Kaveripiirissä ihmetellään kun harrastamme juoksemista miehen kanssa
Mies osti minulle joulu- ja synttärilahjaksi kahdet eri lenkkitossut ja kavereiden mielestä parisuhteemme on outo ja mieheni homo kun mieheni ostamat kengät ovat samanlaiset kuin hänellä mutta naisten kengät. Olemme olleet naimisissa 5 vuotta mutta vieläkään mieheni ei näytä päässeen sisään piiriin. :(
Kommentit (7)
Siis kuka on tämä mies? Onko hän "very personal trainer"?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka on tämä mies? Onko hän "very personal trainer"?
Aviomieheni. Ei ole personal trainer. Mieheni epäilee, että ystävättäret ja heidän miehensä ovat kateellisia miehelleni kun hän on hyvässä fyysisessä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Outo ystäväpiiri... Hakeutukaa uusiin piireihin. Mitä teidän tulisi harrastaa ystäviesi mielestä?
Ei mitään yhdessä. Minun pitäisi lenkkeillä yksin ja miehen harrastaa omiaan.
Siinähän sitten ihmettelevät. Meidän perhe suunnistaa ja se on kai monen mielestä outoa tai noloa. Mitä väliä?
Sano niille ystävillesi, että huolehtivat omista asioistaan. Jos ei lopu, vaihda ystäviä.
Ihme "ystäviä". Jos minun ystäväni puhuisivat tuollaisia minulle, olisivat entisiä. Mitä iloa sinulle on olla sinua ja teitä arvostelevassa piirissä?
Outo ystäväpiiri... Hakeutukaa uusiin piireihin. Mitä teidän tulisi harrastaa ystäviesi mielestä?