Iso bodari mieheni (165/72) söi 5 mäkin tavallista hampparia!
Siis miten joku pystyy :D Itse olen tälläinen 152/48 pieni menninkäinen.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aassasasasasasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas täällä porukalla pilkkaamassa keskimittaa jokusen sentin lyhyempää miestä. Varmaan saitte vitun mätisäkit taas hyvän mielen?
Jokusen sentin xD hahahahah! Päätä keskimittaa lyhyempi.
Löydettäisiinköhän me susta joku sellainen ominaisuus, jota me voitaisiin täällä naureskella porukalla? Oliskohan sulla esim. pienet tissit? :D
Mikäs ihmeen kääpiö sinä olet kun noin upposi?
Niinpä niin. Tai sitten mä olen 179cm nainen, joka on itsekin kuullut pituudesta sen verran kommentointia, että vituttaa tuollainen ulkoisten ominaisuuksien ruotiminen. Eli syöpäs kuule pääsi. :)
72kg? ja muka bodari? ei hitto, täällä miehen kanssa saatiin hyvät naurut. kiitos.
Kyllä oikeasti tuon kokoinen voi olla bodari, näyttää vaan hassulta. Viisi hamppista ei varmaan ole mikään ongelma eikä mikään tuolle miehelle. Kaikki bodarit eivät ole pitkiä ja toooosi isoja. Bodarius on muutakin.
Juu en harrasta bodausta, mutta sen verran tiedän.
Vierailija kirjoitti:
72kg? ja muka bodari? ei hitto, täällä miehen kanssa saatiin hyvät naurut. kiitos.
Porvoon vajakitkin näköjään ilmoittautuivat.
Vaikka tää nyt on taas näitä provoja, mutta pakko mainita, että yleensä kyllä isokokoisella tarkoitetaan nimenomaan painoltaan isoa, lähinnä lihavaa tai lihaksikasta. Toki ap:n mies ei siltikään kuulosta isokokoiselta tuolla painolla, itsekin olen samanpituinen ja 76 kg, enkä ole mitenkään iso. Ehkä viisi hampparia voisi mennä, jos olisi hirveä nälkä ja takana kova treeni.
Minun teinini syövät saman verran.
Vaikka tämä onkin kopio aiemmasta ketjusta, mutta jos nyt ap olisi tosissaan, kyllä mä tavallaan ymmärrän, että tavallista lyhyempi 48-kiloinen nainen voisi pitää lyhyehköä ja painoindeksin mukaan ylipainoista kehonrakentajaa isokokoisena ja hämmästellä miten toinen jaksaa syödä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Isompi painoindeksi kuin vaikkapa Mustalla Barbaarilla. Ja se on sentään voittanutkin Men's Physique -sarjan Suomen mestaruuden.
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2015101020500346_bs.shtml
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tää nyt on taas näitä provoja, mutta pakko mainita, että yleensä kyllä isokokoisella tarkoitetaan nimenomaan painoltaan isoa, lähinnä lihavaa tai lihaksikasta. Toki ap:n mies ei siltikään kuulosta isokokoiselta tuolla painolla, itsekin olen samanpituinen ja 76 kg, enkä ole mitenkään iso. Ehkä viisi hampparia voisi mennä, jos olisi hirveä nälkä ja takana kova treeni.
Jos olet nainen ja 165cm/76kg, niin kyllä sä aika raskastekoinen olet... Noin 20kg ylipainoa...
Ei tuo ole vielä mitään. Aikoinaan oli sellainen burger buffet, jossa sai syödä hampurilaisia niin paljon kuin jaksoi. Itse söin 9 kpl hampurilaisia, jotka olivat selvästi mäkkärin tavallista hampurilaista isompia, suunnilleen el maco-hampurilaisen kokoisia. Enkä ole edes lihava. Kymmenennenkin olisin jaksanut, mutta en viitsinyt koska siitä olisi tullut jo paha olo.
Aika kalliiksi tulee. Sun ukkos vetää koko perheen safkat.
Täsmälleen sama avaus on tehty 7.4 mutta siinä mies oli 172cm pitkä.
165 cm?? mihin on miehen kasvu tyrehtynyt? Harva nainenkaan on noin lyhyt.