Jos saisit vain yhtenä päivänä syödä herkkuruokaa, mitä söisit?
Hypoteettinen tilanne: Voit syödä vuoden ajan vain vihanneksia, kasviksia ja naudan ulkofilettä. Mitään muuta et voi syödä.
Vuodessa olisi YKSI PÄIVÄ, jolloin voit syödä ihan mitä tahansa haluat,mutta vain yhden vuorokauden ajan.
Mitä söisit sinä yhtenä päivänä?
Mitä ruokaa ja mitä herkkuja?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä havaittavissa jotain syöjätyyppejä? Vähän samantapaisia vastauksia löytyy.
Samantapaisia? En kyllä huomannut, aika laaja valikoima oli ehdotuksissa toistaiseksi.
Muutamaan ryhmään pystyy helposti luokittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä havaittavissa jotain syöjätyyppejä? Vähän samantapaisia vastauksia löytyy.
Samantapaisia? En kyllä huomannut, aika laaja valikoima oli ehdotuksissa toistaiseksi.
Muutamaan ryhmään pystyy helposti luokittelemaan.
Kerro ihmeessä analyysisi lopputulos?
Kesäkeittoa. (Se tiiliskivi kaupan pakastealtaasta.)
Rasvaista tuplajuustopitsaa ravintolassa. Itse tehtyä lasagnea, kotijuustoa, suklaakonvehteja, irtokarkkeja ja vähintään litra viiniä+ pari isoa lonkeroa. . Tähän pitäis kyl varata koko 24h 😨
Graavattua ja itsesavustettua lohta uusien tilliperunoiden kanssa (tätä syön harvoin kun vatsa ei tykkää), uuniperunaa tonnikalamössöllä, miniän tekemiä tuulihattuja tonnikalamoussella. Aitoa thüringerinmakkaraa, paistettuja perunoita ja makkaran rasvassa paistettua hapankaalia.
Makeista söisin kermajäätelöä suolakinuskilla, pähkinöillä ja vohvelinmuruilla, tyttären tekemää porkkanakakkua ja macaronseja, torronea, fazerin salmiakkisuklaata ja em jäätelöä.
No, kyllä mä noita syönkin mutta harvoin:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimiä voileipiä
Mä en tiedä miten tämän palstan voileipäkakkukohun jälkeen enää vakavalla naamalla syö tämän kesän juhlissa voileipäkakkua. :D
No otat raikkaan voileivän mukaan?
Sushia, savulohilaatikkoa, valkohomejuustoa keksien ja jonkin hillokkeen kanssa, ja jäätelöitä. Ja jonkin donitsin, berliininmunkin tms.