kannabiksen haju tulee meille sisälle naapurista
Ollaan lapsiperhe ja alakerran naapureiden pilven polttaminen tuoksahtaa aika usein rappukäytävässä ja ihan meillä sisälläkin. Ollaan viety asiaa eteenpäin mutta kuinka yleisestä ilmiöstä on kyse? En oikein tykkää kasvattaa lapsia ympäristössä jossa joutuvat haistelemaan kannabiksen hajua omassa kodissaan. Olemme tosin harkinneet muuttoakin.
Kommentit (122)
Itse pössyttelen ja teen ihmiskauppaa ihan normaalista kerrostaloasunnosta. Kotona on ihmis-häkkien lisäksi sinko, käsikranaatteja sekä automaattiaseita. Mutta naapurina kyllä morjenstan aina käytävässä.
Ilmoita ainbakin isännöitsijälle. Jos pössyttelijällä vuokra-asunto, voivat ottaa yhteyden myös vuokranantajaan.
Onneks sulla on rauhallinen pössyttelijä naapuri eikä alkoholia kittaavaa vaimonhakkaajaa.
Vaikee juttu. Jos vaikka on lääkekannabis tai sitä normaalia käytetään lääkkeen tavoin. Tiedän yhden tyypin, joka on monesti todella kusipää jos ei poltellut ja kun polttaa, niin aivan päinvastainen.
Olen kyllä huomauttanut ikävästä hajusta, mutta "tuosta" asiasta ei saa ripittää. Vastaus on sormea heristellen: "Älä aloita nyt". Paras kommentti oli: "Mut ei tämå haise" kuittailin, että uusi lajike varmaan löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Onneks sulla on rauhallinen pössyttelijä naapuri eikä alkoholia kittaavaa vaimonhakkaajaa.
Niin joskus on valittava noiden välillä.
Naapuri pössäyttelijä kun alkaa itse kasvattamaan/viljelemään huumeitaan, niin suurena vaarana on aiheuttaa tulipalo asuntoon ja sitämyöden.
Viljelmissä käytettävät valaisimet ja tuulettimet voivat aiheuttaa tulipalon vaaran ja kun tämä tulipalo syttyy kerros- tai rivitalossa, niin silloin on sivullisien ihmishenki ja omaisuus vaarassa.
En haluaisi perheiheni elää näin riskialttiin ja vaarallisen huumeiden käyttäjän naapurustossa.
Poliisi vaan pistämään hajuherneet kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri pössäyttelijä kun alkaa itse kasvattamaan/viljelemään huumeitaan, niin suurena vaarana on aiheuttaa tulipalo asuntoon ja sitämyöden.
Viljelmissä käytettävät valaisimet ja tuulettimet voivat aiheuttaa tulipalon vaaran ja kun tämä tulipalo syttyy kerros- tai rivitalossa, niin silloin on sivullisien ihmishenki ja omaisuus vaarassa.
En haluaisi perheiheni elää näin riskialttiin ja vaarallisen huumeiden käyttäjän naapurustossa.
Kaninkolo liikkeen myynti on kasvanut. Myy kasvatukseen tarvittavia laitteita kuten lamppuja. Kasvatus on siis yleistynyt huomattavasti. Samaan aikaan kasvatuksesta johtuneita tulipaloja ei ole tullut monta. Tietenkään ei tarvisi tulla yhtäkään. Siitäkin on varmaan jotain tilastoa montako tulipaloa syttyy vahingossa kännissä. Ihan vaan vertailun vuoksi.
Jos alkoholi olisi jälleen kielletty laissa kuten ennen, niin alkoholisti olisi pelottava tyyppi käräytyksen jälkeen. Siinä saisi lapsiperhekin pelätä seuraavaa känniyötä naapurissa koston varalta.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi vaan pistämään hajuherneet kuriin.
Aktiivihiilisuodatin auttaa hajuun paremmin kuin poliisit. Omaan käyttöön kasvattajat saisi jättää rauhaan. Niitä on kymmeniä tuhansia ja suurin osa ei ole häiriöksi. Niillä on hyvä syy elää hiljaisesti.
Aika monille pilvi aiheuttaa esim. migreeniä. Ei todellakaan ole ok että tulee sisään
Jos hajut haittaa omaa elämää niin ei kyllä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Aika monille pilvi aiheuttaa esim. migreeniä. Ei todellakaan ole ok että tulee sisään
Jos käyttö olisi edes sallittua niin voisi poltella ulkona ilman pelkoa kohtuuttomista seurauksista. Järjetöntä kun alkoholia vähemmän haitallista päihdettä ei voida sallia tai mielummin laillistaa.
Naapurista kannabis-haju taas eilen illalla. Paikalla oli ilmeisesti uusi poikaystävä ja lapsi 4-5vuotta. Hajun tunnen mm. Amsterdamin reissulla sen haistaneena, puistonpenkeillä pössyttäneiden lähellä istuneena... Etoo haistella. Ja sitten kun siellä lapsi mukana. Mitä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Jos isännöitsijä ei laita tikkua ristiin,soita poliisille.
Pitä poliisi voi tehdä hajuhaitoille? Ei voida tietää onko poltettu kannabis laillista vai laitonta.
Kirjoittakaa näille haisulinaapureille ihan suoraan asiallinen kirje. Harrastus ei sinänsä ihmistä pahenna, mut kerrostalossa naapureiden huomioiminen kuuluu hyviin tapoihin.
Täysin mahdollista, etteivät tiedosta kuinka paljon koko talo haisee, sitä ei välttämättä huomaa, jos polttaa ja on hajuun tottunut.
Hajut saa kyllä pidettyä kurissa, jos vain haluaa, vaatii vain hieman ajattelua miten asiat hoitaa. Nykyään myydään myös tehokkaita hajun poisto tuotteita tähän tarkoitukseen.
Itseasiassa haju tarttuu joka ikiseen tekstiiliin, ja haju tulee naapurista. Takkini ja vaatteeni haisevat ja työpaikassa olen lasten ja vanhempien kanssa tekemisessä. Luulevat vielä että minä poltanN
Sepä kiva, ei tarvitse omia ostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa asutaan nimenomaan hyvällä alueella omistusasunnossa, että tapahtuu sitä näköjään täälläkin. Siksipä kyselinkin että onko tämä yleinenkin ilmiö nykyään.
On ihan yleistä, ja jos nyt ei kunnon savuja joudu lapset hengittämään (mitä tuskin tapahtuu) niin ei tuosta kannata numeroa tehdä. Haju kantautuu usein kauas, mutta terveyshaittaa siitä ei ole.
Ja hah hah voi olla kuinka yleistä tahansa mutta minä soitan poliisit.
Sarjapössyttelijät usein lunkia porukkaa, minun naapuriin saavat muuttaa.