Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kaunis nainen, mutta haluan vähemmän komean miehen

Vierailija
25.04.2017 |

Uskon, että vähemmän komea arvostaa enemmän sitä, mitä on saanut kun on saanut minut, kauniin naisen. Heille on myös vähemmän seuraa tarjolla, joten pettäminen on hankalampaa. Ehkä mies myös käyttäytyy paremmin koska on paineet ylläpitää suhdetta hyvänä kun tietää, että minulla olisi vientiä :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt joku kansallinen trollauspäivä? Noh, ei se mitään, totuus ei pala tulessakaan, ja minä olen niin vitun komea mies että silmäsi sokeutuisivat jos näkisit minut. Tosin siihen tulee kohta mahdollisuus kun poistun luolastani.

Vierailija
2/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin jostain syystä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt joku kansallinen trollauspäivä? Noh, ei se mitään, totuus ei pala tulessakaan, ja minä olen niin vitun komea mies että silmäsi sokeutuisivat jos näkisit minut. Tosin siihen tulee kohta mahdollisuus kun poistun luolastani.

En tiedä, mutta oon pahasti pettynyt komeaan mieheen joka ei ollutkaan uskollinen ja petti mua. Kaikki kehui miten kaunis pari oltiin, jätkö vaan oli täys kusipää. Siksi aattelin lähestyä uudesta näkökulmasta, vähän kuin vaikka Julia Roberts ja sen puoliso. Mies saa myös olla mua vanhempi kunhan ei petä. Toivon että 30+ miehet ois uskollisempia. Itsellä ei lapsia, tuskin tuleekaan mut ei ehkä oo silleen este jos toinen on viikonloppuisukki tms. eli ei haittais. Ap

Vierailija
4/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin jostain syystä :D

Mä oon niinku kyl ihan tosissaan nyt tän hankkeen kanssa. Peukut pystyyn vaan. Ap

Vierailija
5/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus ja komeushan on katsojan silmissä.

Minulta on kysytty 80-luvulla" miten noin kauniilla naisella on noin ruma mies"?

Mielestäni mieheni on hyvän näköinen ja pääasia, että minä pidän hänen ulkonäöstään, ei hänen tarvitse muille kelvatakaan.

Onnellisesti yhdessä ollaan edelleen.

Vierailija
6/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhden miehen perusteella tekisi tuollaista päätelmää. 

Komeissakin miehissä on uskollisia, kuten kauniissa naisissakin, joten en menisi sinuna ns. rumilusjonoon tyrkylle. 

Mieti vaikka palstan ns. kilttimiehiä... Huh.

Vierailija
7/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta on kysytty 80-luvulla" miten noin kauniilla naisella on noin ruma mies"?

Mielestäni mieheni on hyvän näköinen ja pääasia, että minä pidän hänen ulkonäöstään, ei hänen tarvitse muille kelvatakaan.

Kamala kysymys.

Onneksi suhtauduit fiksusti ja onnea teille kahdelle kestävästä parisuhteesta!

Vierailija
8/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii, kyllähän se mun teoria voi toimiakin. Ap

Vierailija
9/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhden miehen perusteella tekisi tuollaista päätelmää. 

Komeissakin miehissä on uskollisia, kuten kauniissa naisissakin, joten en menisi sinuna ns. rumilusjonoon tyrkylle. 

Mieti vaikka palstan ns. kilttimiehiä... Huh.

Nii, oisko se ikä sit kans yks. Pettääkö 20+ helpommin kuin 30+? Joo on varmaan komeita uskollisiakin jossain mut mun paskalla tuurilla never happens... :(

Vierailija
10/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemusten perusteellu juuri nuo "vähemmän komeat" on niitä pahimpia pettäjiä. Kun heillä yleensä ei sitä vientiä niin ole, mutta kun joskus sattuuki olemaan nii se on sitte menoa heti.

Vierailija
11/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 190cm todella komea mies, minulla on 30cm penis, ajan ferrarilla ja olen toimitusjohtajana kansainvälisessä yrityksessä. Haluaisin minua paljon rumemman naisen, mielellään pyörätuolissa olevan jotta hän ei pystyisi pettämään minua. Haluan kuitenkin itse pettää kerran viikossa. Löytyyx ketää?

Vierailija
12/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus kaunistaa ! Hahhaa

Vierailija
13/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 190cm todella komea mies, minulla on 30cm penis, ajan ferrarilla ja olen toimitusjohtajana kansainvälisessä yrityksessä. Haluaisin minua paljon rumemman naisen, mielellään pyörätuolissa olevan jotta hän ei pystyisi pettämään minua. Haluan kuitenkin itse pettää kerran viikossa. Löytyyx ketää?

No ei tarvii hei v*ttuilla. Pettäminen ja valehtelu sattuu ja yritän vaan välttyä sellaselta paskalta enkä haluu tehä samoja virheitä valinnoissa. Ap

Vierailija
14/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mussa muuta hyvää ookaan ku ulkonäkö, en oo fiksu enkä rikas tai sit mitään muutakaan. Pakko vaan koittaa hyödyntää ne valtit mitkä on saanut. Ap

Vierailija
16/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki tein niin että valitsin vähemmän viehättävän miehen vaikka tarjolla olisi ollut komeitakin uroksia. Komeissa miehissä on usein se vika että ovat täynnä itteään ja pää täys kusta. "Ruma" ja lupsakka mies on paljon parempi elämän kumppani.

Vierailija
17/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat katua päätöstäsi. Naiset on opetettu siihen, että rupsahtavat. Miehet taas siihen, että vetovoima lisääntyy. Rupsahtaneena huomaat rupsahtaneen miehesi vikittelevän kauniita naisia. Itse et uskalla komeita miehiä, koska luulet ettet kelpaa. Olet siis ikäsi ilman komeaa miestä.

Vierailija
18/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemusten perusteellu juuri nuo "vähemmän komeat" on niitä pahimpia pettäjiä. Kun heillä yleensä ei sitä vientiä niin ole, mutta kun joskus sattuuki olemaan nii se on sitte menoa heti.

Tämä. Tapailin itse aikoinani hintelää miestä, jota ei voinut parhaalla tahdollakaan sanoa komeaksi mutta ei hän mitenkään silmäänpistävän rumakaan ollut. Hän oli ihan onnessaan, kun "oli saanut naisen". Ilmeisesti itsetunto sai buustin, koska kun sitten oltiin eräänä iltana kahden ystävättäreni kanssa ulkona, niin vessaan lähdettyäni hän oli heti yrittänyt heistä toista.

Ulkonäkö ei todellakaan kerro yhtään mitään siitä, pettääkö mies (tai yrittääkö ainakin).

Vierailija
19/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta komean miehen komeus pitää aina vähän jakaa. Komea mies kerää katseita niin naisilta kuin miehiltäkin (!) ja uskaliaimmat yrittävät vetää välistä. Toki niitä komeita miehiä on ihan mukava vain katsella itsekin naisena sen myönnän. Semmoisen vähemmän katseita keräävän saa pitää ihan itse ja ovat uskollisempia kumppaita.

Vierailija
20/35 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ruma mies, ei ollut uskollisuutta nähnytkään, ei todellakaan kohdellut kuin kukkaa kämmenellä enemmänkin yritti polkea itsetuntoani mahdollisimman alas etten lähtisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän