Onko kiusaaja ollut sinuun ihastunut tai oletko aavistanut sen? Tässä tapauksessa että sinä et ole kiusattu uhri.
Mitä tapahtui? Oliko pitkiä katseita sinuun? Ottiko kontaktia? Yleensä oon kuullut, että kiusattu ihastuu kiusaajaan tai toisinpäin, mutta onko tälläinen yleistä?
Kommentit (35)
Jos vetäis sieniä tms. Niin ei pystyisi yhtää kirjoittaa, ehkä pari sanaa. Ap
Antaa olla. Tässä vaan halutaan vastata aiheen vierestä täh täh juttuihin :) ap
Eli ap on ihastunut ja kohde ei ymmärrä hänen tavoitteitaan?
Täällä vastaa yksi ja sama noihin en tajua, täh täh kommentteihin.. Tosi jännää. Buu.
Menkää nukkuun, huomenna uusi päivä. :-P
Tottakai kiusaaja voi ihastua kehen vaan, kiusattuihin, muihin kiusaajiin tai niihin ulkopuolisiin, jotka ei ole kumpaakaan. Aloituksessa kai haettiin jälkimmäisiä, vähän oudoin sanan kääntein vain...
Hyvi öitä täh täh kirjoittajille!:)
Voi olla. Äijä lähetteli viestejä kaljapäissään ja sitten syytteli minua liian innokkaasta lähestymisestä KUN VASTASIN TEKSTAREIHINSA vain. Onneksi tekstarit ovat tallella ja olen voinut näyttää ne epäilijöille. Äijä oli hyvä sosiaalisesti ja yritti kääntää ihmisiä minua vastaan koska se olin minä joka RAJOITTI kiinnostustaan. Ei kestänyt sitä sitten ja kosti.
Vierailija kirjoitti:
Siis kiusaaja ihastuu ei kiusattuun henkilöön. Ap
No eiköhän 99,9 % kiusaajista ihastu johonkuhun, joka ei ole niiden kiusaamisen uhri.
Oletko koskaan ollut ihastunut henkilöön, jonka olet aavistanut olevan jonkun toisen henkilön kiusaaja?
en ole
Mun veljen koulukiusaaja ihastui minuun. Ei tiennyt, että olin sisko. Melkoisesti liverteli ja esitti vaikka mitä, yritti iskeä baarissa monta kertaa. Sitten pamautin sanoa sille, että kuule ei sulla ei ole mitään mahiksia ja kerroin syyn. Siinä jäi äijä sitten monttu auki miettimään, että miten sitä on tullut joskus käyttäydyttyä.
En kysynyt tuollaisia. Lue tarkemmin tai jotain.