Haha sori nauratti kun eskarin pahis oli kerrankin niin pieni...
Mun lapsen eskarissa on yksi poika, se on samanikäinen kuin muut mutta päätä pidempi ja luulee olevansa jotain. Kävelee kuin kuningas lippa vinossa ympäri eskaria yhden kaverinsa kanssa. Tämä pahis tönii kaikkia, potkii, haukkuu, vie tavaroita ja heittää ne aidan yli. Tekee koko ajan pahojaan ja on aina ilkeä toisille paitsi tälle kaverilleen joka seuraa pahista kuin hai laivaa.
Viimeksi sain juuri valittaa tästä pahiksesta sillä oli napannut lapseni pipon ja pahis heitteli sitä kaverinsa kanssa eikä suostunut antamaan takaisin. Oli kylmä.
Joka tapauksessa, tänään sain olla vähän vahingoniloinen. Sorry... Tiedän että se on lapsi. Tiedän. Mutta olin itse vuosikausia koulukiusattu ja tunnen vihaa tälläisiä pahiksia kohtaan.
Tänään tuo pahis seisoi pianon vieressä ja itki täyttä kurkkua. Kaikki kokoontuivat ihmettelemään että sattuiko vai mikä on. Pahis huusi niin kovaa ja pillitti ja huusi äitiä.
Syy: sen kaveri, se alainen, oli sairaana ekaa kertaa! Pahis ei pärjää yksin.
xD
Sorry... En tuntenut sääliä. Viettäkööt koko päivän yksin jos ei osaa kerran leikkiä normaalisti muiden kanssa vaan pitää olla aina ilkeä!
Kommentit (3)
Mun pojan eskarissa oli samanlainen tapaus, tosin ei isokokoinen (mun poika on se ryhmänsä pisin). Tämä "pahis" kiusasi poikaani eskarin alkaessa kuukauden verran. Juteltiin asiasta moneen otteeseen ja lopulta todettiin, että tämä kiusaaja ei osaa ottaa muihin lapsiin kontaktia muuten kuin kiusaamalla. Tämä kun tehtiin "kiusaajalle" selväksi, tuli muutos, ja nyt ovat poikani kanssa kavereita.
Joskus niitä kiusaajiakin on hyvä vähän ymmärtää. Varsinkin, kun kyse on vielä pienistä lapsista. Heidän toimintatapoihinsa on vielä helppo vaikuttaa, ja sosiaalisten suhteiden ongelmat ovat yleisiä tuon ikäisillä. Aina kyse ei ole kusipäisistä vanhemmista.
Jep, siperia opettaa:) Ymmärrän sua enemmän kuin hyvin. Omilla kulmilla asuu samanlainen tapaus, nyt vitosella. Vanhemmat uskoo sinisilmäisesti KAIKEN mitä tää sankari selittää. Itse en jaksa enää edes keskustella niitten vanhempien kanssa vaan soitan poliisit joka kerta kun herra häröilee täällä kulmilla. Viimeeksi jäi kiini kananmunien heittelystä yhden iäkkään pariskunnan talon ikkunoihin.