Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jos mulla joskus on rahaa niin" -ketju

Vierailija
24.04.2017 |

Jos mulla jonain päivänä on rahaa sen verran, että ei tarvitse miettiä jokaista ostosta, niin
-en enää koskaan osta käytettyjä kenkiä.
-Kahviksi ostan vain presidenttiä.

Aatteletteko muut koskaan tämmösiä? pieniä haaveita. Kertokaa tähän haaveenne, haaveillaan yhdessä :) ja ne joilla sitä rahaa on, ei tarvitse vastata.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla joskus on rahaa, niin...

- tilaan eBaysta oikeasti hyviä sisustuskirjoja (koska Suomessa kirjakaupoista saatavat ovat ihan sutta ja sekundaa)

- en enää käytä kaksia sukkia päällekkäin piilottaakseni kummissakin sukissa olevat reiät (kun ovat eri kohdissa)

- en enää koskaan pue päälleni sukkahousuja, joista totean, että ne olisi pitänyt heittää menemään jo 10 pesua sitten

- investoin hyviin rintaliiveihin, siis useampiin, ettei tarvitsisi mennä tällä tavalla että on yhdet hyvät liivit joita sitten varjelee

Vierailija
2/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla joskus on rahaa, niin...

- tilaan eBaysta oikeasti hyviä sisustuskirjoja (koska Suomessa kirjakaupoista saatavat ovat ihan sutta ja sekundaa)

- en enää käytä kaksia sukkia päällekkäin piilottaakseni kummissakin sukissa olevat reiät (kun ovat eri kohdissa)

- en enää koskaan pue päälleni sukkahousuja, joista totean, että ne olisi pitänyt heittää menemään jo 10 pesua sitten

- investoin hyviin rintaliiveihin, siis useampiin, ettei tarvitsisi mennä tällä tavalla että on yhdet hyvät liivit joita sitten varjelee

Samastun hyvin vahvasti! T. Ap joka lisää listaansa nämä kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen hampaiden oikomishoitoon.

Vierailija
4/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Käytän ne kaikki matkusteluun.

Vierailija
5/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla joskus on rahaa, niin

En enää koskaan tee mitään itse. :D Eli loppuu tämä tein itse ja säästin -meininki. Olen lähipirissäkin kaikkien "go to" tee-se-itse asioiden suhteen: Teen taskurahasta/lounareista pieniä projekteja. Tämä loppuu tasan siihen jos/kun jonain päivänä tienaan tarpeeksi.

Vierailija
6/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin korjaamaan kauan sitten laitetun kruunun hampaisiini.

Tai siis menisin ottamaan selvää onko nykyään parempia ja sitten jos on niin laitattaisin uuden, nukutuksessa. 

Hankkisin kunnon silmälasit ja muutamat erilaiset pokat, ihan sellaiset joista itse tykkään ja sopii minulle,

Poistaisin kaikki epämukavat kengät, vaatteet ja muut kierrätykseen ja hankkisin sellaiset uudet jotka ovat mulle sopivia. Ja kauniita.

Menisin kaikkiin mahdollisiin hierontoihin ja hoitoihin, mistä tykkäisin.

Myös kävisin.kampaajalla säännöllisesti, että tukka olisi aina siisti ja helppo itsekin laittaa.

Aaa että kyllä näitä löytyisi vaikka kuinka paljon lisää. D

Vierailija
7/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tyhjentäisin vaatekaapit kirppiksiltä ostamistani vääränvärisistä ja -kokoisista vaatteista, joita olen pitänyt, kun ei ole ollut varaa ostaa vaatteita kaupasta. Ostaisin tai rakennuttaisin kohtuullisen kokoisen talon ja ottaisin kissan ja koiran. Elukoille tulisi myös tilava aitaus, jossa ne voisivat ulkoilla vapaanakin turvallisesti. Miestä en vaihtaisi, vaan hänelle rakennettaisiin autotalli-verstas. Auttaisin myös kaikkia köyhiä sukulaisia.

Vierailija
8/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla joskus on rahaa... Ostan vain Valion maitoa ja muutenkin kaikista elintarvikkeista vain kalliita merkkejä.

Vierailija
9/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla! Ainakin nyt kerran aluksi :D

Vierailija
10/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin viimein ajokortin, jonka isä aikanaan lupasi maksaa mikäli kirjoitan ylioppilaaksi – koska ei koskaan uskonut, että minusta olisi oikeasti siihen – eikä sitä siksi koskaan maksanutkaan vaikka lakin sainkin.

Vierailija
11/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin nykyistä enemmän ystäviä, joiden asiat eivät ole niinkään hyvin kuin minulla. En nyt heitä rahaan hukuttaisi (eli auttaisi avuttomiksi), mutta pikkusen enemmän auttaisin joissakin tarpeellisissa hankinnoissa. Itselläni ei ainakaan nyt ole sen suurempaa hätää, enkä kaipaile luksusta, niin laittaisin säästöön huonompien aikojen varalle (vaikka inflaatio söisikin osan). 

Vierailija
12/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan elämistä vanhaan totuttuun malliin ja yritän säästää.

Vierailija
13/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah joo. Ostaisin itselleni mökin kellariin kunnollisen monipuolisen erilaisen viinivaraston!

Hyllyt täyteen. Hankkisin erilaisia viinejä eripuolilta.

Ettei aina joudu lipittämään niitä iankaikkisia catonegroja ja sitä jiipee chenetiä. Tuon jälkimmäisen tuoksukin jo ällöttää.

Vierailija
14/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin yli varojen, tietenkin...

Vierailija
15/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa olisi enemmänkin, hankkisin kuoret etuhampaisiini.

Jos ei ihan niin paljon, niin uusisin kerralla rintaliivivarastoni enkä ikinä enää koskisi noihin 15-20 euron tekeleisiin.

Paappatunturista olen kyllä myös unelmoinut. Tai edes tyylikäs vespa.

Vierailija
16/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla joskus on rahaa niin ostan lapselle h&m:ltä uudet vaatteet. Haaveillen aina katson kuvastoa mutta en voi ostaa.

Vierailija
17/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää :) ihania haaveita. t. Ap

Vierailija
18/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:lla olisi rahaa, niin toivoisin, että hän harkitsisi tarkkaan mihin varallisuutensa käyttää. Ei ole sitten kiva elellä köyhänä, kun rahat on menneet turhuuteen.

Vierailija
19/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah joo. Ostaisin itselleni mökin kellariin kunnollisen monipuolisen erilaisen viinivaraston!

Hyllyt täyteen. Hankkisin erilaisia viinejä eripuolilta.

Ettei aina joudu lipittämään niitä iankaikkisia catonegroja ja sitä jiipee chenetiä. Tuon jälkimmäisen tuoksukin jo ällöttää.

Saisit rahaa niin hankkisit viiniä? Viiniä? Oma valinta sitten.

Vierailija
20/34 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tulee vähän paha mieli :( ei olla varsinaisesti rikkaita, mutta hyvätuloisia kuitenkin. Melkein kaikkia näitä listattuja asioita voisimme ostaa suoraan ilman mitään sen kummempaa säästämistä. Esim ikinä ei ole käytetty rikkinäisiä sukkia, vaan ehjät hankitaan heti tilalle - tuo kaksi sukkaa päällekkäin oli ihan uusi idea minulle.

Silloin tällöin sitä nimittäin itsekin haaveilee isosta rahamäärästä - ei siis minkään tavaran takia - vaan että oispa ihanaa jos ei tarvitsisi käydä töissä..

Ihania ideioita listattu, ei voi muuta sanoa <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi