikki hyvin tai piti olla... Niin luulin. Ap
Onko mies valittanut mistään? Seksin puutteesta esimerkiksi?
Hommaat itsellesi hyvän asianajajan joka hoitaa eron niin että saat sen mikä sinulle kuuluu ja sitten unohdat tuon paskasäkin. No, jos on lapsen isä niin sitten pitää tapaamisista sopia.
M
Arvuuttelija kirjoitti:
Onko mies valittanut mistään? Seksin puutteesta esimerkiksi?
Ei ole valittanut, meillä on ollut ihan hyvä ja säännöllinen seksielämä. Mutta mies on nyt ajatellen kyllä usein käynyt ulkona kavereidensa kanssa ja harrastuksissaan kun olen ollut tytön kanssa. Mä en kestä tätä... Tän on pakko olla sairasta pilaa tms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
provoooo...
Joo, kukaan perheellinen mies ei koskaan ole lähtenyt toisen naisen matkaan.. eiku...
Ja kukaan nainen ei ole koskaan valöehdellut poalstalla... eiku...
Mikä ei tapa se vahvistaa. Ole tyytyväinen että lapsia on vain yksi niin löydät kyllä uuden miehen. Mulle kävi sama juttu ja olisin jo löytänyt uuden mutta päätin etsiä sopivampaa. Mikäs tässä lasten kanssa. Asioilla on tapana järjestyä.
En osaa auttaa, mutta tollasessa shokki tilanteessa pitää yrittää koota itsesi ja ajatukset. Älä tee mitään typerää, vaikka kuinka tekisi mieli.
Yritä rauhottua, ja puhut miehen kanssa huomenna. Mene kaverin luo tai soita kaverille, joka pystyy tukea sua.
Tästä syystä kannattaakin tehdä lapsia vain, kun on valmis niistä myös yksin huolehtimaan. Miehiin ei voi ikinä luottaa. Toivottavasti olet tällä asenteella lapsen alulle pannut.
Juristi on naisen paras ystävä.
Jäitä hattuun ❤ muru.
Eroat siitä, tietysti. Rahat puoliks ja elarit ja sitä rataa....