Montako vuotta olette olleet töissä?
Mulla tulee kuukauden päästä 40 vuotta täyteen, siis pois lukien opiskeluajat.
t.m53
Kommentit (52)
olen Jumalan hullu siksi en osaa olla maallisessa työssä ellei sitten jotain simppeliä ja itsenäistä muuten menee hermot
6 vuotta. Nyt taas koulun penkillä.
N30
Ammattikoulun pakollinen 6 viikon työharjoittelu. Sairaseläkkeelle suoraan koulun jälkeen.
M45
Työsopimusten yhteenlaskettu kesto on noin 8 vuotta. Ikää 27 v koulutus Ins(AMK).
Sain ensimmäisen viran vuonna 1981eli mitä näitä vuosia nyt yhteensä tulee - 36 kpl. Lisäksi ennen sitä kesätöitä 10 kesänä. Minun ikäpolveni meni töihin jo kansakoulun lomilla.
5 vuotta samalla työnantajalla. 2 välivuotta, nyt 3 vuotta opiskelujen ohella. Terveisin 24v. Ei missään nimessä loppuelämän työpaikka, toivon valmistuttuani löytävän alalleni sopivan.
Nykyisellä työnantajalla 38 vuotta tulee täyteen toukokuussa, sitä ennen kolmisen vuotta muualla.
Ennen eläkettä tulee täyteen nykyisellä 40 vuotta, jos pysyn terveenä ja saan elää.
Työtön en ole ollut koskaan ja nuorena sai aina kesätöitä, pystyi jopa valitsemaan useasta vaihtoehdosta.
Koulutukseltani olen merkonomi, työskentelen johdon sihteerinä.
Kiitollinen olen.
15 vuotta + kesätyöt ja harjoittelut. Työvuosia vähentää pitämäni äitiyslomat yhteensä 3 vuotta.
N42 jolla 3 lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistumisesta tulee tänä keväänä 20 vuotta. Siitä asti koko ajan töissä, sitä ennen opiskelujen ohella ja kesätöitä sekä yksi välivuosi kokonaan töissä.
N43
Mulla valmistumisesta 23v ja muutoin sama, mutta tämä ihanuus loppuu ensi syksynä, mut on irtisanottu...
N 46v
Voi ei =(
Tsemppiä työnhakuun!
Olin töissä tasan 40v, lisäksi 4 kesän kesätyöt. Tein myös kahta työtä n. 7v. Opiskelin keskiasteen tutkinnon työn ohessa. Vuosi sitten minä ja toistasataa muuta siivottiin työelämästä kortistoon. Valitettavasti ikä ei riitä eläkkeelle mutta on toisaalta liikaa työmarkkinoille :)
n. 20 v. Välissä äitiyslomia ja työttömyyttä.
N48v.
Vierailija kirjoitti:
35 vuotta toisen palveluksessa ja nyt 3v freelancerina. Tuosta pois sitten 4v äitiyslomilla. Työttömänä 1kk koko aikana ja sekin omasta halusta
Ai ap laski kesätyötkin kun on 13v:nä aloittanut... no mä aloitin lapsenlikkana 11v:nä ja 15v-18v joka kesä sen 2,5kk töissä. 19v:nä sitten vakitöihin, opiskelut hoidin työn ohessa kolmikymppisenä
No nyt hävettää. Teillä muilla noinkin pitkä työhistoria, jopa minun ikäisilläni. Itsellä pelkkiä pätkätöitä ja niistäkin yhteenlaskettuna tulee noin 10v. korkeintaan
:(
Haluaisin jo vakipaikan!
Valmistuin psykiatriseksi sairaanhoitajaksi nuorena. Kerkesin tehdä sitä työtä kolme vuotta. Sitten mieheni alkoi tehdä töitä ulkomailla. Kuljin hänen mukanaan monia vuosia enkä tehnyt töitä. Mieheni lopetettua ulkomaan projektit, niin ammattitaitoni oli vanhentunut ja kävin puolentoista vuoden AMK tutkinnon. Sen jälkeen olen tehnyt keikkatöitä hoitoalalla eri paikoissa välillä vähemmän ja välillä enemmän. Kiitos vain ihanan mieheni, että olen päässyt näin helpolla. Lapsia emme ole halunneet. Kahdestaan on kivaa.
1998 - nykyhetki poislukien 1,5v lapsen kanssa kotona. Lisäksi lukion jälkeinen välivuosi ja kesätyöt. Mitäs tuosta nyt tulee, parikymmentä vuotta. Ikää 42.
12 vuotiaasta.
ika 43 vuotta eli 31 vuotta
Maisemointi oli eka duuni
Vuodesta 1996 saakka, eli 21 vuotta. Ikää on 41v.
Määräaikaisuuksia n.20 vuotta miltei putkeen. Yksi 5kk tauko työttömänä välillä.
43v.
En yhtään. Lukio loppui kesken kun jouduin pitkäksi aikaa sairaalaan, enkä ole sen jälkeen palannut töihin tai opiskelemaan. En näillä näkemin tule pitkiin aikoihin palaamaan.
Ennen sairastumistani tein kuitenkin pieniä hommia, kuten lehtien jakamista (7kk ajan) ja kesätöitä.