Olen 159cm nainen ja tapasin 170cm. Mielestäni mies on liian lyhyt
Itse olen 159cm.
Mies näytti kuvissa komealta.
Mutta todellisuudessa on 170cm/60kg.
Vielä siroluinen ja pienijalkainen. Kengän koko 40.
Minua häiritsee tämä miehen pienikokoisuus!
Jos on vaikka aamulla 170cm niin illallahan on usein 1-2cm lyhyempi eli putoaa 160 cm puolelle :O
Kommentit (16)
Jee! Hukkapätkän elämän kohokohta. Pääset kerrankin sanomaan että joku toinen on sinuun verrattuna lyhyt. Ja pääsit oikein kirjoittamaan asiasta nettiin. Onnittelut.:)
Miten ilta ja aamu vaikuttaa siihen pituuteen?
☭ 7217 ☭
Omituinen reaktio, jos itse on lyhytkasvuinen kääpiö.
Eihän tuollainen hukkapätkä mikään mies ole, hiiri.
Sitten joko hyväksyt miehen lyhyyden tai jatkat pidemmän etsimistä.
Vaikka ap trollaa, monet pätkänaiset ovat oikeasti tuota mieltä. Olen päätellyt, että heidän pienikokoisuutensa saa heidät pelkäämään ja siksi vaativat mieheltä 180 cm pituutta. Etsivät ensisijaisesti henkivartijaa.
170cm on ideaali pituus mikäli haluaa alkaa muodikkaasti sukupuolettomaksi. Vähän keskivertoa pidempi naisena ja keskivertoa lyhyempi miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ap trollaa, monet pätkänaiset ovat oikeasti tuota mieltä. Olen päätellyt, että heidän pienikokoisuutensa saa heidät pelkäämään ja siksi vaativat mieheltä 180 cm pituutta. Etsivät ensisijaisesti henkivartijaa.
Se tässä onkin lyhyenä miehenä vaikeaa että edes lyhyet naiset eivät pitkämies-fetissin takia huoli. Sitten eivät tietenkään edes sinun pituiset tai tietenkään sinua pidemmät. Eli kukaan nainen ei huoli. Elämä on perseestä
No kyllä mä huolin, itse 180 ja mies 170, mutta roteva. Jos ois laiha luikku mies niin voisi olla hankalaa.
n33
Kaveri on tuon pituinen ja harrastaa nyrkkeilyä, joten miten se suojelu tai mikään muukaan liittyy jonkun pituuteen. Onko aivot oikeasti noin juntturassa luolanaisapina asteella. Luulisi jo v.2017 ettei viskottaisi paskaa seinään ja metsästetä munat paljaan hirviä metsässä ja oltaisi apinoita, mutta ilmeisesti ollaan.
Jos ap nyt sattuisi olemaan tosissaan, niin eipä voi todeta kuin että kaikesta sitä pitääkin tehdä aloitus. Ja kaikkeen minunkin pitää kommentoida. Kesti hetken hahmottaa tuo, että pituus putoaa 160 cm puolelle. Ehkei sen miehen pituutta ole mitattu ihan aamulla ja onkin aamulla 172 cm?
Piti ihan istua hetkeksi, kun hämmästyin niin pahasti luettuani, että on olemassa naisia, jotka pitävät eniten pitkistä miehistä. Viimeksi hämmästyin näin pahasti luettuani aloituksen, jossa mies kertoi kiinnostuvansa hoikista isorintaisista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Eikä se pituuskaan takaa henkivartijuutta, se 180cm mies voi hyvinkin olla hentoinen ruipelo kun taas 10cm lyhyempi mies voi olla ties minkälainen lihaskimppu.
Niin ja sitten? Itsekin olet kääpiö.
180cm nainen