Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani nainen kertoi myyvänsä satunnaisesti seksiä.

Vierailija
23.04.2017 |

Asia on sinänsä minulle ok tällä hetkellä. Mietityttää miten käy jos ihastus muuttuu rakkaudeksi, niin kestänkö ajatusta, että muut miehet harrastavat seksiä naisystäväni kanssa maksua vastaan. Myös sosiaalinen puoli mietityttää. Asumme suht pienessä kaupungissa ja jos joku tuttuni on käyttänyt, tai käyttää hänen palvelujaan, niin mitäs sitten? Tiedetään tiedetään, että ketään ei voi omistaa, eikä pidä liikaa miettiä mitä muut ajattelevat, mutta kyllä asia hämmentää nyt kun omalle kohdalle osuu. Olen jopa miettinyt suhteen lopettamista ennen mahdollista tunteiden syventymistä. Onko palstalaisilla tai lähipiirissänne ollut vastaavia tapauksia? Miten suhteille on käynyt?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus nykyaikana. Älä nirsoile.

Vierailija
2/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä jännänainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti muotoiltu tuo... "Satunnaisesti". Todellisuudessa haara on auennut maksusta tavallisen taajaan. Eikä taida olla salassa pysynyt harrastus, kun pikkukylässä touhuaa.

Onhan puolensakin suhteessa, jos ei onnistu, niin silti voi käydä bylsimässä. Voi saada alennustakin.

Vierailija
4/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ala neuvomaan. Itse lopettaisin saman tien. Minä en tuollaista haluaisi, pää hajoaisi tuollaisen kanssa.

Mies.

Vierailija
5/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan rahasta pulaa.

Vierailija
6/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy perheen talous kunnossa huonompinakin aikoina. 

Vierailija
7/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mn mieheni kestää sen, että myyn itseäni. Mutta vatiihan se ihan vitusti (no pun intended). En osaa sua sen enempää neuvoa, kaikki on sinusta itsestäsi kiinni.

Vierailija
8/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tuollaiseen sorru. hyi olkoon.

Vierailija
9/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyy perheen talous kunnossa huonompinakin aikoina. 

Arvaan että nainen tekee sitä kylläkin ihan päätyökseen. Satunnaisuudella vaan testaa että pytyykö mies elämään asian kanssa.

Kyseinen työ ei ole mikään eläkevirka. Monista muista töistä poiketen tulot hiipuun kun kokemusta tulee lisää.

Vierailija
10/15 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksin myymisessä mitään pahaa ole, mutta jos on suhteessa ja asia ei ole molemmille osapuolille ok, niin sitten ei tuu toimimaan. Aika yksinkertaista. Sillä ei ole mitään väliä onko hän aikaisemmin myynyt seksiä, ihan turhaan huolehdit tosta maineesta. Jos ei olisi raha liikkunut niin tuskin reagoisit samalla tavalla? Seksi on vain seksiä.

Vierailija
11/15 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä kuvitella tilannetta vähän pidemmälle, vaikka viiden  ja viidentoista vuoden päähän. Miltä silloin tuntuu? Mikä on tilanne myynnin ja esimerkiksi lapsien saamisen suhteen?

Vierailija
12/15 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kaverit alennusta?

Vierailija
13/15 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi jos on myynyt seksiä joskus menneisyydessä mutta jos on ihan viime aikoinakin eikä aio lopettaa niin lopettaisin jutun.

Vierailija
14/15 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

horost ei voi tehä vaimoo -Elastinen 2002

Vierailija
15/15 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin hyvä tilanne, saat huoralta ilmatteeks.

Muista käyttää kumia.