Onko nykyinen deittailukulttuuri kilpailua siitä, kumpi välittää vähemmän?
Tuntuu siltä, että deittimaailmassa pitää olla cool ja tunteiden kertominen on lapsellista. Koko ajan pitää pyörittää useampaa ihmistä kerralla, etsiä aina vain parempaa. Vaikka toisesta pitäisikin, sitä ei ole suotavaa ilmaista, koska se on "liikaa" ja ahdistavaa.
Pitää vain harrastaa seksiä ja "kattella" vailla mitään merkitystä. Olla välittämättä, vaikka välittäisi. Esittää kylmää ja tunteetonta, vaikka olisi ihastunut.
Kommentit (51)
Kilpailuyhteiskunta vaatii toisten ihmisten mitätöintiä ja epäinhimillistämistä, omatunto on jollain tavalla rauhoitettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sääntö pätee vain 90% naisiin. Miehenä et pysty deittailla montaa samaa aikaan. Naisille se on normaalia käytöstä. Terv, realisti
Viikon vitsi? Ihan kuule pätee sama - onko deittipalstoilla ainuttakaan miestä, jolla olisi vain yksi kierroksessa. Tuskin.
Tämä viesti osoittaa miten pihalla naiset ovat tavismiesten tilanteesta nettideiteissä/tinderissä.
Voin allekirjoittaa tuon toisen miehen viestin eli ei kyllä ole ketään naista kierroksessa eikä ole muillakaan.
Te naiset ajattelette nyt vain niitä aivan korkeatasoisimpia pelimiehiä, rajuimpana esimerkkinä esim axl smith, heillä on naisia kierroksessa samaan aikaan kuin kunnolliset parisuhdetta ja rakkautta etsivät miehet ovat jatkuvasti yksin.
Allekirjoitan kaiken. Oikeastaan axelin tapaus oli merkityksellinen... Sillä se näytti ja todisti sen mistä nämä tinder naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sääntö pätee vain 90% naisiin. Miehenä et pysty deittailla montaa samaa aikaan. Naisille se on normaalia käytöstä. Terv, realisti
Viikon vitsi? Ihan kuule pätee sama - onko deittipalstoilla ainuttakaan miestä, jolla olisi vain yksi kierroksessa. Tuskin.
Tämä viesti osoittaa miten pihalla naiset ovat tavismiesten tilanteesta nettideiteissä/tinderissä.
Voin allekirjoittaa tuon toisen miehen viestin eli ei kyllä ole ketään naista kierroksessa eikä ole muillakaan.
Te naiset ajattelette nyt vain niitä aivan korkeatasoisimpia pelimiehiä, rajuimpana esimerkkinä esim axl smith, heillä on naisia kierroksessa samaan aikaan kuin kunnolliset parisuhdetta ja rakkautta etsivät miehet ovat jatkuvasti yksin.
Ja viestisi näyttää vastaavasti, miten pihalla te sääliäkerjäävät miehet olette. Axl Smith tosiaakinko muka deittaili tavisnaisia? Ihan varmasti.
Säälinkerjuu ja jankkaaminen ei toimi - mutta turhaanhan sen sanoo; sanottu miljoona kertaa jne.
YouTubessa nuoret naiset jauhaa fuckboysta, mies sanoo moi on se iljettävä fuckboy. Ei ihme, jos ollaan cooleja eikä välitetä tuon taivaallista kenestäkään, koska mies nyt vaan on limainen ja ällöttävä teki mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hölmö??
50% miehistä ei saa välttämättä yhtään yhteyden ottoa deittisivuilla...Minä olen sentään hyvännäköinen, urheilullinen ja työssäkäyvä mies ja sain tinderissä alle 10 matchia kuukauden aikana.
Suomi24 kun olin sain 2 yhteydenottoa lihavilta naisilta.
Tämä on todellisuus!!! Herätkää nyt saatana
Ite olet. Sama naisilla. Kuvittelet taas vain siellä, että sinua vastaan on salaliitto.
Päättele tästä salaliittoasi lisää.
Tuo ei kumoa ap:n sanomaa. Tuon miehen profiilin ensimmäinen kuva näyttää siltä, että profiili voisi olla feikki. Liian photoshopattu ja sliipattu. Useampi nainen taitaa hakea parisuhdetta kuin miehet ja kun miehen biossa ei lue käytännössä mitään, niin naiset olettavat, että profiilin mies hakee pelkkää seksiä. Miehet puolestaan eivät ole kiinnostuneita naisen biosta ja seksiseuraan on pienemmät kriteerit, joten nainen saa enemmän mätsejä.
Tosin tuo on vain yksi tapaus. Ei voi olla, että tinderissä jokainen nainen saisi 400 matchia ja miehet 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hölmö??
50% miehistä ei saa välttämättä yhtään yhteyden ottoa deittisivuilla...Minä olen sentään hyvännäköinen, urheilullinen ja työssäkäyvä mies ja sain tinderissä alle 10 matchia kuukauden aikana.
Oletko ottanut hyviä kuvia? Oletko kirjoittanut kuvausta tai jos olet, niin ilmoittanut hakevasi vain seksiä? Onko ikähaarukkasi pieni ja/ tai onko se paljon nuoremmista naisista? Asutko jossakin Nuorgamissa ja haet seuraa kilometrin säteellä?
Mikä vattu on deittailukulttuuri? Sitä että tapaillaan ihmisiä ilman että on tarkoitus löytää kumppania vai sitä että haetaan epätoivoisesti kumppania?
Viisi vuotta olin sinkkuna enkä aloitusta tunnista mutta nuo mainitsemani tapasin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset esittää kylmää koska "ei saa miellyttää miestä" ja pitää olla "vahva ja itsenäinen". Miehet esittää kylmää, koska liian kiinnostunut välittävä mies on ällö nössö.
Täällä oli juuri pitkä keskustelu jossa miehet sanoivat etteivät lähde tekemään vaikutusta kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hölmö??
Ite olet. Sama naisilla. Kuvittelet taas vain siellä, että sinua vastaan on salaliitto.
Päättele tästä salaliittoasi lisää.
Tuo ei kumoa ap:n sanomaa. Tuon miehen profiilin ensimmäinen kuva näyttää siltä, että profiili voisi olla feikki. Liian photoshopattu ja sliipattu. Useampi nainen taitaa hakea parisuhdetta kuin miehet ja kun miehen biossa ei lue käytännössä mitään, niin naiset olettavat, että profiilin mies hakee pelkkää seksiä. Miehet puolestaan eivät ole kiinnostuneita naisen biosta ja seksiseuraan on pienemmät kriteerit, joten nainen saa enemmän mätsejä.
Tosin tuo on vain yksi tapaus. Ei voi olla, että tinderissä jokainen nainen saisi 400 matchia ja miehet 10.
Tuo suhdeluku on täysin sama onko mies ruma tai nainen ruma.
Googleta pikkasen miesten deittikokemuksia.
Nainen saa moninkertaisesti yhteydenottoja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Naiset esittää kylmää koska "ei saa miellyttää miestä" ja pitää olla "vahva ja itsenäinen". Miehet esittää kylmää, koska liian kiinnostunut välittävä mies on ällö nössö.
Onhan tämä ihan naurettavaa, jos kaikki kuitenkin pohjimmiltaan haluaa rakkautta. Milloin tästä tuli näin vaikeaa? Miksi tunteet ja niiden osoittaminen on väärin?
Itse olen juuri sen verran käynyt Tinderissä, että olen tämän kulttuurin havainnut. Itse ajattelen, että jos on parit-kolmet treffit takana ja on ollut tosi kivaa, niin siinä ei silloin enää olisi muita kuvioissa. Itsellä on kyllä sen verran vähän aikaakin, että en ole ikinä edes ehtinyt sopia kuin yhdet treffit ja jotenkin on itsestään selvää, etten sovi muita samaan syssyyn.
Tämä ei ole kuitenkaan näköjään yleinen tapa toimia, vaan sitä ollaan rankingissa koko ajan kilpailemassa sijoituksista. Minusta tämä on niin ahdistavaa, että miten sitä voi ikinä avata sydäntään kunnolla, jotta edes mitään parisuhdetta voisi syntyä? Samalla kuitenkin miehet odottavat kuumia kuvia tai tunteiden osoitusta. Miten tunteiden uskaltaa edes antaa kehittyä tällaisessa deittiviidakossa?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli juuri pitkä keskustelu jossa miehet sanoivat etteivät lähde tekemään vaikutusta kehenkään.
No kun ei voi olla oma itsensä, osoitat pientäkin innokkuutta ja ihastusta, olet epätoivoinen luuseri ja peräkammarin poika. Joten ollaan kaikki katos niin cooleja ja etäisiä ettei mitään rajaa. Viestit on ok korkeintaan, tuo k kirjainkin voi olla liikaa ja osoittaa liikaa epätoivoa ja innokkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ihan naurettavaa, jos kaikki kuitenkin pohjimmiltaan haluaa rakkautta. Milloin tästä tuli näin vaikeaa? Miksi tunteet ja niiden osoittaminen on väärin?
Itse olen juuri sen verran käynyt Tinderissä, että olen tämän kulttuurin havainnut. Itse ajattelen, että jos on parit-kolmet treffit takana ja on ollut tosi kivaa, niin siinä ei silloin enää olisi muita kuvioissa. Itsellä on kyllä sen verran vähän aikaakin, että en ole ikinä edes ehtinyt sopia kuin yhdet treffit ja jotenkin on itsestään selvää, etten sovi muita samaan syssyyn.
Tämä ei ole kuitenkaan näköjään yleinen tapa toimia, vaan sitä ollaan rankingissa koko ajan kilpailemassa sijoituksista. Minusta tämä on niin ahdistavaa, että miten sitä voi ikinä avata sydäntään kunnolla, jotta edes mitään parisuhdetta voisi syntyä? Samalla kuitenkin miehet odottavat kuumia kuvia tai tunteiden osoitusta. Miten tunteiden uskaltaa edes antaa kehittyä tällaisessa deittiviidakossa?
Ap
Kerron miehenä ainoan oikean vinkin.
LOPETAT DEITTAILUN.... Älä leiki deittiviikadossa.
Itse pystyt määritellä naisena säännöt. Voit vaikka tinderissä määritellä että et suostu tapaamaan kuin yhtä samaa aikaan...
Kukaan ei pakota tykkäämään jatkuvasti...
Sitten jos et halua sitäkään älä deittaile ketään. Elä elämääsi...
Terv, mies
Mulla oli joskus nuorena tapana aidosti innostua, olla rehellinen ja kertoa tunteista. About muutamassa kuukaudessa tajuat, että naiset pitää sinua hulluna jos noin teet. Mikään hullu en ole vaan mukava ja avoin tyyppi, mutta ei sellaisia kukaan halua, pitää olla cool ja jääkylmä.
Toki ei kaikki naiset ole samanlaisia, mutta kyllä tuo on suht yleinen reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kerron miehenä ainoan oikean vinkin.
LOPETAT DEITTAILUN.... Älä leiki deittiviikadossa.Itse pystyt määritellä naisena säännöt. Voit vaikka tinderissä määritellä että et suostu tapaamaan kuin yhtä samaa aikaan...
Kukaan ei pakota tykkäämään jatkuvasti...
Sitten jos et halua sitäkään älä deittaile ketään. Elä elämääsi...
Terv, mies
Hei Mies,
Juuri näin olen tehnytkin 😊. En ole Tinderissä enkä missään muuallakaan. Ehkä joskus vielä rohkaistun, mutta nyt ei ole sellainen fiilis.
Haluaisin ihan vapaasti tykätä, ihastua ja rakastaa, ilman pelailua ❤
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaunis ja korkeastikoulutettu mukava nainen ja liikenteessä tositarkoituksella. Minulle tulee paljon matcheja, mutta miehet eivät tee aloitteita jutteluun. Syy: heillä on ensi sijalla joitain muita naisia, joiden kanssa viestittelevät. Muutenhan olisivat jo laittaneet viestiä ja treffikutsua, jos kerta oikeasti haluavat löytää naisen.
Ja tämä KORKEASTIKOULUTETTU JA KAUNIS NAINEN ei voi itse pistää viestiä..
Haha perus harhailija
Ohiksena todettava että jos/kun naisena tekee aloitteen ja/tai on se aktiivisempi osapuoli niin mies pitää itsestäänselvyytenä ja suhtautuminen on sen mukaista. Lisäksi naisen aloitteesta alkanut tapailu ei ole miehen puolelta vakavaa eikä aitoa kiinnostusta/ihastusta ole, mutta naista vedätetään jotta suhteeseen sisältyisi seksiä.
Ja ennen kuin kukaan alkaa iänikuisen lässytyksen alfoista ja jännämiehistä niin tätä em. touhua harrastaa nimenomaan tavismiehet. Nimenomaan ne joille naisia ei tulvi ovista ja ikkunoista, nämä jännikset sun muut kun saa sitä pelkkää seksiä aina halutessaan ilman mitään pelailuja.
Sellaiseen mielikuvaan olen jäänyt kun olen seurannut muiden deittailuja netissä. Itse olen deittaillut lähinnä irl baareissa. Eihän tuokaan mielikuva varmaan kaikkia ihmisiä koske.
Sinkkumies
Oma viimeisin kokemus tällainen.
Tapasin marraskuussa kivalta vaikuttavan naisen tinderistä. Noin neljänsien treffien jälkeen otan pois profiilini ja unohdan muut ja toivon että tästä tulee pitkä parisuhde. Naiselta tulee pakit kolmessa kuukaudessa. Minulle olisi riittänyt tämä nainen, en kilpailuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikäläinen viestittelee vain yhdelle potentiaaliselle naiselle tällä hetkellä, enkä ole edes tavannut häntä vielä. Tuli yllättävä määrä mätsejä ekana päivänä, ehkä tein liian "myyvän" profiilin. Piilotin "korttini" toisena päivänä, kun jonossa on vielä aika monta mätsiä ekalta päivältä, jolle juttelen jos tää yks ei natsaa. Ei minulla livenä näin hyvää menekkiä ole, toisaalta en käy baareissa ikinä.
Melko tehotonta toimintaa, myönnän. Ehkä muutan tapani tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikäläinen viestittelee vain yhdelle potentiaaliselle naiselle tällä hetkellä, enkä ole edes tavannut häntä vielä. Tuli yllättävä määrä mätsejä ekana päivänä, ehkä tein liian "myyvän" profiilin. Piilotin "korttini" toisena päivänä, kun jonossa on vielä aika monta mätsiä ekalta päivältä, jolle juttelen jos tää yks ei natsaa. Ei minulla livenä näin hyvää menekkiä ole, toisaalta en käy baareissa ikinä.
Melko tehotonta toimintaa, myönnän. Ehkä muutan tapani tulevaisuudessa.
Tuo on jo aika jaloa viestitellä vain yhdelle varsinkin kun olet mies eli takuita treffeille pääsystä ei todellakaan ole.
Mun mielestä olisi kyllä ihan sallittua viestitellä monen kanssa samaan aikaan varsinkin kun olet mies mutta treffien suhteen sitten voi rajoittaa jos tarve tulee että ei käy monen naisen kanssa monia treffejä samaan aikaan.