Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok tulos 19-vuotiaalle miehelle, jos jaksaa tehdä 7 etunojapunnerrusta putkeen?

Vierailija
24.04.2017 |

Teen siis puhtaalla tekniikalla eli ala-asennossa käsivarret on 90 asteen kulmassa ja yläasennossa ojentuvat täysin suoriksi. Penkistä nostan n. 30-35 kg. En käy salilla.

Oma paino 57,5 kg ja pituus 177 cm.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Olen 56 vuotias nainen ja teen saman. Kyllä pitäis enemmän mennä sinulla.

Vierailija
2/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paskoja tuloksia. Olet heikko. Työnsin penkistä enemmän 14v ja olin samanpainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyytyväinen elämääsi niin ei kai sillä ole väliä meneekö 7 vaiko 70 etunojapunnerrusta. Toiselle 7 on saavutus ja toiselle 700.

Vierailija
4/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on hyvä poika. Mutta on potentiaalia vielä kasvattaa habaa helpostikin.

Vierailija
5/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huima oot! Itse en saa yhtään punnerrusta, enkä jaksa nostaa tyhjää tankoakaan...

M35 160/50

Vierailija
6/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu mitä meinaat tehdä elämässäsi.

Perus sisäduunit (lääkäri, ekonomi, sihteeri..) ja intti sujuu tollasella kunnolla.

Raksad, sairaanhoitaja, huoltomies, rekkakuski, siivooja yms ei onnistu ilman treeniä.

Vierailija
7/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Minä 37v äiti-ihminen punerran 35-40 putkeen. Penkistä 55 kiloa. Vähän nyt itsekunnioitusta nuorimies!

Ei ole hyvä tulos!

Vierailija
8/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyytyväinen elämääsi niin ei kai sillä ole väliä meneekö 7 vaiko 70 etunojapunnerrusta. Toiselle 7 on saavutus ja toiselle 700.

Ei kukaan tee koko maailmassa 700 punnerrusta putkeen. N. 15-30 minuutin sisällä tuollainen määrä punnerruksia on toki vielä ihan mahdollista.

Vierailija
9/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs mennä ainakin 30 punnerrusta. Punnerrus on näistä kehonpainoliikkeistä helpoimpia.

Vierailija
10/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi noita tuloksia kovin hehkuttamaan... Mutta jos urheilu ja sellainen ei kiinnosta, niin se on oma asiasi, eikä tarvitse mitään ongelmaa tai hävettävää asiaa tästä tehdä.

Vierailija
11/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Minä 37v äiti-ihminen punerran 35-40 putkeen. Penkistä 55 kiloa. Vähän nyt itsekunnioitusta nuorimies!

Ei ole hyvä tulos!

Siinäpä äiti mitä haluisin vähän duunata ;)

Vierailija
12/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 21v nainen punnerran 60... vähän enemmän pitäisi jaksaa jos yläasteella on kuntotestit ja mahdollista punnertaa 75 asti ja sinnekkin aika moni pääsee...

Vierailija
13/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 21v nainen punnerran 60... vähän enemmän pitäisi jaksaa jos yläasteella on kuntotestit ja mahdollista punnertaa 75 asti ja sinnekkin aika moni pääsee...

Teetkö naisten punnerruksia vai miesten punnerruksia?

Vierailija
15/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen siis puhtaalla tekniikalla eli ala-asennossa käsivarret on 90 asteen kulmassa ja yläasennossa ojentuvat täysin suoriksi. Penkistä nostan n. 30-35 kg. En käy salilla.

Ei ole hyvä tulos, lihaskuntosi ja ylävartalon voima on sinulla heikko. En kirjoittamallani tahdo olla ilkeä, mutta tosiasiat ovat tosiasioita. Kiitettävä tulos olisi sinun ikäiselläsi miehellä 40 puhdasta punnerrusta minuutissa! Hyvä tulos 30/min. Välttävä 20/min. Heikko tulos <10/min. Kuntosalia et välttämättä tarvitse mihinkään, punnerrustulos kehittyy punnertamalla! Muista myös tehdä työntävän liikkeen, punnerrus lisäksi vetäviä liikkeitä, esim leuanveto. Näin pysyy lihaksistossa tasapaino. Ihan verrokkina, minä olen n. 40nen ukko, ja minullakin menee hyvin se 40 punnerrusta/min. Ei sinusta treenaamalla parempaa ihmistä tule, mutta sopivalla harjoituksella saatat pysyä terveempänä pidempään.

Vierailija
16/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miesten vai naisten punnerruksia? Jos miesten punnerruksia, niin ihan hyvä tulos naiselle.

Vierailija
17/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä tulos!

Sinun kannattaa mennä kisoihin.

http://areena.yle.fi/1-1495974

Vierailija
18/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni punnerrus on vajaa jos kyynärvarsi on 90 asteen kulmassa. 

Vierailija
19/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä tulos!

No ihan oikeasti, en ole koskaan ollut ylävartalon voimiltani mitenkään vahva, vaikka olenkin joskus lapsena ja teininä pelannut vähän aikaa futista, lätkää, salibandya jne. Cooperin testissäkin vedin yläasteella muistaakseni 4000 m, nykyään ei varmaan mene kuin 3000, koska en liiku ollenkaan ja poltan röökiä.

AP

Vierailija
20/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvä tulos, lihaskuntosi ja ylävartalon voima on sinulla heikko. En kirjoittamallani tahdo olla ilkeä, mutta tosiasiat ovat tosiasioita. Kiitettävä tulos olisi sinun ikäiselläsi miehellä 40 puhdasta punnerrusta minuutissa! Hyvä tulos 30/min. Välttävä 20/min. Heikko tulos <10/min. Kuntosalia et välttämättä tarvitse mihinkään, punnerrustulos kehittyy punnertamalla! Muista myös tehdä työntävän liikkeen, punnerrus lisäksi vetäviä liikkeitä, esim leuanveto. Näin pysyy lihaksistossa tasapaino. Ihan verrokkina, minä olen n. 40nen ukko, ja minullakin menee hyvin se 40 punnerrusta/min. Ei sinusta treenaamalla parempaa ihmistä tule, mutta sopivalla harjoituksella saatat pysyä terveempänä pidempään.

Niin ja mainitakseni vielä, jaksan vetää 2 leukaa peräkkäin vajaalla liikeradalla niin, että laskuvaiheessa kädet ovat vain hieman yli 90 asteen kulmassa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä