En koskaan saa tehtyä mitään suursiivousta...mies ei ikinä vie molempia lapsia yksin ulos!
Onko muilla tälläisiä miehiä... meidän ukko kun lähtee ulos niin ottaa vaan kohta 6v esikoisen mukaan eikö ikinä 1v4kk pikkuista tyttöä... kokee sen jotenkin niin hankalaksi ottaa noin pieni ulos, koska " silloin ei voi tehdä mitään" ........no ei tietenkään voi esim puita kaataa, koska pitää katsoa koko ajan tytön perään (on vikkelää sorttia)!! Varmaan on kerran vienyt vapaaehtoisesti molemmat yhtäaikaa ulos ja silloinkin minä olin aamun töissä! Koskaan en siis saa siivottua esim kunnolla.. tytön päiväuniaikaan sitten tosi nopeesti pesen olohuoneesta ja muualta lattian sekä pyyhin pölyjä ja sitten kun tyttö on hereillä yritän pestä hänenkin huoneensa...tosin huonoin tuloksin, koska kokoajan pitää olla katsomassa ettei kaada pesuämpäriä tms. Siksi meillä ei koskaan ole oikein kunnolla siistiä ja se jurppii mua todella!
En tosin ole koskaan pakottanutkaan miestä lähtemään ulos lasten kanssa...pitäskö niin kuitenkin tehdä? Hän ei ole pukenutkaan tyttöä kun varmaan yhteensä 2-3 kertaa koko aikana! Ei vaan viitsi, kun tietää että minä sen teen kuitenkin....