Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot ja pelottavat oireet. Onko tämä syöpää vai kenties jotain pahempaa???

25.04.2017 |

Alapäästäni on tullut muutamina päivinä (ensimmäisen kerran tämän kuun alussa, sitten puolessa välissä ja lisäksi nyt kahtena päivänä peräkkäin) kirkkanpunaisia verisiä tippoja/valkovuodon mukana kuivunutta ruskeaa verta. Vatsaani on sattunut joka päivä, minulla on ummetusta sekä jatkuvasti menkkamainen olo vaikka menkkojen ei edes pitäisi alkaa lähiaikoina.

Jos edes nousen ylös sängyltä, minua alkaa heti huimata ja pyörryttää. Nukun kellon ympäri. Välillä minulla ei ole ollenkaan nälkä, välillä saatan vetää pari suklaalevyä päivässä. Jatkuva ällötys kuitenkin on päällä jatkuvasti. Lisäksi hengästyn todella nopeasti, en pysty edes juoksemaan muutamaa metriä ilman, että tekee mieli kaatua huohottaen maahan.

Näiden lisäksi minulla on myös henkisiä oireita, joita on menkkojenkin aikana. Esim. alkaa itkettää tosi helposti ja puhun jatkuvasti tiuskimalla. Mutta niitä menkkoja ei ole eikä edes kuuluisi olla vielä.

Pelottaa, että minulla on joku kohdunkaulansyöpä tai vatsasyöpä tai aivokasvain tms... Olen vainoharhainen joo, mutta nämä oireet pelottavat minua.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti, ja jos negaa niin vara aika gynelle. Selvittävät sitten mistä kiikastaa.

Vierailija
2/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny ainakaan lääkäriin mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee raskaustesti, ja jos negaa niin vara aika gynelle. Selvittävät sitten mistä kiikastaa.

Tein negan testin 8. päivä tätä kuuta.

Vierailija
4/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikko olla raskaana?

Vierailija
5/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysta

Endometrioosi

Syöpä

Jne

Eipä sit lääkäri tullut mieleen?

Vierailija
6/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kolme viikkoa sitten? Ja tuolloin oli jo menkat myöhässä eikä niitä vieläkään näy? Kannattaisiko tehdä uusi testi? Ja jos vielä näyttää negaa, sit varmaan lääkäri voisi autaa paremmin kuin av.

Vierailija
7/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisikko olla raskaana?

Raskaus olisi muuten yksi mahdollisuus, mutta tein testin ja se oli negatiivinen. Viimeisimmät yhdynnät 21.3., 22.3. ja 3.4.

Vierailija
8/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysta

Endometrioosi

Syöpä

Jne

Eipä sit lääkäri tullut mieleen?

Lääkärikammo. Mutta kaipa sinne sitten on mentävä.

Vierailija
9/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kolme viikkoa sitten? Ja tuolloin oli jo menkat myöhässä eikä niitä vieläkään näy? Kannattaisiko tehdä uusi testi? Ja jos vielä näyttää negaa, sit varmaan lääkäri voisi autaa paremmin kuin av.

En ole ollut yhdynnässä 3.4. jälkeen. Kunnon menkkoja ei ole ollut, poislukien tuo verinen tiputtelu.

Vierailija
10/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.4.:kään ei näy vielä testissä, mut uusien raskaustestien lisäksi suosittelisin kans lääkärikäyntiä

Vierailija
11/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3.4.:kään ei näy vielä testissä, mut uusien raskaustestien lisäksi suosittelisin kans lääkärikäyntiä

Milloin raskaus näkyy testissä?

Ja joo pitäisi varmaan mennä lääkäriin. Mutta hyi kamala jos on joku syöpä kun sitä esiintyy meillä suvussa ja esim. isoäitini on kuollut siihen :(

Vierailija
12/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pian lääkäriin. Vaikka todennäköisyys johonkin vakavaan on tosi pieni - eikö se nyt olisi daijua kuolla nuorena lääkäripelon takia??

Vierailija
13/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pian lääkäriin. Vaikka todennäköisyys johonkin vakavaan on tosi pieni - eikö se nyt olisi daijua kuolla nuorena lääkäripelon takia??

Niin, kun ne voi hoitaa, kun ajoissa on liikkeellä.

Vierailija
14/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testiä testiä!!

Vierailija
15/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei varaankin sitten ajan lääkärille. Toivottavasti ei ole syöpä :(

Vierailija
16/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, parasta mennä lääkäriin. Et välttämättä ole vakavasti sairas, ehkä sinulla on vain tulehdus, joka tarvitsee kyllä heti hoitoa. Mitä kauemmin odotat kotona, sen pahemmalta tuntuu henkisesti. Ja kun saat apua, ymmärrät itse varmaan samalla miten turha on yksin pohtia tällaisia asioita. Minusta tuntuu, että tämän asian kanssa huokaiset lopulta helpotuksesta. Käy lääkärissä, pidä itsestäsi hyvää huolta! <3

Vierailija
17/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute, käy mittauttamassa hemoglobiini.

Vierailija
18/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raudanpuute, käy mittauttamassa hemoglobiini.

Voiko tämä kaikki johtuakin vain raudanpuutteesta? Minulla on aiemminkin ollut tosi alhainen (alle 95) hemoglobiini, joten toivottavasti johtuu siitä.

Vierailija
19/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oireesi sopivat myös ennenaikaisiin vaihdevuosioireisiin, jotka voivat siis alkaa nuorellakin iällä. Mutta siis lääkärissä selviää.

Vierailija
20/27 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sit miten kävi lol

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi