Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä tämän akvaarion kalastosta?

Tyttö 13v
23.04.2017 |

500 litran akvaariossa on kultakaloja (4kpl), punapääbarbeja (30 kpl), loistobarbeja (25 kpl), 1 juovaokamonni, piikkisilmiä (40 kpl), miekkapyrstöjä (4 urosta ja 16 naarasta), kuparimonnisia (40 kpl), tiikeribarbeja (30 kpl), kiilakylkiä (100 kpl), 1 tulipyrstö, 1 tulievä, kardinaalitetroja (100 kpl), palettikaloja (2 urosta ja 6 naarasta) ja kiekkokalapariskunta! Entä onko ok, että akvaario on vaatekomerossani niin että perheeni ei tiedä siitä eikä muistakaan eläimistäni, joita siellä on (2 kissaa, 1 koira, 2 kilpikonnaa, 3 undulaattia ja 7 marsua)?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok minusta, jos käytät pehmolelut välillä pesukoneessa. Tai no, ei kai ne kaapissa niin kovin kyllä pölyty.

Vierailija
2/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä just luin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok minusta, jos käytät pehmolelut välillä pesukoneessa. Tai no, ei kai ne kaapissa niin kovin kyllä pölyty.

Ei minulla mitään pehmoleluja ole, vaan ihan oikeita, eläviä eläimiä.

Vierailija
4/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😱 sulla on iso vaatekomero ;)

Vierailija
5/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 13v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo :D. Hassu provo, mutta et vissiin tiennyt, että nuo lintuja ja marsusi olisivat jo tulleet syödyksi kissojen ja koiran taholta.. äänisirkuskin olisi varmaan mahtava, kun tuo valikoima eläimiä eläisi komerossa!

Vierailija
6/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillinpäivä meni jo !

Vierailija
7/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeasti nuo eläimet vaatekomerossani eikä perheeni tiedä niistä mitään!

Vierailija
8/8 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö 13v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo :D. Hassu provo, mutta et vissiin tiennyt, että nuo lintuja ja marsusi olisivat jo tulleet syödyksi kissojen ja koiran taholta.. äänisirkuskin olisi varmaan mahtava, kun tuo valikoima eläimiä eläisi komerossa!

Koira, kissat, linnut ja marsut elävät kaikki eri häkeissään, joten ne eivät pääse syömään toisiaan.