Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomio kaikki " kotitohtorit" , tarvittais diagnoosia! :)

Vierailija
24.03.2006 |

Minulla on nyt reilun viikon ajan ollut omituista painon tunnetta alavatsassa, ensin ajattelin että ummetusta, mutta ei ollut, eikä myöskään ilmavaivoja. Noh, sitten aloin tietysti toivoa että josko olisin reilun vuoden yrittämisen jälkeen raskaana. Toivo kasvoi kun ei kuukautisia alkuviikosta kuulunut. Tänään sitten ajattelin, että teen raskaustestin, kun menkat ovat useamman päivän myöhässä, ja se olikin negatiivinen. Nyt olen koittanut miettiä pääni puhki millaisen diagnoosin seuraavaksi itselleni antaisin, olisko hyviä ideoita? Olskohan tässä mitään mahdollisuuksia olla kuitenkin raskaana vai mitä muutä tää vois olla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ainakin mulla)

Vierailija
2/4 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkio ei ole vielä kiinnittynyt ------> hormonitaso ei vielä näy raskaustestissä.

Itselläni molemmissa raskauksissa testi plussasi vasta viikon kuluttua kk-alkamispäivästä (kaksi aiempaa testiä negaa).

TAI sitten kuukautiset ovat vain myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tää on nyt jatkunu jo viikon verran ja yleensä kestää n. pari päivää, ja lisäks tää on tuntunut mielestäni eri lailla kuin ennemmin ja siksi tää nyt vähän ihmetyttää. Tietenkin jos olis viisas niin kysyis oikein ammatti-ihmiseltä (=lääkäriltä), mutta kun tää meidän pikkukylän terveyskeskus on lähinnä arvauskeskus, yleensä saa hoito-ohjeeksi syödä buranaa tms. Mutta jos tää nyt vielä jatkuu niin kai sitä on sit pakko sielä vierailla...

ap

Vierailija
4/4 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös testit näyttää plussaa vasta kun menkat on noin viikon myöhässä, vaikka kierto on säännöllinen ja oviskin oikealla paikallaan. Jostain syystä testit ei silti näytä ennen kuin " tietää" jo muutenkin olevansa raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi