Olen kaunis nainen, mutta haluan vähemmän komean miehen
Uskon, että vähemmän komea arvostaa enemmän sitä, mitä on saanut kun on saanut minut, kauniin naisen. Heille on myös vähemmän seuraa tarjolla, joten pettäminen on hankalampaa. Ehkä mies myös käyttäytyy paremmin koska on paineet ylläpitää suhdetta hyvänä kun tietää, että minulla olisi vientiä :)
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Totta komean miehen komeus pitää aina vähän jakaa. Komea mies kerää katseita niin naisilta kuin miehiltäkin (!) ja uskaliaimmat yrittävät vetää välistä. Toki niitä komeita miehiä on ihan mukava vain katsella itsekin naisena sen myönnän. Semmoisen vähemmän katseita keräävän saa pitää ihan itse ja ovat uskollisempia kumppaita.
Luuletko, että sellainen, joka ei ole oppinut sanomaan ehdotuksille ei, on jotenkin potentiaalisesti uskollisempi kumppani?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli ruma mies, ei ollut uskollisuutta nähnytkään, ei todellakaan kohdellut kuin kukkaa kämmenellä enemmänkin yritti polkea itsetuntoani mahdollisimman alas etten lähtisi.
Ai tollasiakin on? Mistä hitosta sen sit voi tietää et kuka on hyvä ja kuka ei... Ap
Naiset ovat tunnettuja oveluudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli ruma mies, ei ollut uskollisuutta nähnytkään, ei todellakaan kohdellut kuin kukkaa kämmenellä enemmänkin yritti polkea itsetuntoani mahdollisimman alas etten lähtisi.
Ai tollasiakin on? Mistä hitosta sen sit voi tietää et kuka on hyvä ja kuka ei... Ap
No, ei ainakaan ulkonäöstä. Vai oletko sinä kamala, koska olet kaunis? Rumissa on enemmän katkeria kuin kauniissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei ainakaan ulkonäöstä. Vai oletko sinä kamala, koska olet kaunis? Rumissa on enemmän katkeria kuin kauniissa...
Äh. Mä jo luulin että mulla oli hyväkin suunnitelma :( ap
Mua petti juurikin tuollainen ruma mies (itse olen kaunis) syyksi sanoi että "no olisithan sä itse pettänyt mua kuitenkin tai vaihtanut komeampaan ja sitäpaitsi sussa on pakko olla jotain vikaa kun oot mun kanssa." :)
Kauniin naisen kannattaa valita ruma, tyhmä, mutta rikas mies. Ja niin he tekevätkin. Mutta, jos haluat uskollisen, hänen pitää olla ruma ja köyhä.
Pitäkää mua ihan hulluna mutta mun mielestä kannattaa valita lämminsydäminen ja mukava mies, jos haluaa minimoida petetyksi tulemisen riskin. Ulkonäöstä on aika haastavaa päätellä luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että vähemmän komea arvostaa enemmän sitä, mitä on saanut kun on saanut minut, kauniin naisen. Heille on myös vähemmän seuraa tarjolla, joten pettäminen on hankalampaa. Ehkä mies myös käyttäytyy paremmin koska on paineet ylläpitää suhdetta hyvänä kun tietää, että minulla olisi vientiä :)
Jotenkin pykii ap:n aloitus. Jos ei haise trollaus, niin ainakin ylimielisyys.
Vierailija kirjoitti:
Mua petti juurikin tuollainen ruma mies (itse olen kaunis) syyksi sanoi että "no olisithan sä itse pettänyt mua kuitenkin tai vaihtanut komeampaan ja sitäpaitsi sussa on pakko olla jotain vikaa kun oot mun kanssa." :)
Voi samperi. Mut ei kai vanhemmat, just 30+ miehet ees jaksa pettää enää? Vai miten vanha sen pitäisi olla? Sellainen ku ois kiitollinen et mitä on saanut ja huolehtis eikä pettäis. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauniin naisen kannattaa valita ruma, tyhmä, mutta rikas mies. Ja niin he tekevätkin. Mutta, jos haluat uskollisen, hänen pitää olla ruma ja köyhä.
Ai niinku joku asunnoton vai :o En mä tiiä pystyiskö... Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi samperi. Mut ei kai vanhemmat, just 30+ miehet ees jaksa pettää enää? Vai miten vanha sen pitäisi olla? Sellainen ku ois kiitollinen et mitä on saanut ja huolehtis eikä pettäis. Ap
Niin, en osaa sanoa.. Hän oli tuolloin about 25v.
Rumilla miehillä on alemmuuskompleksi ja tilaisuuden tullen ovat heti valmiita pettänään, että saisivat pönkitystä ei niin hyvälle ulkonäölleen. Koettu on
Pitää varmaan ottaa sit sellanen semi, ettei ruma eikä komee eikä ihan jonnekaan. Ap
Nii tää just! Ap