Lastenahdistelija vapaana Kuopiossa, paidassa lukee "rokkistara".
Kommentit (62)
Tuo vaatetuksen kuvaaminen on lasten mielestä noin. Kengät voivat olla punertavan ruskeat, takki tumman ruskea, vihertävä tai mitä vaan. Teksti paidassakin voi ihan muuta. Ei lapsi nää välttämättä asioita samoin kuin aikuinen.
Muistatteko sen hurjan jutun, jossa murkkuikäinen tyttö oli siepattu, sidottu ja laitettu metsään jäiseen ojaan? Sieltä hän oli onnistautunut ponnistelemaan pois ja ryömimään tielle?
Koko juttu oli täysin keksitty.
No meni ainakin talossa lukot uudestaan sarjoitukseen. Tuskin antoi avainta takaisin?
Vierailija kirjoitti:
No meni ainakin talossa lukot uudestaan sarjoitukseen. Tuskin antoi avainta takaisin?
Meedio Aino Kassinen vastaa meille tähän nyt tuonpuoleisesta käsin: " Ristiverinen ,keskimittainen mies vienyt. Ei tule takaisin ."
Miksi tuo "hyökkääjä" oli kuin Risto Räppääjä? Miksi tuo koko tapaus on kuin siitä Räppääjän Kamilla -jutusta?
Eikö kerrostalon piha-alueella, ulko-ovien tai varaston oven läheisyydessä tai rakennuksen edessä olevalla tiellä ollut missään valvontakameroita, joista voisi tiirailla näkyykö itse tapausta (lasten retuutus varastoon) tai tuntomerkkeihin sopivan miehen poistumista sisäpihalta kadun puolelle?
Risto Räppääjällä on punaiset kengät, farkut ja vihreä huppari, ja tosiaan ton kuuluisan Kamilla-kirjan tarina perustuu aika pitkälti juuri tuohon häkkivarastoon lukitsemiseen. Jotenkin ei nyt usko riitä tähän jupakkaan
Olipa miten oli, oomituinenjuttu.
Kuka/ketkähän hakee kuuluisuutta//huomiota tai muutavastaavaa.
Vanhemmat, jos niitä on kaksinkappalein, eikö toinen voisi olla mukana näin pienille lapsillle.
Taitavat olla ns. lahjottuja-puhelinlapsia!??
Sossutantat herätys, käykäähän näillä nurkilla!
Hahhahhah! Räppääjän Risto telkesi lapset kellariin! Lööppikamaa!
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sen hurjan jutun, jossa murkkuikäinen tyttö oli siepattu, sidottu ja laitettu metsään jäiseen ojaan? Sieltä hän oli onnistautunut ponnistelemaan pois ja ryömimään tielle?
Koko juttu oli täysin keksitty.
Ja Turun Länsikeskuksessa alakouluikäinen tyttö muka siepattiin pakettiautoon pyöränsä päältä. Myös se osoittautui keksityksi tarinaksi.
Naantalissa vähän vanhempi tyttö, taisi olla 16-17-vuotias, heitettiin Ukko-Pekan sillalta mereen peräti kolmen nuoren miehen toimesta. Keksitty juttu sekin.
Näitähän riittää. Syynä joko huomionhaku aikuisilta tai henkiset ongelmat. Kuka tietää.
Molemmat lapset 7 vuotiaat ovat poliisikuulustelussa kertoneet samat tapahtumat erikseen. Eivät poikkea toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ole lasten keksimä juttu!
Tuossa jutussahan kerrotaan etteivät lapset olleet saaneet ovea itse auki, ja nuo ovet ovat ainakin meillä niin painavia ja jäykkiä ettei meidänkään lapset saa niitä itse auki.
Ovi ollut auki, lapset menneet salaa sisälle. Mies joka ollut varastossa, ei tiennyt lasten olemassaolosta ja sulkenut oven lähtiessään.
Lapset eivät uskaltaneet kertoa että olivat itse salaa menneet varastoon ja keksivät koko jutun.
Nyt kyllä höpisette. Mies retuutti lapset kerrostalon varastotilaan ja otti toiselta pikkutytöltä avaimet. Lähti sitten itse pois, mutta uhkasi tulla takaisin. Työnsi oven lähtiessään siis lukkoon. Tytöt niin pieniä, etteivät saaneet ovea sisäpuolelta avattua. Ja asun viereisessä kerrostalossa, missä tämä tapahtui.
Jos mies on oikeasti rokkitähti niin kukahan se on?
Tätä mieltä kirjoitti:
Tämmönen juttu ei millään voi olla totta. Lasten mielikuvituksen tuotetta. Onhan näitä tarinan keksijöitä ollut ennenkin. Vai että paidassa luki oikein "rokkistara", hah..!
Kyllä ootte täysiä paskoja. Jos olisi oma lapsenne kyseessä, ette ehkä irvailisi. Tunnen molemmat tytöt ja asun tapahtumapaikalla.
Tunnen tytöt myös asun naapurissa piha on usein tyhjä ja näitä huumejengiläisiä on pyrkinyt autoonikin samanlainen huppari jenkit pyörii inkilänmäellä. Törmäät täällä usein tällaisiin tyyppiin.
Miksi annatte lastenne valehdella?! Vanhemmat tietävät tässäkin varsin hyvin, ettei tämäkään tarina ole totta mutta vissiin julkisuuden vuoksi sitä pidetään yllä...
Mulle on jo ihan pienenä opetettu, ettei poliisia ym. viranomaisia saa turhaan vaivata. Poika ja susi -satu tuli myös hyvin tutuksi.
Meidän talossa asuu sellainen hullu ettei tuollainen tapahtuma tunnu edes oudolta.
Itse luokittelin vaatteista päätellen sen miehen teiniksi.
Vanhemmat varmaan tietää osaako lapset lukea. Oma lapsi on ollut 5 vanhasta muiden lasten kanssa pihalla ilman aikuista. Se on täällä Helsingissä ihan normaalia.
Olin inkilänmäellä ja nämä huppari porukat aukaisivat auton Ovea ja koettavat tunkea sisään. Kuulemma hyvä Diili....kunnon huumeissa..
Vierailija kirjoitti:
Inhottavaa että väitätte tarinaa keksityksi.
Kun olin 10v, minut ja kaverini telkesi PUHELINKOPPIIN vieras äijä joka kiroili ja mutisi oven takana, eikä päästänyt meitä ulos. kävelytie vieressä, mutta kukaan ei osunut paikalle pelastamaan..
kaveri sai vielä selkäänsä koska myöhästyi päivälliseltä :( Kukaan ei uskonut, kun kerroimme " vihaisesta hullusta ukosta jolla parta ja vihreä takki"
Joo, mieshän voi olla tehnyt vaikka seksuaalista väkivaltaa siellä varastossa näille tytöille ja uhannut tappaa, jos kertovat kenellekään. Tämän takia niistä ei sitten kai uskalleta kertoa kun häpeä ja pelätään, että kukaan ei usko
Niin, ei nyt ketään voida (ihan vaan tuollaisten kertomusten perusteella) ruveta pidättämään mitään kuulusteluja varten.
Ei,olipa niiden kertoja sitten lapsi,aikuinen tai minkäikäinen hyvänsä.
Pelkkä kertomus ei koskaan riitä,koska jotain todisteita ja konkreettista näyttöä on oltava siihen viralliseen epäilyynkin, mikä voisi antaa aiheen jonkun henkilön kuulusteluun siitä .
Ainoa mitä voidaan tehdä,on se että kierrellään jollain partioautolla vähän katselemassa paikkoja ja baareja ,tarkastella kaduilta jne. josko kuvauksen kaltaista henkilöä olisi näköpiirissä.
Nyt muuten, (noiden kuvauksessa luettujen tuntomerkkien julkisuudessa esittämisen jälkeen) on varmaa,että ainakaan (...sikäli kuin koko sellaista paitaakaan on) tuo kertomuksen perusteella tarkastettavva henkilö (jos on ko.kerrottuun tekoon syyllistynyt ) on takuulla vaihtanut jo toisen paidan ylleen ja vaihtanut uusiksi koko muunkin vaatetuksensa siitä kuvatusta 'tekonsa ajankohdasta', eli kaikki ne vaatteet mitä hänellä oli silloin yllään.
Mitään muita tuntomerkkejähän hänestä ei näet koko kuvauksessa juuri ollutkaan ...