Luitteko tiaisuutisen?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201704242200108950_uu.shtml
Ukko kuvasi kahden tiaisen tappelun, jossa toinen tiaisista kuoli, eikä ukko viitsinyt mennä väliin.... :O
Kommentit (12)
Mennä väliin? Miksi?
Joskus oli hieno luontokuva iltsikassa, missä käärme söi vaskitsaa ja kommenteissa luki: "sika vaan kuvasi eikä mennyt pelastamaan vaskitsa parkaa". :D
Tappelun estämiseksi olisi riittänyt yksi karjaisu: Lopeta tali!! Tappelu olisi päättynyt välittämästi siihen paikkaan vaan eipä tuolla paviaanilla välähtänyt sen vertaa. :I
-ap
Oon nähnyt kun muurahaiset raahas elävää kastematoa. Olisko pitänyt antaa muurahaisille luunappi otsaan?
Nehän lensi pois, oisko miehen pitänyt lentää perässä?
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt kun muurahaiset raahas elävää kastematoa. Olisko pitänyt antaa muurahaisille luunappi otsaan?
:D
Ja pitää puhuttelu kasvissyönnin paremmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mennä väliin? Miksi?
Joskus oli hieno luontokuva iltsikassa, missä käärme söi vaskitsaa ja kommenteissa luki: "sika vaan kuvasi eikä mennyt pelastamaan vaskitsa parkaa". :D
Vaskitsa ehkä kannattaisikin pelastaa (jos hyökkääjänä kyy), ovat uhanalaisia. Itse en ole nähnyt ainuttakaan 90-luvun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nehän lensi pois, oisko miehen pitänyt lentää perässä?
Toinen tali löytyi kuolleena kuistin alta. ;( Tuon olisi voitu estää, jos ihminen olisi pitänyt vähän meteliä niin tappelu olisi saatu loppumaan mahd. heti.
Hirveesti kiinnostaa joku tinttivideo. Ei varmaan ap:täkään kiinnostaisi, jollei oma ukko olisi kuvannut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennä väliin? Miksi?
Vaskitsa ehkä kannattaisikin pelastaa (jos hyökkääjänä kyy), ovat uhanalaisia. Itse en ole nähnyt ainuttakaan 90-luvun jälkeen.
Viime kesänä näin mökkitiellä ainakin kolme, kaikki olivat auton alle jääneitä.
Kiitos keskustelusta av-mamma(t).
-ap
up