Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liityin Tinderiin ja pakko sanoa. 25v sinkkunaiselle tämä on kuin karkkikauppa.

Vierailija
23.04.2017 |

Pari viikkoa siis kokemusta. Tiedä sitten muuttuuko mieli myöhemmin.. :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku täällä viime viikolla valitti tinderin "järkyttävän huonosta miestarjonnasta", tinder käyttää algoritmejä, joten, jos tarjonnassa on vikaa, niin sitten on myös omassa naamassa. ;D

Minä ymmärsin että tämä valittaja oli vähän vanhempi (yli 30) onhan siellä pilvinpimein kuumia parikymppisiä joiden kanssa voisi viihteelle lähteä, mutta jos jotain fiksua, ehkä aloilleen asettuvaa miestä etsii niin eh..

Vierailija
22/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 24 nainen.

Olen tavannut 12 miestä.

- Nro 4 tapailin pari kuukautta, oli myös seksiä

- Nro 7 tavattiin kerran, olisin halunnut tavata uudelleen ja kerroin sen, mutta mies selvästi ei, kun en kuullut hänestä yli kahteen viikkoon joten poistin matchin

- Nro 8 tapasin kahdesti kunnes totesin että ei sittenkään kiinnosta

- Nro 11 päätyi yöksi luokseni ja oli seksiä, muttei ainakaan vielä olla tavattu uudelleen, pidetään silti yhteyttä satunnaisesti

- Nro 12 käytiin perjantaina ulkona ja on tarkoitus tavata uudelleen

Kaikki loput eli 1, 2, 3, 5, 6, 9, 10: Tapasimme kerran, mies olisi halunnut tavata uudelleen, minä en.

Eli kyllä, jos on nätti ja hoikka niin saa valita vapaasti. Olen hyvin nirso ollut ketä tapaan, koska se on oikeasti aika raskasta koko ajan tavata uusia ihmisiä treffeillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tinderit matchattiin baarissa tai yökerhossa. Oi niitä aikoja.

Vierailija
24/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Olen viettänyt kotiviikonloppua koiravahtina, olen sinua muutaman vuoden nuorempi, olen matchannut mm. 2:n lentäjän kanssa, ruotsalaisen private bankerin kanssa (menemme treffeille, kun hän muuttaa Suomeen), vappuna näen TKK:ssa opiskelevaa nuorta miestä, ensi viikolla näen Vaasalaista yliopisto-opiskelijaa, minua pyydettiin jo eilen illalla kahville/lasilliselle, kokoajan aivan täydellisiä nuoria miehiä *match*match*match*. Siis eihän mihinkään baariin kannata mennä, kun tinderissä tällainen tarjonta. Huomasin kyllä, että alussa taso ei ollut niin hyvää, mutta nyt tulee hyvin koulutettuja kuumiksia <3 

Sen kai tiesitkin että olet täysi h*ora. Luuletko että noi haluaa susta muuta kuin sitä reikää?

Voi voi mikä katkera pieni mies siellä piipittää :D

Vierailija
25/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on! Olen viettänyt kotiviikonloppua koiravahtina, olen sinua muutaman vuoden nuorempi, olen matchannut mm. 2:n lentäjän kanssa, ruotsalaisen private bankerin kanssa (menemme treffeille, kun hän muuttaa Suomeen), vappuna näen TKK:ssa opiskelevaa nuorta miestä, ensi viikolla näen Vaasalaista yliopisto-opiskelijaa, minua pyydettiin jo eilen illalla kahville/lasilliselle, kokoajan aivan täydellisiä nuoria miehiä *match*match*match*. Siis eihän mihinkään baariin kannata mennä, kun tinderissä tällainen tarjonta. Huomasin kyllä, että alussa taso ei ollut niin hyvää, mutta nyt tulee hyvin koulutettuja kuumiksia <3 

Sen kai tiesitkin että olet täysi h*ora. Luuletko että noi haluaa susta muuta kuin sitä reikää?

Nainen. :) voivoi. Ärsyttää tollaset lum*ut :D et todellakaan ole ainoa joita he "piirittää"

Vierailija
26/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku täällä viime viikolla valitti tinderin "järkyttävän huonosta miestarjonnasta", tinder käyttää algoritmejä, joten, jos tarjonnassa on vikaa, niin sitten on myös omassa naamassa. ;D

Siis onko siellä niin paljon jäseniä, että sovellus voi jättää kokonaan näyttämättä käyttäjän tasoon liian kuumat, tai liian epäviehättävät tyypit? Vai tuleeko ne eri tasoa olevat vasta myöhemmin vastaan?

Vierailija
27/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen. :) voivoi. Ärsyttää tollaset lum*ut :D et todellakaan ole ainoa joita he "piirittää"

Toivottavasti olet provo 😂

Mitä jos nainenkin etsii hyvää seuraa ja seksiä, tuohan on win-win.

Vierailija
28/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista xD

Vierailija
29/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja, ei hän edes sanonut että olisi vielä nähnyt ketään!

Vierailija
30/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään ole ainoa. Et taida ymmärtää miten tinder toimii?

Vierailija
31/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään ole ainoa. Et taida ymmärtää miten tinder toimii?

Tottakai tiedän. nussitaan ristiin rastiin ja levitellään sukupuolitauteja. Classy!

Vierailija
32/41 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet pannut viidenkymmenen randompanon kanssa, niin turha haaveilla oikeasta rakastavasta parisuhteesta.

Vierailija
33/41 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on facebook. Mutta en halua, että pääprofiilikuva on sama tinderissä tai facessa. Miten se onnistuu? Näkeekö esim. facebook kaverini mitenkään faceprofiilistani, että käytän tinderiä?

Vierailija
34/41 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oletko saanut suun makeaksi?

Karkkikauppa se on myös 45 vuotiaalle mihelle, mutta sillä erotuksella että saa katsoa mutta ei koskea.

Mitä ihmettä?

Jos minä 45v miehenä löydän jonkun nätin 40-50v miehen niin miksi en saa koskea?

Vai onko tämä taas joku ääliömäinen setämiesviritys?

Vierailija
35/41 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder oli mullekin kuin karkkikauppa. Hyvää seuraa ja pitkäaikaisia panokavereita ja sitten - elämäni mies. Häät toukokuussa. ❤

N43

Vierailija
36/41 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletko saanut suun makeaksi?

Karkkikauppa se on myös 45 vuotiaalle mihelle, mutta sillä erotuksella että saa katsoa mutta ei koskea.

Mitä ihmettä?

Jos minä 45v miehenä löydän jonkun nätin 40-50v miehen niin miksi en saa koskea?

Vai onko tämä taas joku ääliömäinen setämiesviritys?

Siis naisen :))

Vierailija
37/41 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun olet pannut viidenkymmenen randompanon kanssa, niin turha haaveilla oikeasta rakastavasta parisuhteesta.

Miksi?? En itse koskaan ehtinyt Tinderöidä, kun sitä ei sinkkuvuosinani vielä ollut olemassa, mutta nettideitit ja baarit oli. Niihin vuosiin mahtui monenlaista panoa, säätöä, tapailua ja suhdetta, mutta ei se mitenkään sulkenut pois rakastavaa parisuhdetta, jossa nyt olen.

Vierailija
38/41 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityin seksisivustolle josta saa maksullisia, se on miesten vastine Tinderille. Ei eroa mitenkään, 200e senkun valkkaat miesten omasta karkkikaupasta mieleisen naisen.

Vierailija
39/41 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liityin seksisivustolle josta saa maksullisia, se on miesten vastine Tinderille. Ei eroa mitenkään, 200e senkun valkkaat miesten omasta karkkikaupasta mieleisen naisen.

Se, mikä on hassua, on että Tinder on karkkikauppa 25-vuotiaille naisille ihan teidän miesten ansiosta. Tehän siellä, 17-vuotiaasta 70-vuotiaisiin, kaikki pommitatte niitä samoja nuoria naisia. Sitten te suhtaudutte niihin naisiin paheksuvasti ja syyllistätte heitä siitä, että heillä on vientiä. Mitä heidän oikein pitäisi tehdä? Lähteä kaikkien matchien kanssa treffeille, jotta tavismieskin pääsisi heidän kanssaan treffeille? Mutta kun se tavismies ei ole yhtään onnellinen sen jälkeen, kun se 25-vuotias kaunotar on jo seuraavana iltana treffeillä seuraavan miehen kanssa.

Jos ette halua, että Tinder on karkkikauppa kauniille 25-vuotiaille naisille, niin älkää pyyhkäiskö heitä oikealle. Vain te sen pystytte estämään, emme me naiset.

Vierailija
40/41 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?? En itse koskaan ehtinyt Tinderöidä, kun sitä ei sinkkuvuosinani vielä ollut olemassa, mutta nettideitit ja baarit oli. Niihin vuosiin mahtui monenlaista panoa, säätöä, tapailua ja suhdetta, mutta ei se mitenkään sulkenut pois rakastavaa parisuhdetta, jossa nyt olen.

No ainakin täytyy löytää yhtä ryvettynyt kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän