Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies räyhää ja kiukuttelee kun sain kuulla isäni kuolemasta???

Vierailija
23.04.2017 |

Sain eilen suru-uutisen että isäni löytyi menehtyneenä. Kamala juttu kaikenkaikkiaan esim tunnistus vaikeaa ymym.
Mutta mun miehellä ei ole empatiakykyä näköjään lainkaan 😢huutaa, paiskoo, räyhää, ei löydä sukkia, kaikki päin v*ttua, huutaa mulle ja huutaa pojalle. Soitti omalle äidilleen kuolemasta näin; Hautajaiset tulossa, no (nimi) kuoli, jaa mutta mitä yllättävää tässä paskassa on ja se oli siinä.
Mä en uskalla tulla makkarista pois, kävelee päin tahallaan ja hyvin suurieleisesti aloitti tupakoinnin vuosien jälkeen nyt tänään. Ja sekin vittupaskaelämän takia. Poika itkee omassa huoneessaan. En kehtaa puhua kellekkään läheiselle ja huomenna olis lääkäri mutten kehtaa sillekkään puhua.
Sureeko mies tolla tavalla vai enkö minä saa olla "heikko"? 😢😢

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies. Käy sääliksi lastanne.

Vierailija
2/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlaista oli meilläkin,  kun äitini kuoli. Mies näytti oikeat karvansa. Hautajaiset olivat ja menivät. Pari kuukautta sen jälkeen hain eron, enkä ole katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä oltu 20 vuotta ja onhan se itseriittoinen ja diivaileva ollut aina mutta nyt olen todella hämmentynyt!

Esim jos mä ollut kipeä niin hänen pitää tulla kipeämmäksi tai jos joku sen kavereista vaikka juonu ittensä putkaan niin srn pitää tehdä se isommin; tajupois ja poliisia turpaan-tyylillä. Sen salama pitää aina olla kirkkain.

Vierailija
4/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö ennen ole ollut mitään vastaavaa havaittavissa? Tuntuu oudolta, että isäsi kuolema voisi olla ainoa syy tuollaiseen käytökseen. Toiset on todella empatiakyvyttömiä mutta miehesi käytös vaikuttaa tosi oudolta.

Vierailija
5/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selvästi sen kotona vain ollut jotenkin sairas malli menetyksiin tms.

Vierailija
6/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa suruusi. Ehkä miehesi jotenkin tajuaa vajavaisuutensa ja empatiakyvyttömyytensä nyt kun sinua on kohdannut suru ja jotenkin peittelee asiaa itseltäänkin tuolla teatterilla. Miehesi kuulostaa epäkypsältä primadonnalta.

Vierailija
7/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tollanen mulkku! Kävelee päin tahallaan? Huutaa pojalle? Pitäiskö sun lohduttaa lasta ja menisitte vaikka äidillesi/muualle?

Vierailija
8/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, otan osaa, ole poikasi tukena :(

Vierailija
9/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä oltu 20 vuotta ja onhan se itseriittoinen ja diivaileva ollut aina mutta nyt olen todella hämmentynyt!

Esim jos mä ollut kipeä niin hänen pitää tulla kipeämmäksi tai jos joku sen kavereista vaikka juonu ittensä putkaan niin srn pitää tehdä se isommin; tajupois ja poliisia turpaan-tyylillä. Sen salama pitää aina olla kirkkain.

Oletan että olet ap sanoessani: Juu elikkäs jätä se jooko, jos et itsesi niin poikasi takia. Poika mukaan ja kohti oikeaa elämää, ei teillä tuommoisen sekoboltsin kanssa ole turvallista olla.

Vierailija
10/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltainen umpijuntti?

Voi morjens. Pysyisin helvetin kaukana tuollaisesta.

Vierailija
11/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa suruusi. Ehkä miehesi jotenkin tajuaa vajavaisuutensa ja empatiakyvyttömyytensä nyt kun sinua on kohdannut suru ja jotenkin peittelee asiaa itseltäänkin tuolla teatterilla. Miehesi kuulostaa epäkypsältä primadonnalta.

Mitä tää haukkuminen auttaa? Eniten surettaa se pieni poika, joka itkee huoneessaan kun isä sekosi :(

Vierailija
12/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin uskon tämänkin jutun pahasta miehestä.

Vierailija
13/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se on joku puolustusmekanismi käyttäytyä törkeästi, kun ei tiedä miten pitäisi suhtautua ja käyttäytyä. En todellakaan puolustele miestä, hän on paskiainen, mutta tunnevammaisena ei pysty muuhun. Kokemusta on vähän samanlaisesta tyypistä, jolle empatian osoittaminen oli melkein mahdotonta.

Vierailija
14/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mistä tarkkaan ottaen olet hämmentynyt? Miehesihän toimii juuri kuten tuollaiselta voi olettaa. Olet 20 vuotta jakanut moisen mulkeron kanssa, joten tuskin sinuakaan voi aivan fiksuna pitää.

Vierailija
15/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tää haukkuminen auttaa? Eniten surettaa se pieni poika, joka itkee huoneessaan kun isä sekosi :(

Eiköhän tuo ole ikävä kyllä jo tottunut. No AP sallii tuon. En jaksa ymmärtää.

Vierailija
16/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on valitettavan yleistä.

Vierailija
17/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei tiedä miten suhtautua menetykseesi eikä osaa tukea sinua. Toisinsanoen koittaa kääntää tilanteen niin, että olisi olemassa joku syy ettet hänen sympatiaa tällähetkellä edes ansaitsisi.

Mun mies on vähän samanlainen. Kiukuttelee jos mulla on murheita tai jotain. Äitini kuolemaan muutama vuosi sitten hän suhrautui olemalla hiljaa. Sanallista tukea ei herunnut eikä edes läheisyyttä.

Miehesi on varmasti hämillään, mutta se ei tee hänestä nyt muuta kun paskan jätkän.

Otan osaa suruusi.

Vierailija
18/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko mennä lapsen kanssa johonkin vähäksi aikaa? Ystävälle, sukulaisiin yms. Mies kuulostaa olevan niin sekaisin, ettei kannata yrittää hänen kanssa mitään ennen kuin palaa taas planeetalle. Onko aiemmin tukenut sua vaikeuksissa? Tuo ei vaikuta rakastavan ihmisen käytökseltä valitettavasti. 

Olen itse eronnut myös sen jälkeen, kun elämässä alkoivat vaikeudet ja mies ei tukenut, vaan päin vastoin hankaloitti oloani entisestään. Se opetti, että vaikeuksissa testataan suhteen todellinen laatu.

Vierailija
19/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo jeesustelu auttaa? 

Minusta ihan jokainen tässä sopassa ansaitsee empatiaa. Sinä et ehkä edes tunnista empatiaa? 

Vierailija
20/28 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun salamasi on nyt kirkkaampi kuin hänen. Hän ei pysty nyt päihittämään sua millään. Tai pitäisi varmaan tappaa oma isä, ei siihen muuten pysty, jos oman isäsi kanssa on nyt ollut "extrakauheutta " (pahoittelen ilmaisua).

Ota ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi