Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet minusta tämän esittelyn perusteella?

23.04.2017 |

Mä oon siis kasilla oleva tyttö :) Sanon jo valmiiks ettei kauheesti kiinnostais/haittais vaikka joku mut tunnistais tästä esittelystä :D

Oon syntyny vuonna 2002. Mulla on paljon (30? suunnilleen) kavereita, joista mun ihan kaikkein parhaita kavereita on 4-5. Mulla on myös poikaystävä, jonka kanssa ollaan seurusteltu tämän vuoden alusta (siis talvi) saakka. Nyt ei olla vielä saatu päättötokareita, mutta viime vuonna mun keskiarvo oli 9,1. Mun lempiaineita on matikka ja historia. Mua kiusattiin joskus koulussa, mutta se loppu vitosella.

Mulla on somessa tilit Facessa, Instagramissa ja Askissa (Snapchatia ei lasketa, kun se ei tavallaan oo sinänsä some, mutta on mulla sielläkin tili). Ensimmäisenä ja viimeisenä mainittuja käytän aika harvoin. Instagramin tein vähän aikaa sitten (mun vanhin kuva on maaliskuun lopulta), ja mulla on vähän yli 500 seuraajaa. En postaa koskaan mitään herutuskuvia, ja Instagramissa lähinnä selaan muiden kuvia ja postailen ite joskus välillä.

Pukeudun rennosti mutta ihan muodin mukaisesti :D Mulla on kolmet Converset, yhet Nike Air Maxit, Adidaksen, Hollisterin ja Abercrombien vaatteita ja pari-kolme Calvin Kleinin vaatetta. Mun koulureppu on merkiltään Vans. Käytän Victoria's secret -hajuvesiä. Mulla on pitkät, liukuvärjätyt (alhaalla vaaleempaa) hiukset ja meikkaan joka päivä highlighterilla, contour-setilla, eyelinerilla, huulikiillolla, meikkivoiteella ja laitan kans aina ripset :) Mulla on korvikset ja nenäkoru. Lakkaan kynsiä tosi usein. Pidän mun hiuksia yleensä joko auki, ponnarilla tai kahdella letillä. Oon 159 cm pitkä ja hoikka/urheilullinen/treenattu. Olin hiukan ylipainoinen joskus viime vuoden alkupuolella.

Mulla on ollu (nykyinen mukaanlukien) 4 poikaystävää, joiden kanssa oon seurustellu "kunnolla". Noiden lisäks mulla on ollu säätöä joidenkin muiden poikien kanssa, en muista ihan tarkkaa lukumäärää (ehkä viiden kanssa oon säätäny?). Neitsyyden menetin vuosi sitten. Ensimmäisen kerran seurustelin kutosen ja seiskan välisenä kesänä.

En polta muuta ku joskus ihan satunnaisesti ja sama juomisen kanssa. En oo koskaan ollu kännissä. Mun kavereista osa polttaa ja juo, osa ei oo koskaan edes kokeillu. Kavereiden kanssa yleensä shoppailen ja välillä hengataan esim. puistossa. Saan skoban/mopon/mauton tms. myöhemmin, sitten ku ikä riittää :)

Mun äiti on tarhanope ja isä erikoislääkäri (en sano tarkempaa alaa). Me asutaan kolmekerroksisessa omakotitalossa. Saan rahaa aina ku pyydän, mutta en pyydä kauheen usein.

Mun kavereiden mielestä oon luotettava ja hauska :D Mutta mitä mieltä te ootte musta tän esittelyn perusteella/mikä on ensimmäinen mielikuvanne?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi snapchat ei ole somea?

Koska se ei oo mun mielestä samalla tavalla "julkinen" niinku Facebook, Ask tai Instagram. 

Vierailija
22/43 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollu itse tuollainen teininä. Keskiluokan perhe. Ei ollut merkkivaatteita, ei oikeestaan edes kavereita, olin koulukiusattu. Olin kuitenkin paras piirtäjä luokalla, ja parhaimmista koulussa niin joo ainoo hyvä juttu mitä muut arvosti. Soitin harmonikkaa, kävin tunneilla, vapaa-ajalla sävelsin omaa musiikkia, nyt se on hieman jäänyt. En seurustellut, olin satanisti, en esitellyt uskontoani sen verran privaatti asia, meditoin paljon. Pukeuduin aina siististi ja normaalisti, hiukset värjäsin punaiseksi. Seksiä harrastin vasta 18 vuotiaana ekan poikaystävän kanssa. Ikinä en ole juonut hirveästi alkoholia eikä kiinnostakkaan, koskaan en ole koskenut tupakkaan. Olen nyt 23v. Olen mielestäni nätti nuori nainen mutta kamalan ujo ja vahvasti introvertti. Olen myös yrittäjä nykyään taidealalla. Inhoan olla mielinkielin kaikille, mulla on vahvat omat mielipiteet mut kuitenkin muiden kunnioittaminen on kaiken A ja O. Mielestäni on tylsää olla tollanen nuori joka meikkaa ja kaikki kalliit tavarat pitää omistaa, en tajua. Mieluummin menen omia polkuja ja hankin itse oman onnellisuuteni sitä kautta. Oot perus massateini stadista omasta näkemyksestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/43 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nuori juomaan, polttamaan ja nussimaan!

Vierailija
24/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliksni kirjoitti:

En ollu itse tuollainen teininä. Keskiluokan perhe. Ei ollut merkkivaatteita, ei oikeestaan edes kavereita, olin koulukiusattu. Olin kuitenkin paras piirtäjä luokalla, ja parhaimmista koulussa niin joo ainoo hyvä juttu mitä muut arvosti. Soitin harmonikkaa, kävin tunneilla, vapaa-ajalla sävelsin omaa musiikkia, nyt se on hieman jäänyt. En seurustellut, olin satanisti, en esitellyt uskontoani sen verran privaatti asia, meditoin paljon. Pukeuduin aina siististi ja normaalisti, hiukset värjäsin punaiseksi. Seksiä harrastin vasta 18 vuotiaana ekan poikaystävän kanssa. Ikinä en ole juonut hirveästi alkoholia eikä kiinnostakkaan, koskaan en ole koskenut tupakkaan. Olen nyt 23v. Olen mielestäni nätti nuori nainen mutta kamalan ujo ja vahvasti introvertti. Olen myös yrittäjä nykyään taidealalla. Inhoan olla mielinkielin kaikille, mulla on vahvat omat mielipiteet mut kuitenkin muiden kunnioittaminen on kaiken A ja O. Mielestäni on tylsää olla tollanen nuori joka meikkaa ja kaikki kalliit tavarat pitää omistaa, en tajua. Mieluummin menen omia polkuja ja hankin itse oman onnellisuuteni sitä kautta. Oot perus massateini stadista omasta näkemyksestäni.

Okei, no onneksi me kaikki ollaan erilaisia :) Ja ei mulla oo sillee, että kaikki kalliit tavarat pitää omistaa, mutta jos mun vanhemmat niitä tarjoo mulle nii otan kyllä jos ne miellyttää mun silmää ulkonäöllisesti :D

Ja mun mielestä meikkaaminen on vaan kivaa, en tee sitä ulkonäköpaineiden takia vaan koska meikkaus on hyvää ajanvietettä. Meikkaaminen on auttanu myös mun piirustustaitoja kehittymään (kuten sanoin aiemmin, harrastan piirtämistä).

Vierailija
25/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

dimonce kirjoitti:

Olet liian nuori juomaan, polttamaan ja nussimaan!

Kuten sanoin, en mä juo tai polta/juo muutaku joskus ja nykyään tooosi paljon harvemmin ku aiemmin. 

Vierailija
26/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä  ja yksinkertainen basic bitch. Tunsin aikoinaan monia samanlaisia nuoria basic bitchejä, joista sittemmin kasvoi aikuisia basic bitchejä. Ei kai siinä mtn pahaa sinällänsä ole, mutta olisihan se nyt suotavaa, että ihmiset omaisivat jonkinlaisen persoonan, joka erottaa heidät muista. 

Vierailija
27/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsä  ja yksinkertainen basic bitch. Tunsin aikoinaan monia samanlaisia nuoria basic bitchejä, joista sittemmin kasvoi aikuisia basic bitchejä. Ei kai siinä mtn pahaa sinällänsä ole, mutta olisihan se nyt suotavaa, että ihmiset omaisivat jonkinlaisen persoonan, joka erottaa heidät muista. 

Ehkä et tuntenut heitä tarpeeksi hyvin että oisit "nähnyt" sen niiden oikean persoonan?

Vierailija
28/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snapchat on somea. Surullista, että noin nuoren on annettu ottaa lävistys. Ja sanon tämän itsekin lävistyksiä ottaneena. Kuulostat pinnalliselta ja ärsyttävältä ig-basic bitchiltä, jollaisia on sata tusinassa. Ja kuulostaa siltä, että meikkaat ikäiseksesi turhan raskaasti, contour on kiva juhlameikissä, mutta turha arkimeikissä.

Vierailija
29/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa mitä jotkin kasvottomat, randomit palstailijat on sinusta mieltä?

Vierailija
30/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin t mies

Vierailija
31/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö? Annatko b-rappua?

Ja mauto,ilmeisesti perseenlevitykseen,mutta ihan asiaan.

Itse huomasin sellaisen asian että tuon ikäisenä tuolla tavalla käyttäytyvät,kundeja,röökiä,viinaa ym. Tytöt olivat teineinä jo fyysisesti aikaisessa vaiheessa kehittyneitä,varmaan sen takia poikien suosiossa,mopopojista vaihdettiin nopeasti kortillisiin kundeihin.

Lähempänä 30v ikää suurinosa näistä naisista oli jo hyvin kuluneita,näyttivät ainakin 40v ikäisiltä.

Vierailija
32/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua kiinnostaa mitä jotkin kasvottomat, randomit palstailijat on sinusta mieltä?

Tein tän sillon kun mulla oli tylsää. Ihan huvinvuoksi.

Vierailija
33/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Itse huomasin sellaisen asian että tuon ikäisenä tuolla tavalla käyttäytyvät,kundeja,röökiä,viinaa ym. Tytöt olivat teineinä jo fyysisesti aikaisessa vaiheessa kehittyneitä,varmaan sen takia poikien suosiossa,mopopojista vaihdettiin nopeasti kortillisiin kundeihin.

Lähempänä 30v ikää suurinosa näistä naisista oli jo hyvin kuluneita,näyttivät ainakin 40v ikäisiltä.

Tupakkaa poltin paljon enemmän viime vuonna kuin nyt, nytkään en ole polttanut pitkään aikaan (siis kuukausia aikaa). Sama juomisen kanssa.

Niin, ja ilman meikkiä näytän 12-vuotiaalta.

Vierailija
34/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas basicbitch. Ehkä vähän huorahtava (neitsyyden menetys viime vuonna, poikaystävän kanssa seurusteltu tämän vuoden alusta...), ottaen huomioon että olet vasta 14.

86 tykkäystä, kun joku sanoo 14- vuotiasta tyttöä huorahtavaksi. huh huh.

Vierailija
35/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertomasi perusteella vaikutat täysin normaalilta nuorelta. Hieman epävarmalta ja hyväksyntää kaipaavalta vain tällaisen avautumisen perusteella. Mutta no worries, sekin on ihan normaalia noin nuorelle. Silloin yleensä ollaan epävarmoja itsestään, haetaan hyväksyntää merkkivaatteilla ym. "ulkoisesti kivalla elämällä."

Toivottovasti olet jatkossakin onnellinen ja pystyt elämään sitä omaa elämääsi. Kannattaa ne poikien kanssa touhuilut jättää vähän vähemmälle, kyllä sitä ehtii vanhempanakin. :-)

Vierailija
36/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 164-165 cm naiset ovat lyhyitä.

Senkin kääpiö.

Vierailija
37/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikas basicbitch. Ehkä vähän huorahtava (neitsyyden menetys viime vuonna, poikaystävän kanssa seurusteltu tämän vuoden alusta...), ottaen huomioon että olet vasta 14.

86 tykkäystä, kun joku sanoo 14- vuotiasta tyttöä huorahtavaksi. huh huh.

Tätä minäkin ihmettelin! Palsta ei koskaan petä.

38/43 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempina lekuri ja opettaja, mutta silti vaikutat yksinkertaiselta...

Hän on myös tosi nuori?

39/43 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Kiva kun puhut noin alaikäiselle, juridisesti lapselle!

Vierailija
40/43 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 164-165 cm naiset ovat lyhyitä.

Senkin kääpiö.

Näin 149-senttisenä täysikasvuisena tyttönä/nuorena naisena, sanoisin, ettei nainen todellakaan ole mikään "kääpiö", jos on esim. 162 tai 163 cm. 159 cm on ihan hyvä pituus (kuten on myös vaikka 165 cm tai 175 cm). Oma pikkusiskoni on 156 cm, hänkin tuntuu minusta pitkältä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi