Kullin esittely
Hei te miehet, jotka tykkäätte esitellä mielellään kullejanne pelkästään omankin sukupuolen kesken saunailloissa, suihku- ja saunatiloissa jne. Niin kiinnostaisi tietää mikä siinä on se juttu? Siis olettaen, että porukka on suurin piirtein heteroa.
Kommentit (7)
Jos on levossa iso kulli niin saa muilta miehiltä respectiä eikä ne uskalla vittuilla mistään.
Huomaahan tuon, että joillakin on halu esitellä. Hengailevat mielellään ilman pyyhettä yleensä kookkaamman puoleinen jorma heiluen. Tai uimahallin suihkussa koko ajan etupuoli vastapäisten suihkujen suuntaan ja mielellään vielä puolistondis. :)
Minä esittelen kullia vähän joka paikassa. Nostaa itsetuntoa, kun muut vilkuilevat keskikokoa isompaa varustusta.
Minusta suurin osa miehistä on tällaisia. Olen mm. suvun ja lähipiirin miehien kullit nähnyt - onhan se miesten tapa kulkusensa esitellä. En ole törmännyt ilmiöön, että naiset esittelisi pimppinsä suvulle ja lähipiirille; tyyliin uusi poikakaveri X:llä ja suvun naiset viuhahtelee?
Jos on iso levossa, niin silloin miehet mielellään esittelee kullejaan. Mulla on levossa suht pieni, mutta se kasvaakin sitten isoihin mittoihin erektiossa. Eli en miehille juuri esittele, koska en stondaile miesseurassa.
Isomunaiset miehet tätä harrastaa, siis esittelyä.
Lankoni esittelee aina omaansa. Patsastelee saunassa ja laiturilla jne. Kokoa toki löytyy, mutta on se melkonen exhibitionisti. Muutenkin mulkku jätkä.
En ole sellaiseen törmännyt koskaan.