Nyt kevätremontti meille mammat!!!
Kohta on kesä ja mä olen joulusta asti taas kuvitellut laihduttavani muutamat kilot ennen kesää näyttääkseni vähän vähemmän valaalta. Sanomattakin selvää että vaikka olen aloittanut uuden superelämäntaparemontin joka maanantai, vaaka näyttää ihan samaa kuin puoli vuotta sitten. Paitsi että näyttää 2 kiloa enemmän !
Vielä voisi päästä eroon parista rasvakilosta ja parista hiilarihöttöturvotuskilosta jos aloitetaan nyt, mammat! Aloitetaan kevätremontti yhdessä tänään, nyt!
Lenkkiä kevätilmassa, pihatöitä, hyötyliikuntaa. Kuka ehtii salille ja jumppaan niin sitten sinne!
Lisäksi rasvaa iholle, lakkaa kynsille, höylää säärille. Ja mitä tärkeintä, hymyä huulille ja pilkettä silmiin!
No, kuka tulee remppatalkoisiin?
Kommentit (10)
Alkaa tuntua että mä olen vauvapalstan ainoa possu:(
ap
Neuvoja halutaan myös. Jos olette muut ihannepainossanne niin kertokaa vinkkejä kuinka löytäisin vyötärön. Tai siis sen mä tiedänkin noin suunnilleen mutta jos joku kertoisi miten löytää itsekurin! Ja miten löytää tasapainoisen laihdutustavan ettei tulisi tätä kidutus-mässäys-kierrettä..
av-palstan-ainoa-possu-ap
En tiedä mistä itsekuri löytyy. Ei ainakaan meillä ole näkynyt.
T. av-palstan-sika
Jos tarvitset itsekuria, syömäsi ruoka on vääränlaista.
Oot aika myöhään liikkeellä, mutta jos tosiaan parista kilosta puhe niin hyvin ehtii vielä!
Tällä hetkellä projekti "kesäkuntoon" myös meneillään, eli 3x salitreeniä ja 4x juoksulenkkiä viikossa. Ja tietty se tärkein, eli ravintopuoli kuntoon ja herkut jää kauppaan.
Itselläni tekisi mieli ensimmäistä kertaa kokeilla jotain itseruskettavaa kun kesä hipsii lähemmäs ja olen niin valkoinen ja kalvakka, että auringonvalo lähes kimpoaa poispäin minusta.
Mulle voisi kertoa hyviä ja huonoja kokemuksia itseruskettavasta?
Parin rasvakilon pudotusaikomus mullakin meneillään. Ihan vaan siksi että mahdun kirppariryhmistä ostamiini housuihin. 😅
Kunnon ja ulkonäön takia olisi kyllä tarkoitus lisätä lihasmassaa. Sitten kyllä saattaa taas housit tehdä tiukkaa...
Itseruskettavasta: suosittelen Dovea. Se on tosi kevyttä, rusketuksesta tulee luonnollinen, eikä se jätä jälkiä kuluessaan pois. Itse käytän joka kevät sääriin ja kasvoihin (posket ja nenä).
Mun kokemuksen mukaan paras tapa itsekurin löytymiseen on pitkäjänteinen elämäntapojen muutos. Itsensä kiduttaminen saa vain himoitsemaan kiellettyä, koska ajattelet sitä koko ajan. Sen sijaan terveelliseen elämäntapaan siirtyminen tuo tuloksia pikku hiljaa, mutta ne pysyvät.
Vierailija kirjoitti:
Oot aika myöhään liikkeellä, mutta jos tosiaan parista kilosta puhe niin hyvin ehtii vielä!
Tällä hetkellä projekti "kesäkuntoon" myös meneillään, eli 3x salitreeniä ja 4x juoksulenkkiä viikossa. Ja tietty se tärkein, eli ravintopuoli kuntoon ja herkut jää kauppaan.
Itselläni tekisi mieli ensimmäistä kertaa kokeilla jotain itseruskettavaa kun kesä hipsii lähemmäs ja olen niin valkoinen ja kalvakka, että auringonvalo lähes kimpoaa poispäin minusta.
Mulle voisi kertoa hyviä ja huonoja kokemuksia itseruskettavasta?
Siis huom, en ole myöhään liikkeellä! Aloitinhan jo joulun jälkeen;)
Parikin kiloa miinusta olisi kuitenkin pari kiloa miinusta. 77,5 nyt, oikeasti kiva paino olisi 71-72 (olen pitkä). Tajuan kyllä ettei se niin nopeasti ole saavutettavissa mutta 73-74 olisi jo kotiinpäin.
Itsellä on nyt käytössä loreal paris sublime bronze itseruskettava geeli. Käytän sitä ennen menoja jos pitää olla mekkoa päällä tms. Ja kyllähän kintut on heti kauniimmat, ruskea läski näyttää paremmalta!
possu-ap
Mulla on paha tapa aloittaa nämä mun maanantaisin alkavat hyperdieetit liian askeettisesti. Tyyliin salaattia, vettä, kahvia ja kalaa/kanaa. Ja sitten keskiviikkona juustoleipiä, suklaata... juu neim it!!!
Tehdään yhdessä paremmin:)
Alkupaino mulla aamulta 77.5. Turvotusta tuossa mukana koska olen ollut taas massakaudella!!!!!
Kavereita? Onko kaikki muut tyytyväisiä vallitsevaan tilaan?