Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävely ei ole liikunnan harrastamista

Vierailija
25.04.2017 |

Miten monta kertaa tämä pitää sanoa? KAIKKI kävelevät päivittäin sen 10-20km ja siihen päälle pitää treenata lihaskuntoa, kestävyyttä yms. säännöllisesti. Mutta kävelyä ei lasketa liikunnaksi.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kävely on liikuntaa tai liikunnan harrastamista. Siinä liikutaan, muuta ei liikunnassa minimissään tarvita. Kävely useimmiten ei kylläkään ole urheilua, no, Valentin Kononen, Sari Essayah...

Niinpä....eli mitä yritit sanoa!! Että Sari ja Velentin eivät ole urheilijoita. Just. Urpo!

Ennenkuin nimittelet ketään Urpoksi niin luehan se kommentti uudestaan. Minusta siinä ihan selvästi sanottiin että USEIMMITEN kävely ei ole urheilua ja lauseen loppuosalla annettiin ymmärtää että esim Essayah ja Kononen ovat poikkeuksia.

Selvähän se sinä useimmiten olet urpo.

Mitähän sinä oikein yrität sanoa? Kommentti ei ollut minun mutta ymmärsin mitä siinä sanottiin, toisin kuin sinä jolla on näköjään kova vimma nimitellä muita Urpoiksi.

Jatketaan nyt mieluummin aiheesta keskustelua eikä jankuteta tätä enempää.

Vierailija
22/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on itse asiassa parhainta mahdollista liikuntaa rasvanpolttoon. Rasvanpottoa ajatellen kävely on parempi kuin juoksu.

Vierailija
24/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, kyllä se todellakin on. 

Vierailija
25/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku kuvittelee että moni kävelisi 10-20km päivässä? Siihen menee 3-4h

Vierailija
26/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on erittäin hyvää liikuntaa. Ap ei oo mikään järjen jättiläinen :'D

Vierailija
27/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laihduttanu 12kg pelkällä kävelyllä ja vieläpä normaalipainoisena.

Vierailija
28/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on yks parhaimpia liikuntamuotoja terveyden kannalta, ellei jopa parhain. Lisäksi kävelyllä voi polttaa hyvin rasvaa kun syke ei kohoa liian korkealle. Kävely on ihanaa <3

Vierailija
29/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 183kg ja kävelen päivittäin 800m ja olen aivan hiestä märkänä. Pulssi on suorituksen jälkeen toista tuntia yli 150. Kävely on todellakin liikuntaa ja kun kävelee oikein reippaasti, niin todella rankka laji!

Vierailija
30/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-20 km? Kuule älä viitti edes alkaa että olet noin laiska. Pitää kävellä 30-50 km ja sen lisäksi käydä salilla, juosta viisi maratonia päivässä ja kantaa ostokset vähintään 10 km päästä kaupasta kävellen, sekä juosta töihin ja kotiin sieltä, työpäivän aikana esim nostella käsipainoja aina viiden minuutin välein ja juosta portaita ylös alas ja hei, jätät ne pullat suosiolla kahvihuoneen pöydälle! Niin ja syödä saat vain porkkanaa ja juoda vettä. Ja viikonloppuisin saat levätä tunnin, loppu aika pitää juosta!!!! Lisäksi on käytävä uimahallissa, pilateksessa, ties missä hot-jooga-spinning-tunneilla ja unissasikin pitää sinun juosta! Ei saa hukata aikaa!!

Vierailija
31/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh heh. Itse en pysty kävelemään kuin muutaman minuutin ilman kipuja. Sanomattakin selvää, etten pysty esim. juoksemaan. Kyllä kävely minulle olisi liikuntaa, jos vain pystyisin siihen.

Vierailija
32/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnan harrastaminen näköjään syö ihmisten aivoja, kun sitten tulee tällaisia oivalluksia. Jotkut kävelee nopeammin kuin monet juoksee, mutta eihän se suinkaan nyt liikuntaa ole.

Vierailija
33/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ap:n kanssa ehdottomasti eri mieltä. Tykkään tehdä itsekseni pitkiä kävelylenkkejä, lisäksi teen osa-aikatyötä, jossa kävelen paljon päivässä. Olen 100% varma, että kävelyn takia pysyn niin hyvinvoivana ja kehokin on hyvässä ja vahvassa kunnossa. Kyllä kävely on aivan loistavaa liikuntaa.

Vierailija
34/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävelen välillä hölkkääjien ohi... hehheh. Mutta enhän mä liiku yhtään, mähän kävelen!!! :D

Vierailija
35/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ... tottakai se on liikuntaa, ja hyvää liikuntaa onkin. Itse asiassa personal trainerit suosivat enemmän kävelyä kuin juoksua, juuri siksi kun se kävely polttaa rasvaa ja on hyvä vaihtoehto aerobiselle liikunnalle. Myös juoksu on hyvää liikuntaa, en mä sitä kiellä. Mutta niin on kävelykin.

Vierailija
36/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kävelevillä on yleensä aika hyvä kroppa. Kävely tekee kehosta jotenkin kauniin... terveen ja elinvoimaisen, luonnollisen. :)

Paremmalta noi lenkkiteiden kävelijät näyttää ku ne fitnesspissikset tai 300 kiloset lihaskimput salilla. Terveellisyys on siitä hommasta aika kaukana.

Vierailija
37/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on parasta liikuntaa myös sillon, jos haluaa nimenomaan laihduttaa jalkojaan. Pitkäkestoinen kävely on paras siihen hommaan.

Vierailija
38/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä on valtavia terveysvaikutuksia.

Vierailija
39/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely on monille paljon parempi liikuntamuoto kuin juoksu tai hölkkäys. Minulla on huonot polvet joten juoksua ei suositella, kävely sen sijaan vahvistaa eikä aiheuta lisää haittaa.

Vierailija
40/61 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän terve ihminen tarvitsee vähintään muutaman tunnin kävellä päivittäin jo oman hyvinvointinsa vuoksi. Ei sitä miksikään liikunnaksi kutsu kuin läskipantterit joilla tuolista ylös pääseminenkin tekee tiukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän