Taidan olla yliopistokiusattu
Maksan ainejärjestön jäsenmaksun ja olen tietääkseni jäsenlistalla mutta en saa koskaan mitään tietoa järjestön asioista. En ole omista pyynnöistä huolimatta sähköpostilistalla eikä minulle koskaan anneta muuta kautta tietoa mistään. Ihan kun olisin ulkopuolinen.
Kommentit (23)
Käyttää ne. Ja sitten ne järjestää kaikkea kivaa mistä saan yleensä tietää vasta jälkikäteen.
Liity johonkin toiseen ainejärjestöön?
Onko tuo jotain humanistien puuhastelua vai mitä ihmettä? Mun tietääkseni liittyminen listalle menee automaattisesti, kun lähettää liittymisviestin. Lisäksi ainejärjestön sivuilla ja fabossa on tieto tulevista tapahtumista
Ei sinne ketään liitetä, vaan sinne liitytään itse! Eli hieman aktiivisuutta kehiin.
Musta taas tuntuu että monilla opettajilla on minulle paljon suuremmat vaatimukset kuin muille. Paitsi kerran kun oli kurssi jossa eräs arvosteli työn niin ettei nähnyt minua niin sain siitä vähällä vaivalla hyvän. Mutta sitten nyt seminaarissa hän sivuutti minut lähes täysin, muille antoi kannustavaa palautetta ja käsitteli heidän töitään kauan muiden edessä ja minut sivuutti kun "aika loppui".
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne ketään liitetä, vaan sinne liitytään itse! Eli hieman aktiivisuutta kehiin.
Ap itseasiassa on jo mukana mutta hänet feidataan.
Eroa, ei ilkeilijöille kannata mitään maksaa. Voitko oikeasti liittyä toiseen ainajärjestöön vai onko teillä vain yksi?
Etkö voi kysyä puheenjohtajalta, oletko listalla. Ja jos olet, niin sano että viestit eivät jostain syystä tule sinulle. Voihan se olla joku tekninen juttu. Selvitä asia. Ei kai kukaan nyt tuolla tavalla vaivaudu kiusaamaan. Olis aika tylsä juttu.
Tuo on kokonaan omassa päässäsi jos et tunne ennestään ainejärjestön tyyppejä. Liity spostilistaan, se on tn. automaattista ei toimi pyyntöpohjalta. Mene niiden kertsille ja kysele mikä meininki, onko jotain kerhoja tai vappubileet tiedossa. Tsemppiä, sekaan vaan ei kukaan sua lähtökohtaisesti sorsi!
Vierailija kirjoitti:
Maksan ainejärjestön jäsenmaksun ja olen tietääkseni jäsenlistalla mutta en saa koskaan mitään tietoa järjestön asioista. En ole omista pyynnöistä huolimatta sähköpostilistalla eikä minulle koskaan anneta muuta kautta tietoa mistään. Ihan kun olisin ulkopuolinen.
Kuule ne ainejärjestöt toimivat yliopistolla verorahoilla, joten joku pieni klikki ei todellakaan saa estää sun osallistumista.
Joko ovat unohtaneet (tai "unohtaneet") laittaa sut ryhmään (jos itse luotava ryhmätyökaluilla) tai sitten et ole osannut itse kirjautua s-postilistan käyttäjäksi.
Jos tunnet jonkun joka ei ole ainejärjestön ydinporukassa, kysypä neuvoa häneltä. Yleisohjeet s-postilistoihin ovat myös useimmiten yliopistojen it-tuen ns. helpdeskin sivustoilla netissä.
Juttelin yhdelle aktiivijäsenelle tänään ja sain aivan oudot ohjeet siitä missä ja milloin ainejärjestö kokoontuu vappua varten. Jos nyt käy ilmi että ne tarkoituksella harhauttaa minut niin tapaus on päivänselvä ja ne ei halua olla kanssani tekemisissä.
Tuollei ne paranoidit mielisairaudet alkaa.
Ketkä ne? Kuinka monta jäsentä ainejärjestössä on? Kuinka on mahdollista että kukaan ei halua olla tekemisissä kanssasi? Kymmeniä-satoja jäseniä? Nyt olet varmasti käsittänyt väärin. Tunnetko sieltä ketään.
Onko haalari kunnossa?
Olen itse nähnyt, kuinka ainejärjestön hallitusaktiivit puhuvat paskaa jäsenistä selän takana, mutta muiden kuullen. En tiedä juuri ylimielisempää ja ilkeämpää sakkia yliopistolla kuin oma ainejärjestöni. Miten tuollaiset tyypit päätyvätkin noihin tehtäviin...
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo jotain humanistien puuhastelua vai mitä ihmettä? Mun tietääkseni liittyminen listalle menee automaattisesti, kun lähettää liittymisviestin. Lisäksi ainejärjestön sivuilla ja fabossa on tieto tulevista tapahtumista
Miten ne humanistit mihinkään liittyvät? Kaikki ylioppilaskunnan jäsenet liittyvät listalle samalla tavalla, lähettämällä automaatille viestin. Ainakin virallisesti humanistit tunnustetaan täysivaltaisiksi ylioppilaskunnan jäseniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne humanistit mihinkään liittyvät? Kaikki ylioppilaskunnan jäsenet liittyvät listalle samalla tavalla, lähettämällä automaatille viestin. Ainakin virallisesti humanistit tunnustetaan täysivaltaisiksi ylioppilaskunnan jäseniksi.
Oman kokemukseni mukaan humanistit ovat näissä suht pihalla. Sähköpostin käyttö ei ole kaikille itsestäänselvää kuten ei myöskään doc -> pdf muuntaminen. Näissä saa hakata välillä päätä seinään
Kaikille tiedoksi että kyllä, ne harhautti minun aivan hakoteille vappuna. Olin ilmoitettuna aikana paikalla eikä näkynyt ristin sieluakaan. Ei ketään.
Nyt menee jo aivan överiksi.
Kesätentti oli vähän aikaa sitten ja kun juttelin yhden kanssa siellä niin sain käsityksen että joku tai jotkut lähettää ainejärjestön tiedotteita jäsenille ohi sähköpostilistan, ilmeisesti kopioimalla osoitteita cc-kenttään. Ja minun osoite tietysti puuttuu sieltä.
Mahdollista, tai sitten ainejärjestö on käytännössä kuollut, ei käytä sähköpostia tms.