Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitajan terveydentila-arvio

Vierailija
24.04.2017 |

Olen hakenut lähihoitajaksi yo-pohjalla ja sinne piti täyttää sellainen esitietolomake, missä kysyttiin myös terveydentilasta. Minulla on diagnoosi masennuksesta ja ocd:sta, enkä uskaltanut jättää sitä kertomatta kun tiedän että jos siitä jää kiinni, niin opiskeluoikeus peruuntuu. Oireeni on kuitenkin pitkään ollut hyvin lievää, eikä kukaan näe käytännössä minusta näitä sairauksia. Syön pientä lääkeannosta ja takana on useimpien vuosien terapia. Olen varma että pärjään kyllä alalla.

Tällä viikolla tuli kutsu tämän koulun terveydenhoitajan haastatteluun, siinä laitetaan sitten rastia ruutuun että onko sopiva vai ei. Alkoi jännittämään hirveästi että mitä siellä tapahtuu? Saako tämä terkkari katsoa potilastietojani? En vaan millään haluaisi että tämä kaatuu leimaan otsassa, kun olen aidosti kiinnostunut vain sosiaali- ja terveysalasta. Olen hakenut myös ammattikorkeaan eri sote-aloille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selostat asian terveydenhoitajalle kuten kerroit tuolla ylhäällä.Kyllä hoitajillakin on mielenterveysongelmia,eri asia tietenkin jos olet esimerkiksi päihteiden väärinkäyttäjä tai sinulla on jokin veriteitse tarttuva sairaus.

Vierailija
2/2 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selostat asian terveydenhoitajalle kuten kerroit tuolla ylhäällä.Kyllä hoitajillakin on mielenterveysongelmia,eri asia tietenkin jos olet esimerkiksi päihteiden väärinkäyttäjä tai sinulla on jokin veriteitse tarttuva sairaus.

Ei ole noista kumpaakaan. Täysin terve olen muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla