Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni ei lämmittele minua yhtään

Vierailija
25.04.2017 |

Esileikkiä on mutta se ei ikinä kestä kovin kauaa. Hän kyllä haluaa että hyväilen häntä käsin tai otan suihin mutta minun alakertaani hän ei juuri koske. 1 kerta kymmenestä seksikerrasta hän saattaa käsin hyväillä tai sormittaa mutta valehtelematta oikesti ehkä 30sec sitten haluaa jo sisään tai muutenvaan lopettaa.
Siisti olen ja hänkin aina kehuu kuinka voinkaan tuoksua niin hyvälle seksinkin aikana yms. Hassua tässä on se että ollaan seurusteltu puoli vuotta ja pannaan kuin pienet puput mutta ainoastaan kerran hän on minua nuollut ja se oli ensinmäisellä seksi kerrallamme ( silloinkaan ei kauaa)

Kaikkia miehiä tosiaan kiinnosta nämä jutut :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna, jos hän ei huomioi sinua. Voin kertoa että tuontyyppinen käyttäytyminen ei muutu ajan myötä, ellei sitä muuta. Jos siis mies on tuota sorttia. Miehesi ei tajua, että nainen tarvitsee enemmän esileikkiä tuon pari minuuttia.

Vierailija
2/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan olen niin märkä ja himokas koko ajan, että joudun vaihtamaan pikkarit monta kertaa päivässä, enkä todellakaan kaipaa lämmittelyjä. Harmi vain että ehkä kerran kuussa mies suvaitsee panna.

Vierailija
4/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle mitä haluat tehtävän, jos suuttuu pistä vaihtoon.

Vierailija
5/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin kovin erilaisia. Omani ei halua, että koskettelen häntä vaginaan, lämpenee ilmeisesti jotenkin muuten. Puhukaa asiasta avoimesti. 

Vierailija
6/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin kehtaa sanoa...olen kyllä kättä välillä sinne yrittänyt ohjailla mutta ei se siellä kauaa pysy.

Av

7/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin kehtaa sanoa...olen kyllä kättä välillä sinne yrittänyt ohjailla mutta ei se siellä kauaa pysy.

Av

Taukki mies ja saa sinusta haluttoman naisen parissa vuodessa. :(

Pakko sinun olisi uskaltaa puhua. Mieshän käyttää sinua lähinnä pumpattavana Barbarana.

Vierailija
8/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en halua pyytää häntä tekemään mitään mistä hän ei pidä ( seksissä ). Loogisesti kun ajattelee, jos hän siitä pitäisi en minun sitä tarvitsisi pyytää.

Av

Vierailija
9/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en halua pyytää häntä tekemään mitään mistä hän ei pidä ( seksissä ). Loogisesti kun ajattelee, jos hän siitä pitäisi en minun sitä tarvitsisi pyytää.

Av

Väärä asenne.

Väärä tulkinta - luultavimmin ei ole niin, että mies ei pidä asioista, joita haluat, mutta hän on vielä niin kokematon (taukki sarjaa) että ei ymmärrä.

Ei seksin osaaminen tule ilman harjoittelua: miehesi ei osaa naista vielä. Sinun tehtäväsi on opettaa.

Lue tämä ketju hyvin: http://www.vauva.fi/keskustelu/2852735/vaimo-ei-ota-toteuta-toiveitanie…

Vierailija
10/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne toisinpäin, tyttöystävä ei haluaisi esileikkejä, vaan suoraan asiaan.