Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen, mutta haluan vähemmän komean miehen

Vierailija
25.04.2017 |

Uskon, että vähemmän komea arvostaa enemmän sitä, mitä on saanut kun on saanut minut, kauniin naisen. Heille on myös vähemmän seuraa tarjolla, joten pettäminen on hankalampaa. Ehkä mies myös käyttäytyy paremmin koska on paineet ylläpitää suhdetta hyvänä kun tietää, että minulla olisi vientiä :)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki tein niin että valitsin vähemmän viehättävän miehen vaikka tarjolla olisi ollut komeitakin uroksia. Komeissa miehissä on usein se vika että ovat täynnä itteään ja pää täys kusta. "Ruma" ja lupsakka mies on paljon parempi elämän kumppani.

Nii tää just! Ap

Vierailija
22/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta komean miehen komeus pitää aina vähän jakaa. Komea mies kerää katseita niin naisilta kuin miehiltäkin (!) ja uskaliaimmat yrittävät vetää välistä. Toki niitä komeita miehiä on ihan mukava vain katsella itsekin naisena sen myönnän. Semmoisen vähemmän katseita keräävän saa pitää ihan itse ja ovat uskollisempia kumppaita.

Luuletko, että sellainen, joka ei ole oppinut sanomaan ehdotuksille ei, on jotenkin potentiaalisesti uskollisempi kumppani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli ruma mies, ei ollut uskollisuutta nähnytkään, ei todellakaan kohdellut kuin kukkaa kämmenellä enemmänkin yritti polkea itsetuntoani mahdollisimman alas etten lähtisi.

Ai tollasiakin on? Mistä hitosta sen sit voi tietää et kuka on hyvä ja kuka ei... Ap

Vierailija
24/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tunnettuja oveluudestaan.

Vierailija
25/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli ruma mies, ei ollut uskollisuutta nähnytkään, ei todellakaan kohdellut kuin kukkaa kämmenellä enemmänkin yritti polkea itsetuntoani mahdollisimman alas etten lähtisi.

Ai tollasiakin on? Mistä hitosta sen sit voi tietää et kuka on hyvä ja kuka ei... Ap

No, ei ainakaan ulkonäöstä. Vai oletko sinä kamala, koska olet kaunis? Rumissa on enemmän katkeria kuin kauniissa...

Vierailija
26/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei ainakaan ulkonäöstä. Vai oletko sinä kamala, koska olet kaunis? Rumissa on enemmän katkeria kuin kauniissa...

Äh. Mä jo luulin että mulla oli hyväkin suunnitelma :( ap

Vierailija
27/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua petti juurikin tuollainen ruma mies (itse olen kaunis) syyksi sanoi että "no olisithan sä itse pettänyt mua kuitenkin tai vaihtanut komeampaan ja sitäpaitsi sussa on pakko olla jotain vikaa kun oot mun kanssa." :)

Vierailija
28/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen kannattaa valita ruma, tyhmä, mutta rikas mies. Ja niin he tekevätkin. Mutta, jos haluat uskollisen, hänen pitää olla ruma ja köyhä.

Vierailija
29/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää mua ihan hulluna mutta mun mielestä kannattaa valita lämminsydäminen ja mukava mies, jos haluaa minimoida petetyksi tulemisen riskin. Ulkonäöstä on aika haastavaa päätellä luonnetta.

Vierailija
30/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että vähemmän komea arvostaa enemmän sitä, mitä on saanut kun on saanut minut, kauniin naisen. Heille on myös vähemmän seuraa tarjolla, joten pettäminen on hankalampaa. Ehkä mies myös käyttäytyy paremmin koska on paineet ylläpitää suhdetta hyvänä kun tietää, että minulla olisi vientiä :)

Jotenkin pykii ap:n aloitus. Jos ei haise trollaus, niin ainakin ylimielisyys.

Vierailija
31/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua petti juurikin tuollainen ruma mies (itse olen kaunis) syyksi sanoi että "no olisithan sä itse pettänyt mua kuitenkin tai vaihtanut komeampaan ja sitäpaitsi sussa on pakko olla jotain vikaa kun oot mun kanssa." :)

Voi samperi. Mut ei kai vanhemmat, just 30+ miehet ees jaksa pettää enää? Vai miten vanha sen pitäisi olla? Sellainen ku ois kiitollinen et mitä on saanut ja huolehtis eikä pettäis. Ap

Vierailija
32/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen kannattaa valita ruma, tyhmä, mutta rikas mies. Ja niin he tekevätkin. Mutta, jos haluat uskollisen, hänen pitää olla ruma ja köyhä.

Ai niinku joku asunnoton vai :o En mä tiiä pystyiskö... Ap

Vierailija
33/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi samperi. Mut ei kai vanhemmat, just 30+ miehet ees jaksa pettää enää? Vai miten vanha sen pitäisi olla? Sellainen ku ois kiitollinen et mitä on saanut ja huolehtis eikä pettäis. Ap

Niin, en osaa sanoa.. Hän oli tuolloin about 25v.

Vierailija
34/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilla miehillä on alemmuuskompleksi ja tilaisuuden tullen ovat heti valmiita pettänään, että saisivat pönkitystä ei niin hyvälle ulkonäölleen. Koettu on

Vierailija
35/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan ottaa sit sellanen semi, ettei ruma eikä komee eikä ihan jonnekaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi