Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tunnista eikä myönnä vähäisen kiinnostuksensa seksiin johtuvan ssri-lääkkeestä!

Vierailija
25.04.2017 |

Väittää syyn olevan parisuhteen laadussa tai stressissä tai siinä, ettei pitkässä suhteessa seksi yleensäkään muka enää kiinnosta, mutta itse tiedän vähäisen seksin johtuvan lääkkeestä. Mies lopetti lääkkeen muutamaksi kuukaudeksi jona aikana seksiä oli paljon enemmän, mutta joutui aloittamaan uudelleen mt-ongelmiensa takia ja aloittamisen jälkeen seksi väheni jälleen dramaattisesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lukee haittavaikutuksena siinä tuoteselosteessa.Erektio-ongelmat ja laukeamisen vaikeus.Eli kyllä osaltaan johtuu lääkkeestä.

Vierailija
2/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lukee haittavaikutuksena siinä tuoteselosteessa.Erektio-ongelmat ja laukeamisen vaikeus.Eli kyllä osaltaan johtuu lääkkeestä.

Minä en ole noita ongelmia miehellä huomannut lääkkeen aikana. Ehkä siksi, että mies suostuu nyt seksiin niin harvoin, että varmasti sujuu..? Vaikutus tuntuisi olevan enemmän henkisellä puolella. Lääkettä käyttäessä seksistä saatu nautinto lienee paljon vähäisempää eikä spontaania halua ole, joten siihen ei halua ryhtyä vain minun mielikseni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisen halukkuuden väheneminen on yleistä kun puhutaan ssri-lääkkeistä. Kuinka kauan miehesi on syönyt sitä (kun aloitti uudelleen)? Joillakin keho tottuu lääkkeeseen todella hitaasti.

Vierailija
4/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalisen halukkuuden väheneminen on yleistä kun puhutaan ssri-lääkkeistä. Kuinka kauan miehesi on syönyt sitä (kun aloitti uudelleen)? Joillakin keho tottuu lääkkeeseen todella hitaasti.

Kolmisen kuukautta ja annos todella pieni. Aikaisemman, vuosia kestäneen käytön aikana on ollut enemmän ja vähemmän halukkaita jaksoja. Ap

Vierailija
5/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoo syyksi parisuhteen laadun ja stressin, niin älä nyt näitäkään syitä ohita. Pyydä kertomaan, miten suhteen laatua voisi parantaa ja odota hieman, että tämä stressaava elämäntilanne menee ohi. Jos tämänkään jälkeen ei edelleenkään kiinnosta, niin ota uudelleen puheeksi että voisiko haluttomuus johtua lääkkeestä. Myös ne mt-ongelmat ihan yksinään vähentää haluja, joten jos ongelmat on olleet nyt akuutteja, täytyy odottaa parempia aikoja, jotta näkee tulevatko halut takaisin.

Vierailija
6/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kertoo syyksi parisuhteen laadun ja stressin, niin älä nyt näitäkään syitä ohita. Pyydä kertomaan, miten suhteen laatua voisi parantaa ja odota hieman, että tämä stressaava elämäntilanne menee ohi. Jos tämänkään jälkeen ei edelleenkään kiinnosta, niin ota uudelleen puheeksi että voisiko haluttomuus johtua lääkkeestä. Myös ne mt-ongelmat ihan yksinään vähentää haluja, joten jos ongelmat on olleet nyt akuutteja, täytyy odottaa parempia aikoja, jotta näkee tulevatko halut takaisin.

No niinhän se tietysti on, muttei todellakaan tunnu reilulta. Ap

Vierailija
7/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu. Mies joutui sairaseläkkeelle ja kolme vuotta myöhemmin psyyke oli niin rikki, että aloitti ssri-lääkityksen. Seksi loppui kuin seinään. Tätä jatkui seuraavat 3 vuotta lähes tauotta. Nyt hän on kuollut, koska kroppa ja sydän eivät kestäneet kaikkia niitä lääkkeitä. Ne eivät todellakaan ole mikään kevyt asia vaikka niitä tarpeeseen söisikin.

Vierailija
8/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko miehen masennus siitä, että tiedät asiat hänen asiansa itseään paremmin?

Vierailija
9/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä ylipäätään voi niin tarkkaan tietää, mistä mikäkin johtuu?

Vierailija
10/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko miehen masennus siitä, että tiedät asiat hänen asiansa itseään paremmin?

Mies ei ole masentunut. Kuten toisessakin ketjussa todettiin, lääkettä määrätään ja käytetään muissakin vaivoissa. Ja minä olen ollut todella kärsivällinen tässä jo vuosia, joten älä mulle ala. Ap

Vierailija
11/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole masentunut. Kuten toisessakin ketjussa todettiin, lääkettä määrätään ja käytetään muissakin vaivoissa. Ja minä olen ollut todella kärsivällinen tässä jo vuosia, joten älä mulle ala. Ap

Lol.

Mun eksä oli aina tietävinään omat tunteeni ja ajatukseni minua paremmin. Oireilin mielenterveydellisesti enkä halunnut seksiä hänen kanssaan. Onneksi tajusin lähteä ja sain elämäni takaisin.

Vierailija
12/12 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole noita ongelmia miehellä huomannut lääkkeen aikana. Ehkä siksi, että mies suostuu nyt seksiin niin harvoin, että varmasti sujuu..? Vaikutus tuntuisi olevan enemmän henkisellä puolella. Lääkettä käyttäessä seksistä saatu nautinto lienee paljon vähäisempää eikä spontaania halua ole, joten siihen ei halua ryhtyä vain minun mielikseni. Ap

Kyllä noi SSRI lääkkeisen aiheuttamat orgasmivaikeudet ja erektio-ongelmat on sellaisia, ettei niissä ole kyse siitä kuinka usein harrastaa seksiä. Eli siis vaikka halu olisi kuinka suuri tai edellisestä kerrasta miten paljon aikaa, erektiota on vaikea saada/se ei pysy tai orgasmin saaminen on hyvin vaikeaa vaikka kuinka haluaisi.

Minusta kyllä kuulostaa huolestuttavan paljon siltä, että yrität puhua miehen suulla. Miksi hän haluaisi syyttää ennemmin parisuhdettanne seksin puutteesta kun vaihtoehtona on myös lääke? Pelkääkö hän, että vaadit häntä lopettamaan lääkkeen käytön? Hän on myös aloittanut lääkkeen mt-ongelmiin vain kolme kuukautta sitten, ei mikään ihme jossei pelkästään niiden mielen haasteiden vuoksi tee mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän